Niemand.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef King_Merc het volgende:
Ik vraag me af , waarvoor gaat de hele familie mee ?
Ik denk niet /hoop nooit dat dit gaat gebeuren..
stel er is weer zo,n gek als Karst T , en die pleegt een "geslaagde" aanslag op de koninklijke familie, Hoe dan verder , wie moet er dan op de troon ??/ wie zou er dan aanspraak maken ?
Thorn net zo ietsquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Weert is nu echt een zwaar beveiligde vesting geworden.
Er is zelfs een heus alcohol verbod ..![]()
Morgen gewoon naar Eindhoven
Nou, in Weert is het zo achterlijk veel beveiligd dat er daar niks meer kan gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef King_Merc het volgende:
Ik vraag me af , waarvoor gaat de hele familie mee ?
Ik denk niet /hoop nooit dat dit gaat gebeuren..
stel er is weer zo,n gek als Karst T , en die pleegt een "geslaagde" aanslag op de koninklijke familie, Hoe dan verder , wie moet er dan op de troon ??/ wie zou er dan aanspraak maken ?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:50 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
de Oelemarkt , daar heb ik wat afgekotst vroegah ..
What else is new.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef Merel het volgende:
Maxima is mooi! En Mabel probeert de aandacht te trekken met die rode jas.
Ik vind haar er juist prima uitzien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:09 schreef Disana het volgende:
Is Maxima nou zo stevig geworden of ligt dat aan mij? Ik herkende haar ook eerst niet met dat postuur en die krullen.
Ik vind haar kleren erg ouwelijk en kennelijk maken ze haar in mijn ogen dikker.quote:
Viel me gisteren ook op dat ze wat voller rond de heupen is, maar ze ziet er prima uit! Beter dan dat magere ding in het paars.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:09 schreef Disana het volgende:
Is Maxima nou zo stevig geworden of ligt dat aan mij? Ik herkende haar ook eerst niet met dat postuur en die krullen.
Ja wie is dat? Ik ben een noob wat het koninklijk huis betreft.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Viel me gisteren ook op dat ze wat voller rond de heupen is, maar ze ziet er prima uit! Beter dan dat magere ding in het paars.
Marilènequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wie is dat? Ik ben een noob wat het koninklijk huis betreft.
Geen flauw idee, de meeste ken ik niet van naam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wie is dat? Ik ben een noob wat het koninklijk huis betreft.
LOLquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:26 schreef spuitje het volgende:
Geen flauw idee, de meeste ken ik niet van naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |