Hij is idd echt serieusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zit je daar serieus op te wachten?
Hij is vroeger verkracht door een kale negerin.quote:
Jajaja. Moest ff snel.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is vroeger verkracht door een kale negerin.
Ja zulks iets moet het wel zijn iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, hoor. Ik vind haar alleen een beetje pretentieus overkomen, zeker nu ze weer eens kaal is.quote:
Ik denk niet dat Sylvana verkracht is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iihhhhhffff iiiiihhhhhhhhhhhhht meeeeeeeeeeeeeeeeeekkksssssssssss jjjjoooooooooeeeeeeeeeeeee heppiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Iihhhhhffff iiiiihhhhhhhhhhhhht meeeeeeeeeeeeeeeeeekkksssssssssss jjjjoooooooooeeeeeeeeeeeee heppiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hopen dan dat er meer in staat over zijn inzichten in de relatie tussen wapenbezit en geweld. Hoe meer wapens een land heeft hoe meer geweld er plaatsvindt, briljant inzicht, want kijk maar naar Canada.quote:
Roberto! Waar was je toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
GodverWeer dat klotewijf als tafelbitch
quote:
Die middelvinger is vast bedoeld voor mensen die vaak het logo "Vrienden van Matthijs-show" postenquote:
Man volgens wiki!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Leen Timp is toch de man van Mies Bouwman? Of de vader? Oom?
Het was geloof ik maar 1 reg0l.quote:
Dat is Mosco.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat echt belangrijk dan, of ze rode of witte wijn drinken? Ik snap die vragen nooit.
Ja, hij probeert uit te lokken.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat echt belangrijk dan, of ze rode of witte wijn drinken? Ik snap die vragen nooit.
Het is echt een poppenkast, wat kost deze flauwekul? Bizarquote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Heb dat proces vanochtend ook gedeeltelijk gezien, erg triest.
Welnee, uitputtingsslag in gevatheid en komma-copuleren.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Dat is wel triest inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is echt een poppenkast, wat kost deze flauwekul? Bizar
Een kutbandje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gast.
Een van de beste live-acts ooit.
Geniaal inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:04 schreef DrDurden het volgende:
Moet een live concert per se met publiek zijn? Anders nomineer ik Pink Floyd - Live in Pompeii.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:04 schreef DrDurden het volgende:
Moet een live concert per se met publiek zijn? Anders nomineer ik Pink Floyd - Live in Pompeii.
QFTquote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Wtf degene die LAdy Gaga in dat filpmje heeft gezet moet meteen ontslagen worden.
Queen!
Zeker, maar die eind jaren '80, begin jaren '90 nummers van PF waren toch minder dan het werk uit de jaren '70. Ook is de omgeving van Pompeii natuurlijk ongeëvenaard.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja
Maar Pink Floyd Division Bell was ook magistraal hoor.
Ze ziet er nog steeds smakelijk uit.quote:
eens!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Zeker, maar die eind jaren '80, begin jaren '90 nummers van PF waren toch minder dan het werk uit de jaren '70. Ook is de omgeving van Pompeii natuurlijk ongeëvenaard.
Hedendaagsche muziek is verfoeilijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:09 schreef Specularium het volgende:
Ja tuurlijk, hij zal geen concert uit 1868 hebben.
Ja kut he dat men toen een stukje musicaler was.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:09 schreef Specularium het volgende:
Ja tuurlijk, hij zal geen concert uit 1868 hebben.
en dan die kop Zappa er achter aanquote:
Zappa is ook wel een beetje richting het randje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Nou het doet me niks, ik zal wel een muziekbarbaar zijn
Ben het met je eens.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Queen - Live Aid 1985
En dat Freddie meestal live vals zong is absolute lulkoek van de bovenste plank. Hij heeft wel tours meegemaakt waar hij inderdaad niet best zong, maar om dat nou 'meestal' te noemen![]()
Ja ben Queenfan en wil best in discussie gaan
Ok, soms dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
En dat Freddie meestal live vals zong is absolute lulkoek van de bovenste plank. Hij heeft wel tours meegemaakt waar hij inderdaad niet best zong, maar om dat nou 'meestal' te noemen![]()
Tis al goed hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, soms dan.
* Cynix ® is ook Queen fan!
Ah haha. Ik heb ook veel bootlegs (mijn liefde voor Queen gaat ver namelijk...)quote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® moet eerlijk bekennen nooit live een concert van Queen te hebben bijgewoond, alleen (kijk- en) luisterervaring via LP, MC, CD en DVD.
Omdat hij dan opdringerig wordt?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Jan Donkers hoeven we ook nooit meer serieus te nemen![]()
Waarom geven ze Van Dis niet weer een eigen programma
Neuhquote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
aflevering nog waard om terug te kijken?
Deze act is uitgeroepen tot de beste rock-act ever. Raar dat dit niet werd besproken bij DWDD.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Queen - Live Aid 1985
Ja ben Queenfan en wil best in discussie gaan
Helemaal niets interessants, zelfs de Tv draait door werd verpest door een of andere Bram M.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
aflevering nog waard om terug te kijken? Wat kwam er allemaal voorbij?
Volgens mij waren ze Queen aan het afkraken hoor...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Deze act is uitgeroepen tot de beste rock-act ever. Raar dat dit niet werd besproken bij DWDD.
kippenvel
Die nerd zou je bijna een verademing noemen na al die waardeloze uitzendingen van de laaste tijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:27 schreef themole het volgende:
Te gast in de uitzending van vandaag: o.a. Martin ¦imek, Alexander Klöpping, Robert Gaal. Muziek is er van Colossa en Georgina Verbaan is tafeldame.
Alexander Klöpping
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef wdn het volgende:
Georgina doet aan kunstmatige intelligentie
Simekquote:Op donderdag 14 april 2011 17:27 schreef themole het volgende:
Te gast in de uitzending van vandaag: o.a. Martin ¦imek, Alexander Klöpping, Robert Gaal. Muziek is er van Colossa en Georgina Verbaan is tafeldame.
Alexander Klöpping
Die is binnen een jaar dood.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef GGMM het volgende:
Charlie Sheen zou president van Amerika moeten worden.
Die accenten waren in ieder geval een stuk beter dan bij Volle Maan.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd of ze in Van God Los de serie weer met zo'n half Limburgs accent praten.
En Tygo was gewoonweg briljant.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Die accenten waren in ieder geval een stuk beter dan bij Volle Maan.
Dan krijg je haar schoothondje Pieter Storms achter je aanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef Specularium het volgende:
Iemand zou die Nina Brink nog steeds een keer in dr ballen moeten schoppen.
Ja nou dat is me dan wel een afgang hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
die alexander staat me niet aan. omdat hij zichtbaar kwaad werd toen Mathijs hem versloeg met een potje speerwerpen op de xbox kinetic
Arie Boomsma versloeg hem ookquote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
die alexander staat me niet aan. omdat hij zichtbaar kwaad werd toen Mathijs hem versloeg met een potje speerwerpen op de xbox kinetic
Nog nooit een popup gekregen van ze?quote:
ook nooit van gehoordquote:
Ook maar gaat over van alles.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
ook nooit van gehoord
ziet er uit als een soort van jouwaanbieding.nl maar dan voor restaurants/hotels oid ?
Omdat ik een site niet ken leef ik onder een steen, mkay...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lol nooit een keer die naam gehoord? Dan heb je een beetje onder een steen geleefd
2009quote:
het ging over Gallas die in beeld kwamquote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blos op de wangen
Niemand snapt het ook...
Die speelt in Engeland dan slaat het sowieso nergens op...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
het ging over Gallas die in beeld kwam
Natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef Elusive het volgende:
is dit ook weer de beste band van nederland ?
Het ging niet over die blos, maar over de zon die uitbundig heeft geschenen en dat Gallas toen in beeld kwam. En dan is de grap dat negers altijd bruin zijn dus hahahahaha...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef Elusive het volgende:
blos op de wangen? omdat ronaldo altijd makeup op heeft? ofzo ?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Delen ze die hippe brillen daar bij de ingang uit?
Is "in" he.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Kregen ze gratis bij de pizza's die ze vandaag hebben besteld.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Het ging niet over die blos, maar over de zon die uitbundig heeft geschenen en dat Gallas toen in beeld kwam. En dan is de grap dat negers altijd bruin zijn dus hahahahaha...![]()
ja dat dus
Wat heb jij een vervelend leven.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Eenskijken het volgende:
hoe ze daar zitmet zo'n zelf ingenomen kop
met zo'n stomme nepbril op
ik moet kotsen als ik haar zie
Ja dat was jammer inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit.
Maar ze lieten het filmpje te lang doorlopen.
Check die rancune.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Eenskijken het volgende:
'wil je even mijn bril lenen, haha gekkie'![]()
![]()
echt he , dat zwart geverfde haar, die semi casual gestylde klerenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat een authentieke rocker is die Spike toch
Hij is wel autheniek, zuipt schijnbaar als een ketterquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat een authentieke rocker is die Spike toch
Je maakt mij niet wijs dat hij en zijn homies tot een paar jaar terug iets als 3FM Awards ook niet gewoon tot de grond toe hebben afgekraakt en nu doen ze er zelf aan mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten daar alleen Pepijn neerzetten en de rest moet opdonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |