Yep. Moest ff snel.quote:
Heb ik gauw ff meegepikt!quote:
Terwijl ik Guus Meeuwis een sympathieke vent vind.quote:
Misschien wordt het in de volgende aflevering van Downistie verwerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Supersoep het volgende:
Niks over Defensie tot nu toe. Valt me eigenlijk tegen. Bezuinigingen op kunst waren al lang besproken nu door één of andere mongool.
quote:
Hij is lief.quote:
Hij covert ze niet. Niet echt, tenminste zo te horen.quote:
Nog beter Donnie Darko vanavond bij de BBC.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
*zapt*
FYI 20:30 District 9 op RTL5. Briljante film
Ken je Tom Manders ? Die zou er een typetje van hebben gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
*zapt*
FYI 20:30 District 9 op RTL5. Briljante film
Nee hij krijgt inspiratie. Jammer dat ie Dope Sucks van Brood niet kent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij covert ze niet. Niet echt, tenminste zo te horen.
is dat niet elke vrijdagquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:07 schreef Elusive het volgende:
mijn god, downsies EN soundbytes in 1 aflevering
Staat dit echt op nummer 1?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik hoorde dat nummer op de radio vandaag. Vreselijk. Dacht eigenlijk dat het Trijntje was. Maar dit is dus een fucking nr1 hit? ahh
Ga met je mee.quote:
Christina Aguilera is het echte oorpijn.quote:
Ik vind het vooral een ouwe hypocriete zuurpruim geworden eerlijk gezegd.quote:
idd, elke tv programmaquote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Ascendancy het volgende:
Alphen aan de Rijn. Alsof de kranten daar inmiddels niet genoeg over hebben geschreven.![]()
Omdat je er mee doodgegooit wordt en het steeds hetzelfde is.quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Gek he. Twee van de meest bekende actualiteiten-programma's, dat die er bij de volgende uitzending nog iets over gaan zeggen. DWDD en P&W. Waarom moet je daar over zeuren.
Is ook zo. En als er niks te melden is, scharrelen ze wel wat deskundologen op die dit allang zagen aankomen en die ons nog eens heel deskundig vertellen hoe dit voorkomen had kunnen worden.quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Gek he. Twee van de meest bekende actualiteiten-programma's, dat die er bij de volgende uitzending nog iets over gaan zeggen.
Sowieso overschaduwt dit 'drama' het succesweekend van Ajax een beetje.quote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Ascendancy het volgende:
Alphen aan de Rijn. Alsof de kranten daar inmiddels niet genoeg over hebben geschreven.![]()
LOI gedaan denk ik.quote:
Dat is dan weer niet grappig. Maar het is puur onderbuik gehuil.quote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso overschaduwt dit 'drama' het succesweekend van Ajax een beetje.
Zo pas ook zoiets bij RTL Boulevard: Iemand van X-factor die iemand kende die wel eens in de buurt van Alpen aan de Rijn was geweest...quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Ascendancy het volgende:
Op hart van nederland staat dan zo'n mormel te vertellen dat ze er een half jaar geleden nog op de koffie was geweest![]()
![]()
Ga jij er eens zitten dan, als tafelheer.quote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef tong80 het volgende:
Wat en idioot die deskundige. Hij zegt gewoon wat ik ook denk en voel.
Rot op man met je pseudo-intellectuele gebazel.
Jan kom er eens in.
Het was niet grappig bedoeld; eerder om aan te geven dat het logisch is dat ze het er over hebben, je kunt dit als actualiteitenprogramma simpelweg niet volledig negeren.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet grappig. Maar het is puur onderbuik gehuil.
Iedereen wil weten wie er wel eens voer de vloer kwam en blablabla. Maar er gaan iedere dag mensen dood.
Ik was een keer ergens toevallig in de buurt toen er een vader z'n zoon doodschoot en daarna zichzelf. Op hart van nederland staat dan zo'n mormel te vertellen dat ze er een half jaar geleden nog op de koffie was geweest![]()
![]()
Tong aan tafel : 'Neuken ?'quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga jij er eens zitten dan, als tafelheer.
Dat is toch diegene die van die ingezoomde foto's gaat "duiden"?quote:
Tong aan tafel: Boehoe huil huil, allemaal echte mensen die niet reageren zoals ik gewend ben op FOK!quote:
Dat zeg ik. Echt mooi.quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een integere reportage van De Jakhalzen.
Erik is een held.quote:
Heel goed zelfs. Er is dus een Duitse vent die naar al die rampen reist om er een Warum?'-bord neer te zetten. Echt bizar.quote:
Of hij geilt op aandacht. Ben benieuwd naar het verhaal erachter iig.quote:Op maandag 11 april 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
er is hem zelf ook iets vreselijks overkomen denk ik zo
."En hier, vorige maand nog in Rotterdam, Justin Bieber concert.."quote:Op maandag 11 april 2011 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed zelfs. Er is dus een Duitse vent die naar al die rampen reist om er een Warum?'-bord neer te zetten. Echt bizar.
Idd.quote:Op maandag 11 april 2011 19:54 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die filosoof. Noemt nog even Goethe om intellectueel over te komen.
deshalb.quote:
echt heh, nagels over een schoolbord, ok. maar ditquote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik hou nooit zo van die filmpjes met stopwoordjes
Inderdaad niet grappig.quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik hou nooit zo van die filmpjes met stopwoordjes
quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad niet grappig.
Tenzij het een dom woord is.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Iemand nog iets leuks in het publiek gespot?
Elke dag opnieuwquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi dat DWDD altijd de beste band van NL hebben...
Iddquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yep.quote:Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij loopt hier een topic over in TTK.
Die is ook mooi.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef DrDurden het volgende:
Vind die in m'n sig toch beter
Wel geen zes woorden, maar goed.
Maar niet de beste van Europa. Dat blijft Editors.quote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boskamp is te gast hoor...quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef gniffie het volgende:
Dolf, dat word dus een schreeuwerige kutuitzending
quote:
Ik begrijp niet waarom ze hem meteen afschilderen als een gevaarlijk persoonquote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel fascinerend dat de pers dus massaal zo'n warum bord fotografeert en in de krant zet. Ik denk dat die man daar op kickt
Eerder een 'lawaaipapegaai des vaderlands' die zo snel mogelijk uitgeschakeld moet worden.quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Open deuren van "denker des vaderlands"
Nou, wat en inspiratieloze spreker was dat, zeg.:')quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Open deuren van "denker des vaderlands"
Dat doen ze toch niet? Die man noemde hem een vredelievende tegenpoolquote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze hem meteen afschilderen als een gevaarlijk persoonEn hem zelfs vergelijken met Tristan vd V.. Ik heb totaal geen argumentatie gehoord.
Dat kan wel (heb ik overigens niet gehoord), maar Matthijs vroeg op een bepaald moment of ze hem in de kraag moesten vatten en toen zei die filosoof van wel. Omdat het een gevaarlijk persoon zou zijn. Dacht ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat doen ze toch niet? Die man noemde hem een vredelievende tegenpool
Maar een vreemde snuiter is het wel
Ik vond hem tof. Ik ga zijn boek lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, wat en inspiratieloze spreker was dat, zeg.:')
Alles voor de kijkcijfersviews.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij grijpt ook elke kans aan om met FP-berichten te spammen he?
Ze doet niets anders, dus daar zal ze geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij gaat ze vooral veel gebakken lucht verkopen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef Eenskijken het volgende:
sylvana weerwat een kapsel. Alles aan haar is zo schijtirritant.. hopelijk houdt ze haar mond tijdens de uitzending verder.
Wie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef alors het volgende:
Is het raar dat ik DAAN niet ken trouwens?
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef alors het volgende:
Iedereen heeft het over CO2-uitstoot beperking en klimaat neutraal leven; en dan mag er bij zo'n plezierreisje een hoeveelheid brandstof door heen worden gejaagd waar een paard de hik van krijgt. Toppunt van hypocrisie als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat je maar aan het trollen bent. Dat hoop ik voor je.
ja http://nl.wikipedia.org/wiki/DAANquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef alors het volgende:
Ja die bandjes zijn niet altijd even bekend, maar die van de DWDD recordings zijn wel bekende namen altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Maar dat heb ik vaker (bijna altijd) bij DWDD.
Zit je daar serieus op te wachten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef GGMM het volgende:
JA GODVERDOMME, LATEN ZE NIET ALLE VOORGAANDE ARTIESTEN ZIEN!??!!
MORGEN WEL WEER, HOOR!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef GGMM het volgende:
JA GODVERDOMME, LATEN ZE NIET ALLE VOORGAANDE ARTIESTEN ZIEN!??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |