Je hebt net laten blijken dat je geen haar beter bent, dus eenzelfde gerechtigheid lijkt me wel zo terecht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan niet.
Wat me eerder tegen de borst stuit is dat je jezelf wilt vergelijken qua rechtspositie met een man als Osama bin Laden, je moet wel aardig verknipt zijn wil je hem eenzelfde gerechtigheid wensen als jou, tenzij je zelf eenzelfde daad op je conto hebt staan maar dat lijkt me stug.
Nou kom me maar halen dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt net laten blijken dat je geen haar beter bent, dus eenzelfde gerechtigheid lijkt me wel zo terecht.
Nee hoor, ik wacht met smart op je Blackhawks die me liquideren komen zonder proces omdat ik duizenden mensen heb vermoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bananenrepublieken zijn 4.000 km verderop. Oh wacht...
Waar aldus zo'n 3000 onschuldige mensen bij zijn vermoord lijkt mij een groot verschil met een moordenaar die in zijn uppie eindverantwoordelijke is daarvoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom doet dit me denken aan Arabieren die in feeststemming verkeerden toen het WTC was ingestort?
Bekennen van Osama?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
M.i. zit er nogal een verschil tussen het bekennen van de 2 van putten en het bekennen van Osama.
Post even het bewijs dat Osama de directe verantwoordelijke is voor de aanslagen aub.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, niet iedere verdachte is qua ernst op een lijn te trekken met Osama bin Laden.
Als jij in een boze bui je vriendin loopt te wurgen ben je nog geen terrorist met duizenden doden op z'n naam en een internationaal geweldsbolwerk onder je. Als jij dat ziet als eenzelfde situatie dan houdt de discussie hier gewoon op.
Ik beken bij deze de moord op Pim Fortuyn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef Montagui het volgende:
Osama had al bekend en het was een oorlogssituatie.
Komt me in ieder geval nogal overdreven moraalpuristisch ovequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die reacties van mensen in dit topic zijn echt epic....gewoon opnemen voor de grootste terrorist van de wereld. Jullie zetten jezelf echt voor lul.
Die daders zijn, dacht ik, toch vooral daar gestorven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Heeft iemand een kopietje van de aangifte die beide heren in 2001 tegen Osama Bin Laden gedaan hebben?
Daarom had ieder land wat dat gerechtshof wel erkent gewoon een dikke vinger naar de USA moeten opsteken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M.u.v. terroristen.
Daar heeft de Amerikaanse regering overigens al een wet voor aangenomen destijds, dat die mensen buiten de normale wetgeving vallen. Dat volgens internationaal recht die mensen naar Den Haag moeten is sowieso al onzin, aangezien Amerika dat hof toch niet erkent.
Daarnaast had hij in Amerika ook wel een spuit in z'n arm gekregen, dus so what? In plaats van een langdurig propaganda-proces met die haatbaard hebben ze hem meteen koud gemaakt, des te beter.
En dat had Amerika tegengehouden die idioot een kopje kleiner te maken, hoe?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarom had ieder land wat dat gerechtshof wel erkent gewoon een dikke vinger naar de USA moeten opsteken.
Amerika vecht z'n oorlogjes alleen uit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat had Amerika tegengehouden die idioot een kopje kleiner te maken, hoe?
De reactie van Rutte maandag, die was een schande voor ons land.quote:
Je weet dat Bin laden officieel niet eens gezocht word voor de aanslag op 9/11?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die reacties van mensen in dit topic zijn echt epic....gewoon opnemen voor de grootste terrorist van de wereld. Jullie zetten jezelf echt voor lul.
66 jaar geleden zijn er nog mensen ge-executeerd in Nederland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef ErikT het volgende:
Mensen executeren trouwens ook. Ik zie niet zo goed in waarom we daarop terug moeten komen. Het is nl wat ons onderscheidt van niet beschaafde mensen. Zo snel als dat verschil weg is, kan je de hele boel wel opdoeken.
Hij is dé brein achter 9/11. Hij heeft niet alleen in de VS dood en verderf gezaaid, maar ook in een aantal Afrikaanse landen. Dus zijn dood is in mijn ogen gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je weet dat Bin laden officieel niet eens gezocht word voor de aanslag op 9/11?
Maar ik neem het niet op voor hem. Ik neem het op voor algemene mensenrechten.
Dat is het verschil tussen een moreel goede pacifist en een kwijlende achterlijke (reli?) psychopaat.
De één juicht niet om iemands dood, de andere wel.
Er is nooit enig bewijs gevonden/geleverd dat Osama ook maar iets met 9/11 te maken had.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is dé brein achter 9/11. Hij heeft niet alleen in de VS dood en verderf gezaaid, maar ook in een aantal Afrikaanse landen. Dus zijn dood is in mijn ogen gerechtvaardigd.
Maar de wereld wordt écht niet een stuk veiliger dankzij zijn dood. Er zullen waarschijnlijk nu weer 10 Osama's opstaan.
Blijkbaar is het hem gelukt in Pakistan te kunnen blijven wonen. maar nieuwsberichten over een onbewapende Bin-Laden? Zie ik nergens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus denk dat de aangifte om die reden ook niet is aangenomen? http://nos.nl/artikel/237(...)tocht-bin-laden.htmlquote:De militaire operatie waarbij Bin Laden werd gedood was geen gezamelijke actie met de Verenigde Staten, aldus Zardari. Wel sprak hij opnieuw zijn steun uit voor de VS. De oorlog tegen het terrorisme is volgens hem net zo goed een oorlog van Pakistan als van de VS.
'Erg spannend'
De Amerikaanse chef terrorismebestrijding John Brennan heeft laten weten dat als de commando's Bin Laden levend hadden kunnen pakken, ze dat gedaan zouden hebben. "We waren bezorgd dat Bin Laden zich zou verzetten bij een poging hem gevangen te nemen. Dat gebeurde ook. Er was een vuurgevecht en hij werd gedood."
C'mon nou! Hij zit niet in een zwaar beveiligde bunker voor het stelen van een appel bij de plaatselijke groenteboerquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er is nooit enig bewijs gevonden/geleverd dat Osama ook maar iets met 9/11 te maken had.
Dat is dan ook de reden dat er op zijn most wanted lijstje ook helemaal niks werd gemeld over 9/11.
Oh je hebt gelijk, dat is bewijs genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
C'mon nou! Hij zit niet in een zwaar beveiligde bunker voor het stelen van een appel bij de plaatselijke groenteboer
Als een Amerikaanse helicopter op Pakistaans grondgebied land is het toch gewoon Pakistaans grondgebied? Zo niet laad ik mijn auto vol wiet en rij ik daarmee naar Frankrijk. Immers is het een Nederlandse auto, dus Nederlands grondgebied.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef popolon het volgende:
Ik vind 't nogal vergezocht, Osama is uit zelfverdediging neergeschoten.
Kijk die SEALS waren daar op vakantie in een Amerikaanse helicopter, helicopter raakt uit koers en landt per ongeluk in Osama's rattenhol. Osama klimt heli binnen met een RPG en is DUS op Amerikaans grondgebied, tja, dan vraag je er om. Nou goed, de rest is bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |