Hij is idd echt serieusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zit je daar serieus op te wachten?
Hij is vroeger verkracht door een kale negerin.quote:
Jajaja. Moest ff snel.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is vroeger verkracht door een kale negerin.
Ja zulks iets moet het wel zijn iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, hoor. Ik vind haar alleen een beetje pretentieus overkomen, zeker nu ze weer eens kaal is.quote:
Ik denk niet dat Sylvana verkracht is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iihhhhhffff iiiiihhhhhhhhhhhhht meeeeeeeeeeeeeeeeeekkksssssssssss jjjjoooooooooeeeeeeeeeeeee heppiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Iihhhhhffff iiiiihhhhhhhhhhhhht meeeeeeeeeeeeeeeeeekkksssssssssss jjjjoooooooooeeeeeeeeeeeee heppiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hopen dan dat er meer in staat over zijn inzichten in de relatie tussen wapenbezit en geweld. Hoe meer wapens een land heeft hoe meer geweld er plaatsvindt, briljant inzicht, want kijk maar naar Canada.quote:
Roberto! Waar was je toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
GodverWeer dat klotewijf als tafelbitch
quote:
Die middelvinger is vast bedoeld voor mensen die vaak het logo "Vrienden van Matthijs-show" postenquote:
Man volgens wiki!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Leen Timp is toch de man van Mies Bouwman? Of de vader? Oom?
Het was geloof ik maar 1 reg0l.quote:
Dat is Mosco.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat echt belangrijk dan, of ze rode of witte wijn drinken? Ik snap die vragen nooit.
Ja, hij probeert uit te lokken.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat echt belangrijk dan, of ze rode of witte wijn drinken? Ik snap die vragen nooit.
Het is echt een poppenkast, wat kost deze flauwekul? Bizarquote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Heb dat proces vanochtend ook gedeeltelijk gezien, erg triest.
Welnee, uitputtingsslag in gevatheid en komma-copuleren.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Dat is wel triest inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is echt een poppenkast, wat kost deze flauwekul? Bizar
Een kutbandje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gast.
Een van de beste live-acts ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |