Inderdaad. Waar was de volwassen toezichthouder?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Hukkie het volgende:
Dan moet je maar niet op het strand gaan voetballen, dan loop je het risico om door marokkanen in elkaar geslagen te worden.
En zijn zus lag natuurlijk in haar badpak, of erger nog in haar bikini, dus die vieze hoer beledigt Allah met haar gedragquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Hukkie het volgende:
Dan moet je maar niet op het strand gaan voetballen, dan loop je het risico om door marokkanen in elkaar geslagen te worden.
Dus gewoon iedereen aanpakken die aan het signalement voldoetquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dat wordt moeilijk de daders te vinden vrees ik als het er zoveel zijn.
Lokte het waarschijnlijk zelf uit.quote:Ze lieten de mbo-scholier bewusteloos achter op het strand met een gebroken neus, twee blauwe ogen en een aantal losse tanden.
Hij beschrijft anders wel redelijk accuraat zo'n Finse inteelt familie vol met retards voortkomend uit crossbreeding tussen neven en nichten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dat wordt moeilijk de daders te vinden vrees ik als het er zoveel zijn. Ik denk trouwens wel dat die 50 man verhalen een tikkeltje overdreven zijn. Ik heb echt nog nooit mensen gezien die overal 50 man sterk naartoe gaan.
Het kan wel natuurlijk. Ik weet niet hoe het er in Maarn aan toegaat (ik weet niet eens waar het ligt eigenlijk), maar het valt me gewoon op dat iedereen in elkaar geslagen lijkt te worden door groepen van 30 man of meer terwijl de meeste mensen echt niet op stap gaan met zoveel mensen. Dat je in je eigen buurt met 30 man bent oke, maar overal?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij beschrijft anders wel redelijk accuraat zo'n Finse inteelt familie vol met retards voortkomend uit crossbreeding tussen neven en nichten.
Ach, als er alleen jongeren zou staan, zou iedereen er toch vanuit gaan dat het Marokkanen zijn. Goede naam opgebouwdquote:
"Broederschap" heet dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het kan wel natuurlijk. Ik weet niet hoe het er in Maarn aan toegaat (ik weet niet eens waar het ligt eigenlijk), maar het valt me gewoon op dat iedereen in elkaar geslagen lijkt te worden door groepen van 30 man of meer terwijl de meeste mensen echt niet op stap gaan met zoveel mensen. Dat je in je eigen buurt met 30 man bent oke, maar overal?
Je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ach, als er alleen jongeren zou staan, zou iedereen er toch vanuit gaan dat het Marokkanen zijn. Goede naam opgebouwd
Broederschap? Lafheid..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
"Broederschap" heet dat.
Waarschijnlijk kennen die 30man elkaar niet eens.
Ik keur het ook niet goed. Maar zo zien zij dat.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En zijn zus lag natuurlijk in haar badpak, of erger nog in haar bikini, dus die vieze hoer beledigt Allah met haar gedrag
Dus jij had ook liever enkel het nieuwsbericht gehad: ''Osama bin Laden dood'' en verder geen info? Ik heb graag dat het nieuws zo uitgebreid en accuraat mogelijk is.quote:
Meer hoef je toch niet te weten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij had ook liever enkel het nieuwsbericht gehad: ''Osama bin Laden dood'' en verder geen info? Ik heb graag dat het nieuws zo uitgebreid en accuraat mogelijk is.
Dit is puur haat zaaien, tuurlijk keurt niemand dit goed. Afkomst totaal niet relevant.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij had ook liever enkel het nieuwsbericht gehad: ''Osama bin Laden dood'' en verder geen info? Ik heb graag dat het nieuws zo uitgebreid en accuraat mogelijk is.
Doe normaal.quote:
Hitler goed pratenquote:
Moslimsatelliet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
verplichte tv kanalen invoeren via de moslimsateliet......met vrije westerse ( in het arabisch ) idee-engoed......en ook verplicht op scholen waar marokanen zitten....
Dat klinkt nog onwaarschijnlijker. Waarschijnlijk kon hij ze gewoon niet zo goed tellen tijdens het klappen krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
"Broederschap" heet dat.
Waarschijnlijk kennen die 30man elkaar niet eens.
ha ja die hitler hield niet zo van joden maar zitten wel heel knappe meisjes tussen vind ik vaak......en oja wat ook zo fijn was aan hilter is dat ie even heel rotterdam centrum heeft platgebombardeerd......quote:
Tja, ratten opereren ook nooit alleen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef Supersoep het volgende:
Met 50 man.![]()
Het is wel een fenomeen, altijd zo in groepjes. Hier in de supermarkt ook, standaard met z'n 6en blikjes cola halen.
de eerste 3 regels waren meer dan normaal. ook humanitair gezien. en dan bedoel ik vooral humaan voor ons eigen volk. wat de rest hier van denkt zal me worst wezen. maar we moeten als nederland wel haast maken met het 3e punt.quote:
Het zou pas haat zaaien zijn als het niet klopte, dit is gewoon berichtgeving.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit is puur haat zaaien, tuurlijk keurt niemand dit goed. Afkomst totaal niet relevant.
Door het niet noemen van afkomst los je een bijkomend probleem ook bijna op. Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het zou pas haat zaaien zijn als het niet klopte, dit is gewoon berichtgeving.
Welk probleem los je daarmee op?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Door het niet noemen van afkomst los je een bijkomend probleem ook bijna op. Niets mis mee toch?
deze volg ik even niet. of bedoel je dat het marokkanenprobleem er is vanwege de berichtgevingen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Door het niet noemen van afkomst los je een bijkomend probleem ook bijna op. Niets mis mee toch?
Je doelt op de wet van de struisvogel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Santello het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:53 schreef Scorpie het volgende:
Tijd dat we eens gaan mobiliseren om dat tuig af t maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |