Idd, de VSquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die reacties van mensen in dit topic zijn echt epic....gewoon opnemen voor de grootste terrorist van de wereld. Jullie zetten jezelf echt voor lul.
Kom dan met je onomstotelijke bewijs. Laatste keer dat ik het vraag; anders neem ik gewoon aan dat je met de rest meeloopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is dé brein achter 9/11. Hij heeft niet alleen in de VS dood en verderf gezaaid, maar ook in een aantal Afrikaanse landen. Dus zijn dood is in mijn ogen gerechtvaardigd.
Maar de wereld wordt écht niet een stuk veiliger dankzij zijn dood. Er zullen waarschijnlijk nu weer 10 Osama's opstaan.
Door hem dwars door zijn kop te schieten zal hij daar nooit meer wat over kunnen vertellen, iig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef Montagui het volgende:
Osama zal dan ook zeker geen leiding hebben gegeven aan een terroristische organisatie...
Voor de mensen die niet weten wat het woord betekent? = het gooien van iets of iemand uit het raamquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef niels0 het volgende:
Ze hebben gelijk, een kogel was te makkelijk, ik ben meer voor defenestreren.
Mja, denk alleen dat zijn vervanger al klaar stond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef Montagui het volgende:
Osama zal dan ook zeker geen leiding hebben gegeven aan een terroristische organisatie...
De hele situatie ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, Saddam kreeg ook een eerlijk proces, en werd uiteindelijk toch opgehangen. What's the difference?
Och, ze hebben e.e.a. in beslag genomen, misschien dat daar wat op staat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Door hem dwars door zijn kop te schieten zal hij daar nooit meer wat over kunnen vertellen, iig.
Hangt van de hoogte afquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet weten wat het woord betekent? = het gooien van iets of iemand uit het raam
totaal overbodig woord als je het mij vraagt, want had je veel meer kans op ontsnappen.
Gewoon zorgen dat er beneden een leuk punthekje staat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet weten wat het woord betekent? = het gooien van iets of iemand uit het raam
totaal overbodig woord als je het mij vraagt, want had je veel meer kans op ontsnappen.
Zoals ik al schreef, ik weet het niet zeker. Ik zag er een vermelding van op de CNN site gisteren. Blijkbaar had de CIA hem geïdentificeerd op een video waarop de onthoofding van een stel britten te zien was, of iets van die strekking.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Beelden waar Bin laden mensen onthoofd?
Dit zuig je ter plekke uit je duim
En waarom Amerikanen het netjes moeten doen. Tja, dat is het verschil tussen de beschaafde wereld en de onbeschaafde wereld. Je verlagen naar hun niveau is nou niet echt beschaafd.
De CIA is wat mij betreft sowieso al geen geloofwaardige bronquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, ik weet het niet zeker. Ik zag er een vermelding van op de CNN site gisteren. Blijkbaar had de CIA hem geïdentificeerd op een video waarop de onthoofding van een stel britten te zien was, of iets van die strekking.
Omdat persoonlijke informatie posten van iemand anders met als doel één of andere wraakactie ofzo gewoon achterlijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:47 schreef vulkaan het volgende:
Wtf waarom wordt zijn adres en 06 verwijderd? Deze 2 idioten vragen duidelijk om aandacht, met naam en foto van hun harses in de krant dan mag het adres er ook wel bij. Is overigens goed via google te vinden
CIA is geen betrouwbare bron voor informatie die op welke manier dan ook betrekking heeft tot de VS en zijn politiek..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, ik weet het niet zeker. Ik zag er een vermelding van op de CNN site gisteren. Blijkbaar had de CIA hem geïdentificeerd op een video waarop de onthoofding van een stel britten te zien was, of iets van die strekking.
Geldt idd pas vanaf het moment dat vaart wordt gemaakt op de startbaan t/m het moment dat de landingsbaan verlaten wordt.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef Roces18 het volgende:
![]()
![]()
Ze mogen die twee homo's met Bin Laden in de zee pleuren.
Och, voor systematische stilzwijgende massa-standrechtelijke executies in Waziristan draait Obama zijn hand ook niet om.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voert Amerika oorlog met Pakistan dan? Of met Afghanistan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |