maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Niet zo bescheiden Tim, jij bent leuker dan Alain
En de rest.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij is wel autheniek, zuipt schijnbaar als een ketter
Old men nog wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
Tim Knol, old men who look like lesbians is wel van toepassing me dunkt
Kan je nagaan hoe ver hij heen isquote:
Alleen is Herman Brood 10x beter.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef Maloney het volgende:
Spike gaat voor de Herman Brood wisselbeker.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
Heb jij hem wel eens live gezien dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
ga me niet vertellen dat tim knolbeter is dan alain..
Dat hele ensemble aan tafel verdient die reactiequote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Modus het volgende:
Alain Clark.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Met die stinkmuts van hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Modus het volgende:
Alain Clark.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Nee?quote:
een junk die denkt dat ie goed is.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Wie is die Spike? Ben niet zo bekend met zangers enzulks en heb niet alles meegekregen.
De ruigste rocker van de Lage Landen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Wie is die Spike? Ben niet zo bekend met zangers enzulks en heb niet alles meegekregen.
Random junk die 3 akkoorden op gitaar kan spelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Hij speelt de junk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Specularium het volgende:
Random junk die 3 akkoorden op gitaar kan spelen.
Misschien probeert ie het image aan te dikken zoals ie een echte rocker ziet.quote:
Zou hem dat storen dan of is het een verkapte klacht names jouzelf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Die middelvinger is vast bedoeld voor mensen die vaak het logo "Vrienden van Matthijs-show" posten
Nee hoor, je kunt 'm wmb niet vaak genoeg plaatsenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Arcee het volgende:
Zou hem dat storen dan of is het een verkapte klacht names jouzelf? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:18 schreef R3M1NL het volgende:
Ik ben opzoek naar de video clip die men op do. de 14e heeft laten, de moeder die wordt aangehouden door de politie met het kind op de achterbank.
Weet iemand die te vinden?
quote:
Of waarom Nederlandse artiesten stuk voor stuk drek zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Die tafel gaf wel goed aan waarom popmuziek dood is.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
Ikke praten, ikke praten, ikke praten. HIHIHIHIHI ikke praten, ikke praten, ikke praten HIHIHIHIHIquote:
Hee! Dat wist ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef Arcee het volgende:
Grappig dat dat jakhals Janine was. Nooit geweten.
Bij haar moet zo'n strap on balletje in der mond doen, en haar daarna een lesje leren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ikke praten, ikke praten, ikke praten. HIHIHIHIHI ikke praten, ikke praten, ikke praten HIHIHIHIHI
quote:
8 minuten werken voor Matthijs.quote:
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom hebben ze allemaal dezelfde gezicht?
Nederland is een land zonder borsthaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:50 schreef Elusive het volgende:
Mulder snapte zelfs de 6 word stories niet
Deed jij het wel in een keer goed?quote:
geen klachten gehadquote:
ja, ik vermaak me er wel meequote:
Voor mijn tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef wdn het volgende:
"Wrak van de weg"
Hilarisch programma was dat
haha, wou net zeggen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:08 schreef Elusive het volgende:
the editors belden, ze willen hun sound terug.
Hoe komt het dat je humorloos bent?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Elusive het volgende:
ik vind die nahib eigenlijk helemaal niet leuk
Soms kan ik hem wel handelen, hij moet alleen niet schreeuwen, kwijlen, spugen, rochelen, snotteren of andere rare geluiden of gebaren maken. Verder gaat-ie wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Elusive het volgende:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Elusive het volgende:
Grappen vertellen à la 'ik was laatst bij m'n ouders...' zijn natuurlijk geen persoonlijke verhalen per se... Niet alsof hij alles uit z'n vorige shows meegemaalt heeft of zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij heeft zo vaak over zichtzelf verteld
Bruiloft, ouders van vriendin, wat hij thuis doet enz...
Mooie laatste show ook.quote:
ja het is echt waar. ik heb totaal niets met Najib. nooit gehad ook.quote:
Ik ook niet. Hij is toch alleen populair bij allochtonen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:22 schreef Miam het volgende:
[..]
ja het is echt waar. ik heb totaal niets met Najib. nooit gehad ook.
geen idee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij is toch alleen populair bij allochtonen?
quote:Op maandag 18 april 2011 05:36 schreef Grunge. het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden dat de vrienden van Matthijs' zoon altijd zo worden gelanceerd in DWDD. Nou ja, niet tof. Alexander Klöpping voegt wat mij betreft wel degelijk wat toe, leuk. Maar er zijn al zoveel schrijvertjes en journalistjes langs gekomen die Matthijs er even doorheen drukt. Heel oneerlijk. En het gebeurt echt váák.
Daarna ook nog hoorquote:Op maandag 18 april 2011 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eind mei, volgens mij hoeft Matthijs maar een weekje ofzo met stekeltjes rond te lopen.
Geeft niet, hij keerde vast zijn andere wang toe.quote:Op maandag 18 april 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Jezus hep vorige week se weif nog mishandelt!
Idd.quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef wdn het volgende:
Afgemaakt door Hollanders bedoel je Mathijs.
Vanaf nu heet ze "spook"quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Lekker wijf maar ik weet niet of ze verstand van het recht heeft.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Lekker wijf maar ik weet niet of ze verstand van het recht heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Nee dat is normaal. Je praat tegen de rechter tochquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft raar en belachelijk om met je rug naar de vragensteller te zitten. Geef die kerel dan een draaistoel of zo.
Ok, maar zitten in een u-vorm had ook gekund.quote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef wdn het volgende:
Nee dat is normaal. Je praat tegen de RECHTER.
Ja nou nu begin in te twijfelenquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar zitten in een u-vorm had ook gekund.
Dat is niet Syb, dat isquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ik zag Syb. Nu is het welletjes zegt Spong
Di8e haren
quote:Op maandag 18 april 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Jezus hep vorige week se weif nog mishandelt!
Maar ik kan dat pakje goedkoper samenstellen bij de Wibra dan voor 1000 euriquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Grappige collectie, wel een beetje Zeeman/Wibra-gehalte.
hahaquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Grappige collectie, wel een beetje Zeeman/Wibra-gehalte.
Sorry, ik vond het zo 'kleurig'.quote:
De shirtjes worden korter hoor, maar rokken langerquote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef henkde_j het volgende:
Waarom worden mannen zo gepest door de mode![]()
Geen bil te zien
dat heb ik allemaal al gezien op dumpert.nl, ik zie dit meer als tijd vulling voordat de snor begintquote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
Wie kijkt er nog meer alleen maar voor de TV draait door?
Ik volg het op de bbcquote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef Elusive het volgende:
download tip, die TV serie
wonders of the solar system
Erg tof inderdaad. Vooral die zonsverduisteringquote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef Elusive het volgende:
download tip, die TV serie
wonders of the solar system
Niet triester dan je hond te leren zitten op commandoquote:
Mwa, dat is nog enigszins functioneel.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet triester dan je hond te leren zitten op commando
Van Dorp die Simply Red aankondigt als de Simple Mindsquote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef Elusive het volgende:
ze moeten eens internationale artiesten uitnodigen, barend en van dorp style
de zimpel mints!quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Van Dorp die Simply Red aankondigt als de Simple Minds
quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef marcodej het volgende:
Heeft wel de beste clip ooit op zijn naam staan.
Je was me voor.quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef marcodej het volgende:
Heeft wel de beste clip ooit op zijn naam staan.
Ja, wordt in Nederland waarschijnlijk zeer zwak aftreksel.quote:
dat idee had ik ook alquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Komt toch een beetje knullig over met De Schoenenreus op de achtergrond
Verboom?quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef JimboSlice het volgende:
Ehm, laat mevr. Verster even iets zeggen aub
Foutje, moet kunnen. We hebben ook zoveel van die blonde figurenquote:
Tuurlijk kijken we ff mee.quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef alors het volgende:
Het lijkt mij juist best tof, komt op tv toch? Ik ga het wel ff checken dan
Wie heeft het over geloven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |