abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96337125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef Louis22 het volgende:
Real life trolling op niveau.
Dit.
Ik vind hem mooi.

Overigens hebben ze ergens nog gelijk ook.
Descending into the abyss.
pi_96337131
Ik las trouwens op Twitter ook een bericht van een Nederlander die vond dat "wij" recht hadden op een proces rondom Bin Laden. Wat bezielt zulke mensen? Zijn ze mede-slachtoffer? Zijn hun familieleden in het WTC omgekomen? Was het pand hun eigendom? Zijn ze op andere wijze direct gedupeerd door Bin Laden?

Hoogstwaarschijnlijk niet. Het gaat slechts om mensen die hun morele standaarden willen opdringen, terwijl ze niet eens partij zijn in de kwestie... - Vreemd gedrag vind ik het.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:37:24 #78
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96337136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Daarom had ieder land wat dat gerechtshof wel erkent gewoon een dikke vinger naar de USA moeten opsteken.
En dat had Amerika tegengehouden die idioot een kopje kleiner te maken, hoe?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:42:16 #79
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_96337296
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En dat had Amerika tegengehouden die idioot een kopje kleiner te maken, hoe?
Amerika vecht z'n oorlogjes alleen uit?
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:43:11 #80
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_96337327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef _The_General_ het volgende:
Een schande voor ons land!
De reactie van Rutte maandag, die was een schande voor ons land.

Mensen zonder proces executeren zijn we in dit land mee opgehouden een aantal eeuwen geleden. Mensen executeren trouwens ook. Ik zie niet zo goed in waarom we daarop terug moeten komen. Het is nl wat ons onderscheidt van niet beschaafde mensen. Zo snel als dat verschil weg is, kan je de hele boel wel opdoeken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_96337343
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die reacties van mensen in dit topic zijn echt epic....gewoon opnemen voor de grootste terrorist van de wereld. Jullie zetten jezelf echt voor lul.
Je weet dat Bin laden officieel niet eens gezocht word voor de aanslag op 9/11?

Maar ik neem het niet op voor hem. Ik neem het op voor algemene mensenrechten.
Dat is het verschil tussen een moreel goede pacifist en een kwijlende achterlijke (reli?) psychopaat.
De één juicht niet om iemands dood, de andere wel.
pi_96337504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef ErikT het volgende:

Mensen executeren trouwens ook. Ik zie niet zo goed in waarom we daarop terug moeten komen. Het is nl wat ons onderscheidt van niet beschaafde mensen. Zo snel als dat verschil weg is, kan je de hele boel wel opdoeken.
66 jaar geleden zijn er nog mensen ge-executeerd in Nederland.
Wij doen alleen beschaafd wanneer het ons uit komt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_96337512
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je weet dat Bin laden officieel niet eens gezocht word voor de aanslag op 9/11?

Maar ik neem het niet op voor hem. Ik neem het op voor algemene mensenrechten.
Dat is het verschil tussen een moreel goede pacifist en een kwijlende achterlijke (reli?) psychopaat.
De één juicht niet om iemands dood, de andere wel.
Hij is dé brein achter 9/11. Hij heeft niet alleen in de VS dood en verderf gezaaid, maar ook in een aantal Afrikaanse landen. Dus zijn dood is in mijn ogen gerechtvaardigd.

Maar de wereld wordt écht niet een stuk veiliger dankzij zijn dood. Er zullen waarschijnlijk nu weer 10 Osama's opstaan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96337650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij is dé brein achter 9/11. Hij heeft niet alleen in de VS dood en verderf gezaaid, maar ook in een aantal Afrikaanse landen. Dus zijn dood is in mijn ogen gerechtvaardigd.

Maar de wereld wordt écht niet een stuk veiliger dankzij zijn dood. Er zullen waarschijnlijk nu weer 10 Osama's opstaan.
Er is nooit enig bewijs gevonden/geleverd dat Osama ook maar iets met 9/11 te maken had.
Dat is dan ook de reden dat er op zijn most wanted lijstje ook helemaal niks werd gemeld over 9/11.
pi_96337700
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die reacties van mensen in dit topic zijn echt epic....gewoon opnemen voor de grootste terrorist van de wereld. Jullie zetten jezelf echt voor lul.
Blijkbaar is het hem gelukt in Pakistan te kunnen blijven wonen. maar nieuwsberichten over een onbewapende Bin-Laden? Zie ik nergens.
quote:
De militaire operatie waarbij Bin Laden werd gedood was geen gezamelijke actie met de Verenigde Staten, aldus Zardari. Wel sprak hij opnieuw zijn steun uit voor de VS. De oorlog tegen het terrorisme is volgens hem net zo goed een oorlog van Pakistan als van de VS.
'Erg spannend'

De Amerikaanse chef terrorismebestrijding John Brennan heeft laten weten dat als de commando's Bin Laden levend hadden kunnen pakken, ze dat gedaan zouden hebben. "We waren bezorgd dat Bin Laden zich zou verzetten bij een poging hem gevangen te nemen. Dat gebeurde ook. Er was een vuurgevecht en hij werd gedood."
Dus denk dat de aangifte om die reden ook niet is aangenomen? http://nos.nl/artikel/237(...)tocht-bin-laden.html

Wanneer ze bewijzen hadden gehad dat Bin-Laden onbewapend zou zijn geweest (kan ik mij trouwens helemaal niets bij voorstellen i.v.m. beveiliging van die man) zou er echt wel wat mee gedaan zijn.

Denk trouwens dat (blijkbaar alleen Amerikanen) beter hun camera hadden mee kunnen nemen, want wanneer Amerika actie onderneemt moet elke stap in tienvoud verklaard worden hier :+

Hun (regering Obama) waren dus zelf ook voor een rechtszaak geweest denk ik.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_96337709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er is nooit enig bewijs gevonden/geleverd dat Osama ook maar iets met 9/11 te maken had.
Dat is dan ook de reden dat er op zijn most wanted lijstje ook helemaal niks werd gemeld over 9/11.
C'mon nou! Hij zit niet in een zwaar beveiligde bunker voor het stelen van een appel bij de plaatselijke groenteboer :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96337725
Oh, en zelfs al zou hij verantwoordelijk zijn.
IEDEREEN heeft recht op een eerlijk proces.

Zelfs de nazi's die verantwoordelijk waren voor de holocaust kregen een eerlijk proces.
pi_96337760
Was het geen liquidatie als die man in de elektrische stoel was gedropt, dan?
pi_96337783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

C'mon nou! Hij zit niet in een zwaar beveiligde bunker voor het stelen van een appel bij de plaatselijke groenteboer :')
Oh je hebt gelijk, dat is bewijs genoeg.
Hoe had ik zo blind kunnen zijn! :o
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:54:33 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96337795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef popolon het volgende:
Ik vind 't nogal vergezocht, Osama is uit zelfverdediging neergeschoten.
Kijk die SEALS waren daar op vakantie in een Amerikaanse helicopter, helicopter raakt uit koers en landt per ongeluk in Osama's rattenhol. Osama klimt heli binnen met een RPG en is DUS op Amerikaans grondgebied, tja, dan vraag je er om. Nou goed, de rest is bekend.
Als een Amerikaanse helicopter op Pakistaans grondgebied land is het toch gewoon Pakistaans grondgebied? Zo niet laad ik mijn auto vol wiet en rij ik daarmee naar Frankrijk. Immers is het een Nederlandse auto, dus Nederlands grondgebied.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_96337806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef Refragmental het volgende:

Zelfs de nazi's die verantwoordelijk waren voor de holocaust kregen een eerlijk proces.
Ja, Saddam kreeg ook een eerlijk proces, en werd uiteindelijk toch opgehangen. What's the difference?
pi_96337837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, Saddam kreeg ook een eerlijk proces, en werd uiteindelijk toch opgehangen. What's the difference?
The difference? Een eerlijk proces.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_96337838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef Refragmental het volgende:

quote:
De Amerikaanse chef terrorismebestrijding John Brennan heeft laten weten dat als de commando's Bin Laden levend hadden kunnen pakken, ze dat gedaan zouden hebben. "We waren bezorgd dat Bin Laden zich zou verzetten bij een poging hem gevangen te nemen. Dat gebeurde ook. Er was een vuurgevecht en hij werd gedood."
Nog maar een keer :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_96337840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Blijkbaar is het hem gelukt in Pakistan te kunnen blijven wonen. maar nieuwsberichten over een onbewapende Bin-Laden? Zie ik nergens.

[..]

Dus denk dat de aangifte om die reden ook niet is aangenomen? http://nos.nl/artikel/237(...)tocht-bin-laden.html

Wanneer ze bewijzen hadden gehad dat Bin-Laden onbewapend zou zijn geweest (kan ik mij trouwens helemaal niets bij voorstellen i.v.m. beveiliging van die man) zou er echt wel wat mee gedaan zijn.

Denk trouwens dat (blijkbaar alleen Amerikanen) beter hun camera hadden mee kunnen nemen, want wanneer Amerika actie onderneemt moet elke stap in tienvoud verklaard worden hier :+

Hun (regering Obama) waren dus zelf ook voor een rechtszaak geweest denk ik.
http://www.usatoday.com/n(...)te-House-raid-_n.htm
pi_96337854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Nog maar een keer :)
Juist ja :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:55:48 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96337855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarom nu? Die lopen of al rond, of komen niet.
pi_96337859
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als een Amerikaanse helicopter op Pakistaans grondgebied land is het toch gewoon Pakistaans grondgebied? Zo niet laad ik mijn auto vol wiet en rij ik daarmee naar Frankrijk. Immers is het een Nederlandse auto, dus Nederlands grondgebied.
In de helicopter niet.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:56:25 #98
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96337889
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

In de helicopter niet.
Waarom niet? Klinkt nogal raar.
pi_96337893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Een eerlijk proces.

Maar dat terzijde ben ik ook tegen de doodstraf.
pi_96337900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij heeft het notabene toch zelf verklaard dat hij erachter zat?? Wat heb je nog meer nodig dan een bekentenis? In ieder geval niet een veroordeling want dat is in tijde van oorlog niet nodig *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')