Inderdaad. Waar was de volwassen toezichthouder?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Hukkie het volgende:
Dan moet je maar niet op het strand gaan voetballen, dan loop je het risico om door marokkanen in elkaar geslagen te worden.
En zijn zus lag natuurlijk in haar badpak, of erger nog in haar bikini, dus die vieze hoer beledigt Allah met haar gedragquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Hukkie het volgende:
Dan moet je maar niet op het strand gaan voetballen, dan loop je het risico om door marokkanen in elkaar geslagen te worden.
Dus gewoon iedereen aanpakken die aan het signalement voldoetquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dat wordt moeilijk de daders te vinden vrees ik als het er zoveel zijn.
Lokte het waarschijnlijk zelf uit.quote:Ze lieten de mbo-scholier bewusteloos achter op het strand met een gebroken neus, twee blauwe ogen en een aantal losse tanden.
Hij beschrijft anders wel redelijk accuraat zo'n Finse inteelt familie vol met retards voortkomend uit crossbreeding tussen neven en nichten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dat wordt moeilijk de daders te vinden vrees ik als het er zoveel zijn. Ik denk trouwens wel dat die 50 man verhalen een tikkeltje overdreven zijn. Ik heb echt nog nooit mensen gezien die overal 50 man sterk naartoe gaan.
Het kan wel natuurlijk. Ik weet niet hoe het er in Maarn aan toegaat (ik weet niet eens waar het ligt eigenlijk), maar het valt me gewoon op dat iedereen in elkaar geslagen lijkt te worden door groepen van 30 man of meer terwijl de meeste mensen echt niet op stap gaan met zoveel mensen. Dat je in je eigen buurt met 30 man bent oke, maar overal?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij beschrijft anders wel redelijk accuraat zo'n Finse inteelt familie vol met retards voortkomend uit crossbreeding tussen neven en nichten.
Ach, als er alleen jongeren zou staan, zou iedereen er toch vanuit gaan dat het Marokkanen zijn. Goede naam opgebouwdquote:
"Broederschap" heet dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het kan wel natuurlijk. Ik weet niet hoe het er in Maarn aan toegaat (ik weet niet eens waar het ligt eigenlijk), maar het valt me gewoon op dat iedereen in elkaar geslagen lijkt te worden door groepen van 30 man of meer terwijl de meeste mensen echt niet op stap gaan met zoveel mensen. Dat je in je eigen buurt met 30 man bent oke, maar overal?
Je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ach, als er alleen jongeren zou staan, zou iedereen er toch vanuit gaan dat het Marokkanen zijn. Goede naam opgebouwd
Broederschap? Lafheid..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
"Broederschap" heet dat.
Waarschijnlijk kennen die 30man elkaar niet eens.
Ik keur het ook niet goed. Maar zo zien zij dat.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En zijn zus lag natuurlijk in haar badpak, of erger nog in haar bikini, dus die vieze hoer beledigt Allah met haar gedrag
Dus jij had ook liever enkel het nieuwsbericht gehad: ''Osama bin Laden dood'' en verder geen info? Ik heb graag dat het nieuws zo uitgebreid en accuraat mogelijk is.quote:
Meer hoef je toch niet te weten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij had ook liever enkel het nieuwsbericht gehad: ''Osama bin Laden dood'' en verder geen info? Ik heb graag dat het nieuws zo uitgebreid en accuraat mogelijk is.
Dit is puur haat zaaien, tuurlijk keurt niemand dit goed. Afkomst totaal niet relevant.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij had ook liever enkel het nieuwsbericht gehad: ''Osama bin Laden dood'' en verder geen info? Ik heb graag dat het nieuws zo uitgebreid en accuraat mogelijk is.
Doe normaal.quote:
Hitler goed pratenquote:
Moslimsatelliet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
verplichte tv kanalen invoeren via de moslimsateliet......met vrije westerse ( in het arabisch ) idee-engoed......en ook verplicht op scholen waar marokanen zitten....
Dat klinkt nog onwaarschijnlijker. Waarschijnlijk kon hij ze gewoon niet zo goed tellen tijdens het klappen krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
"Broederschap" heet dat.
Waarschijnlijk kennen die 30man elkaar niet eens.
ha ja die hitler hield niet zo van joden maar zitten wel heel knappe meisjes tussen vind ik vaak......en oja wat ook zo fijn was aan hilter is dat ie even heel rotterdam centrum heeft platgebombardeerd......quote:
Tja, ratten opereren ook nooit alleen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef Supersoep het volgende:
Met 50 man.![]()
Het is wel een fenomeen, altijd zo in groepjes. Hier in de supermarkt ook, standaard met z'n 6en blikjes cola halen.
de eerste 3 regels waren meer dan normaal. ook humanitair gezien. en dan bedoel ik vooral humaan voor ons eigen volk. wat de rest hier van denkt zal me worst wezen. maar we moeten als nederland wel haast maken met het 3e punt.quote:
Het zou pas haat zaaien zijn als het niet klopte, dit is gewoon berichtgeving.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit is puur haat zaaien, tuurlijk keurt niemand dit goed. Afkomst totaal niet relevant.
Door het niet noemen van afkomst los je een bijkomend probleem ook bijna op. Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het zou pas haat zaaien zijn als het niet klopte, dit is gewoon berichtgeving.
Welk probleem los je daarmee op?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Door het niet noemen van afkomst los je een bijkomend probleem ook bijna op. Niets mis mee toch?
deze volg ik even niet. of bedoel je dat het marokkanenprobleem er is vanwege de berichtgevingen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Door het niet noemen van afkomst los je een bijkomend probleem ook bijna op. Niets mis mee toch?
Je doelt op de wet van de struisvogel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Santello het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:53 schreef Scorpie het volgende:
Tijd dat we eens gaan mobiliseren om dat tuig af t maken.
Dan moet je het wel doen natuurlijk. Ik zie dit soort opmerkingen hier namelijk wel vaker maar de berichten over groepen Marokkanen die in elkaar geslagen worden blijven vooralsnog uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:53 schreef Scorpie het volgende:
Tijd dat we eens gaan mobiliseren om dat tuig af t maken.
Nee, voor een gebalanceerd oordeel moet je alle ins en outs kennen.quote:
Wet 1: Marokkanen kunnen doorgaans helemaal niet vechten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:55 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja maar dat leer je ook....op een dag....zeker waar ik woon.....
standaard dingetje bij mij in de wijk.....drie keer per jaar ofzo.....
groepje marokanen ofzo.......die staan in een straatje
als je niet echt goed kan vechten? of je bent alleen?
wet een : geen enkel oogcontact maken
liefst met een boog erom heen.....
Er bestaan in de media een paar aanduidingen van daders bij dit soort zaken. Eigenlijk zijn er maar twee categorieen: 'Jongeren.' En: 'autochtone jongeren.' In het geval van 'jongeren' kun je dus makkelijk invullen 'Marokkanen.'quote:
ja van te voren weet ik nooit zo goed of ze een mes hebben......en of ik vijf man aankan in mijn eentje ....weet ik ook nooit.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wet 1: Marokkanen kunnen doorgaans helemaal niet vechten.
Als jij ruzie hebt met een kaaskop zal je alleen van die kaaskop klappen krijgen, niet van complete families.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit is puur haat zaaien, tuurlijk keurt niemand dit goed. Afkomst totaal niet relevant.
Ach wees blij dat er nog jongens aanwezig waren om zwaar te mishandelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef DjinN het volgende:
Wat zijn Marokkanen toch heldenMet 30 man tegen een groepje van 8! Goedzo mannen! Jullie zijn echt op weg om helemaal geaccepteerd te worden hier!
Onzin, dit verschilt gewoon per medium.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er bestaan in de media een paar aanduidingen van daders bij dit soort zaken. Eigenlijk zijn er maar twee categorieen: 'Jongeren.' En: 'autochtone jongeren.' In het geval van 'jongeren' kun je dus makkelijk invullen 'Marokkanen.'
Hangt er vanaf of je wint of verliest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij ruzie hebt met een kaaskop zal je alleen van die kaaskop klappen krijgen, niet van complete families.
Wij doen dat anders hé.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan moet je het wel doen natuurlijk. Ik zie dit soort opmerkingen hier namelijk wel vaker maar de berichten over groepen Marokkanen die in elkaar geslagen worden blijven vooralsnog uit.
mmm, neuh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef vergezocht het volgende:
Dit heeft niks te maken met ras, meer met menselijk gedrag vooral groepsgedrag.
of joodse mossad en die de godganse dag met een keppeltje in probleemwijken laten rondlopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
nou ja ha ha
wat je ook kunt doen is?
de natuurlijke vijand van marokanen importeren
polen bijvoorbeeld of tunesiers........
En groepsverkrachting zijn erger?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
Ach wees blij dat er nog jongens aanwezig waren om zwaar te mishandelen.
Als dat meisje alleen lag met vriendinnen dan was er een groepsverkrachting geweest.
Marokkanen, echt het laagste van het laagste
Vind je nu zelf niet dat je honden nu beledigd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
mijn neefje zegt ook altijd
ze ruiken als je bang bent.....net als honden.....
Er is niks islamitisch aan hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
mmm, neuh.
Zulk gedrag zie ik niet vaak bij autochtonen.
Het is typisch marokkanen/moslim gedrag
Mwah, blauwe ogen en wat losse tanden genezen wel.quote:
ha en ook topicana.....in rotterdam...daar zitten best wel eens lekkere marokaanse wijven binnenquote:
Een schrale kut geneest ook wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:12 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
Mwah, blauwe ogen en wat losse tanden genezen wel.
Liever dat dan een onschuldig meisje dat voor het leven getraumatiseerd word door een stel ratten.
Mwah, als zo'n smerige rat je binnendringt en zijn parasieten achter laat lijkt me minder fris.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een schrale kut geneest ook wel.
Die mocro dames willen hem ook maar al te graag ontvangen hoor. Misschien moeten we daar eens onze aandacht naar uit laten gaan, als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:12 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ha en ook topicana.....in rotterdam...daar zitten best wel eens lekkere marokaanse wijven binnen
Die zijn al lang blij als ze niet zo'n halve behaarde aap over zich heen krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die mocro dames willen hem ook maar al te graag ontvangen hoor. Misschien moeten we daar eens onze aandacht naar uit laten gaan, als je snapt wat ik bedoel
Ik praat wat hitler gedaan heeft helemaal niet goed; ik zeg alleen dat ik denk dat als hij gewonnen had, dat we dan nu dit soort multiculturele problemen hadden gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hitler goed praten![]()
Graag een ban voor deze misselijkmakende teksten.
Ik vraag me ook af wanneer het niet de joden waren maar enkel en alleen de noord-afrikanen of we dan ook nog steeds aan de dodenherdenking deden ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik praat wat hitler gedaan heeft helemaal niet goed; ik zeg alleen dat ik denk dat als hij gewonnen had, dat we dan nu dit soort multiculturele problemen hadden gehad.
En wat jij daar van denkt moet je zelf weten
Wat doe jij als Arische jongeman op zo'n forum?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:19 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja oke als je een hitler verbod doet en dan 100%.... dan is de volgende stap natuurlijk www.maroc.nl verbieden want dat is ook een wespennest soms
nee man...vinden ze niet leuk,,,,,en zelfs als ze kwaad worden dan valt er nix te lachen.,.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:36 schreef gkokkelman het volgende:
zet eens op marokko.nl een contact advertentie dat je als kaaskop een mooi marokkaans meisje zoekt
Hopenlijk heb je een zusje van rond de 6 jaar die je ze kunt aanbieden om helemaal kapot te scheuren. Schijnen ze te prefereren boven echte vrouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef slashdotter3 het volgende:
En terecht, had hij zich maar moeten aanpassen aan de Marokkanen.
Onze toekomstige meesters!
Ben maar alvast begonnen met berbers leren, altijd handig om bij ze in het gevlei te komen
Volgens mij gebeuren er de laatste tijd anders wel veel van zulke incidentenquote:
Met uitgaan gebeurt dat regelmatig. Op het strand, dunno.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dat wordt moeilijk de daders te vinden vrees ik als het er zoveel zijn. Ik denk trouwens wel dat die 50 man verhalen een tikkeltje overdreven zijn. Ik heb echt nog nooit mensen gezien die overal 50 man sterk naartoe gaan.
Geert Wilders komt naar je toe deze zomer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef FreedonNadd het volgende:
Is het Geert Wilders promo-team weer bezig met zijn tour door het land?
6 jaar, precies zoals de profeet het gewild heeft!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:54 schreef gkokkelman het volgende:
Hopenlijk heb je een zusje van rond de 6 jaar die je ze kunt aanbieden om helemaal kapot te scheuren. Schijnen ze te prefereren boven echte vrouwen.
Er is een partij die wil het naar 12.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja oke en in het westen willen ze de leeftijd voor sex soms ook verhogen naar 18.....
Allemaal inteelt daar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:21 schreef feesbeeest het volgende:
Actieve gebruikers op dit moment: 580 (28 leden en 552 gasten)
Is daar redelijk druk
*proest* ik moest lachenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef slashdotter3 het volgende:
En terecht, had hij zich maar moeten aanpassen aan de Marokkanen.
Onze toekomstige meesters!
Ben maar alvast begonnen met berbers leren, altijd handig om bij ze in het gevlei te komen
Makkelijker met criminaliteit he.. Lekker lafjes met zn allen op iemand in staan trappen, maar alleen poeslief zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het kan wel natuurlijk. Ik weet niet hoe het er in Maarn aan toegaat (ik weet niet eens waar het ligt eigenlijk), maar het valt me gewoon op dat iedereen in elkaar geslagen lijkt te worden door groepen van 30 man of meer terwijl de meeste mensen echt niet op stap gaan met zoveel mensen. Dat je in je eigen buurt met 30 man bent oke, maar overal?
Ah, mooi. Nu maar hopen dat ze er niet zo makkelijk vanaf komen. Losse tanden en blauwe ogen lijkt me zware mishandeling. Ik ken het strafrecht niet echt maar het lijkt me zo.quote:
Kom dan eens achter dat anonieme toetsenbord vandaan als je durft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
tsja. wij zijn nu nog met veel meer. hoogste tijd dus om ons te gaan mobiliseren en organiseren. zullen we die laffe honden eens echt mores leren.
Ach ja Marokkaantjes, situatie 50 tegen 8, bekend verhaal. 1 tegen 1 stellen ze helemaal niks voor dus dan maar zoquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De politie in het district Eemland-Zuid stelt alles in het werk om de daders te vinden van een ernstige mishandeling op het strand van het Henschotermeer bij Maarn. Daar werd een 17-jarige jongen uit Renswoude op tweede paasdag bewusteloos geslagen door een grote groep Marokkaanse jongeren.
Ze lieten de mbo-scholier bewusteloos achter op het strand met een gebroken neus, twee blauwe ogen en een aantal losse tanden.
Dat meldt AD/UN.
Het slachtoffer voetbalde met vrienden op één van de strandjes toen het verkeerd ging. 'De bal kwam per ongeluk terecht bij een paar Marokkaanse jochies van een jaar of twaalf. Ze hadden een grote mond, maar we besteedden er verder geen aandacht aan'.
Als de meesten van zijn vrienden aan het eind van de middag vertrekken, blijft de jongen achter met zijn zus en een paar anderen. Hij ziet dat opgeschoten jongens zijn zus belagen. 'Ik ben erop afgestapt en heb gezegd dat ze haar met rust moesten laten. Plotseling stonden er dertig mannen om me heen. Wij waren met zijn achten, dus dan maak je niet veel meer klaar.'
'Op de parkeerplaats werden we opnieuw bedreigd. Volgens ons waren ze op dat moment met een man of vijftig. Allemaal buitenlandse jongens, om het zo maar te noemen. Beveiliging of politie heb ik niet gezien.'
Lees meer in het AD (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-bewusteloos.dhtml
Gezellig!
Wel Marokkanen, jouw volk.quote:
Het is dan ook meer een soort virus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb serieus nog nooit een vriendengroep van 30 man gezien. best veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |