Ja inderdaad, een stelletje malloten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Welke wet? En door welke autoriteit? Het is een onzinnige aangifte. En dat moeten dan juristen voorstellen.
Nee, maar als het vergrijp niet in Nederland heeft plaatsgevonden en er geen Nederlanders bij betrokken zijn dan snap je toch zeker wel dat de NL politie dat naar het grijze archief schuift, hopelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:41 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen kan aangifte doen bij het vermoeden van een strafbaar feit. Je hoeft de dader niet te kennen.
Linea recta in de prullenbak gaat hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, maar als het vergrijp niet in Nederland heeft plaatsgevonden en er geen Nederlanders bij betrokken zijn dan snap je toch zeker wel dat de NL politie dat naar het grijze archief schuift, hopelijk.
Grijze archief is een synoniem voor prullebakquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Linea recta in de prullenbak gaat het
Het zijn ook maar mensen. Ze kunnen toch niet elk iedere onrechtvaardigheid in de wereld corrigeren dmv aangifte. Ze kunnen dus alleen opkomen her en der voor wat schrijnende gevallen. En als ze dus iets zien zoals deze dood van Bin Laden die voorkomen had kunnen worden door een gewone arrestatie, ja dan laten ze hun ongenoegen wel kennen. Niets mis mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Of tegen de Islamitische rechters die twee homojongens lieten ophangen.
Of tegen de moord op de gestenigde 'overspelige' (verkrachte) vrouwen.
Dat willen we juist vaststellen dmv een berechtingquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef Gia het volgende:
Jeetje man, die kerel is verantwoordelijk voor duizenden onschuldige doden,
Bij diezelfde maat, is Bush ook bij voorbaat schuldig aan de dood van honderden onschuldige slachtoffers van oorlog. Ook preventief de doodstraf geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef nikk het volgende:
Sowieso, zijn schuld staat vast. Er is alleen een groep mensen die niet is overtuigd. Daarbij moet je je ook bedenken dat na de aanslagen om zijn uitlevering werd gevraagd. De Taliban ging niet akkoord en dat leidde tot de Amerikaanse inval.
succesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Bij diezelfde maat, is Bush ook bij voorbaat schuldig aan de dood van honderden onschuldige slachtoffers van oorlog. Ook preventief de doodstraf geven.
Nee ik vind dat je niet zo moet zeuren. Bin Laden was een homo en hij is toch niet dood dus who gives a shitquote:
Jij bent echt een stoere jongen heh? r.e.p.s.e.c.t voor jou hoor, échtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je niet zo moet zeuren. Bin Laden was een homo en hij is toch niet dood dus who gives a shit
Waar slaat dat nou weer op? Besef je wel hoe disrespectvol jij bent? Moet je even voorstellen dat het jouw familie was die uit het WTC sprong en dood was. Zou je hem dan nog willen berechten. Dat denk ik niet, dus denk eerst na voordat je onzin gaat uitkramen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef vanhal het volgende:
[..]
Jij bent echt een stoere jongen heh? r.e.p.s.e.c.t voor jou hoor, écht
Dus alle homo's moeten dood?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je niet zo moet zeuren. Bin Laden was een homo en hij is toch niet dood dus who gives a shit
En nee het is absoluut niks als je een arme boer bent in Afghanistan of Irak en je hele familie hebt zien uitroeien door de Amerikanen omdat ze als terrorist bestempeld waren. Dat maakt natuurlijk niks uit want die mensen voelen niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Besef je wel hoe disrespectvol jij bent? Moet je even voorstellen dat het jouw familie was die uit het WTC sprong en dood was. Zou je hem dan nog willen berechten. Dat denk ik niet, dus denk eerst na voordat je onzin gaat uitkramen.
Moet je je even voorstellen dat jouw familie wordt vermoord door een bombardement van het Amerikaanse leger.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Besef je wel hoe disrespectvol jij bent? Moet je even voorstellen dat het jouw familie was die uit het WTC sprong en dood was. Zou je hem dan nog willen berechten. Dat denk ik niet, dus denk eerst na voordat je onzin gaat uitkramen.
Jaja, met die redenatie kunnen we voortaan mensen die een ander wat ernstigs hebben aangedaan dus niet meer berechtenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |