Yep. Moest ff snel.quote:
Heb ik gauw ff meegepikt!quote:
Terwijl ik Guus Meeuwis een sympathieke vent vind.quote:
Misschien wordt het in de volgende aflevering van Downistie verwerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Supersoep het volgende:
Niks over Defensie tot nu toe. Valt me eigenlijk tegen. Bezuinigingen op kunst waren al lang besproken nu door één of andere mongool.
quote:
Hij is lief.quote:
Hij covert ze niet. Niet echt, tenminste zo te horen.quote:
Nog beter Donnie Darko vanavond bij de BBC.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
*zapt*
FYI 20:30 District 9 op RTL5. Briljante film
Ken je Tom Manders ? Die zou er een typetje van hebben gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
*zapt*
FYI 20:30 District 9 op RTL5. Briljante film
Nee hij krijgt inspiratie. Jammer dat ie Dope Sucks van Brood niet kent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij covert ze niet. Niet echt, tenminste zo te horen.
is dat niet elke vrijdagquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:07 schreef Elusive het volgende:
mijn god, downsies EN soundbytes in 1 aflevering
Staat dit echt op nummer 1?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik hoorde dat nummer op de radio vandaag. Vreselijk. Dacht eigenlijk dat het Trijntje was. Maar dit is dus een fucking nr1 hit? ahh
Ga met je mee.quote:
Christina Aguilera is het echte oorpijn.quote:
Ik vind het vooral een ouwe hypocriete zuurpruim geworden eerlijk gezegd.quote:
idd, elke tv programmaquote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Ascendancy het volgende:
Alphen aan de Rijn. Alsof de kranten daar inmiddels niet genoeg over hebben geschreven.![]()
Omdat je er mee doodgegooit wordt en het steeds hetzelfde is.quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Gek he. Twee van de meest bekende actualiteiten-programma's, dat die er bij de volgende uitzending nog iets over gaan zeggen. DWDD en P&W. Waarom moet je daar over zeuren.
Is ook zo. En als er niks te melden is, scharrelen ze wel wat deskundologen op die dit allang zagen aankomen en die ons nog eens heel deskundig vertellen hoe dit voorkomen had kunnen worden.quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Gek he. Twee van de meest bekende actualiteiten-programma's, dat die er bij de volgende uitzending nog iets over gaan zeggen.
Sowieso overschaduwt dit 'drama' het succesweekend van Ajax een beetje.quote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Ascendancy het volgende:
Alphen aan de Rijn. Alsof de kranten daar inmiddels niet genoeg over hebben geschreven.![]()
LOI gedaan denk ik.quote:
Dat is dan weer niet grappig. Maar het is puur onderbuik gehuil.quote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso overschaduwt dit 'drama' het succesweekend van Ajax een beetje.
Zo pas ook zoiets bij RTL Boulevard: Iemand van X-factor die iemand kende die wel eens in de buurt van Alpen aan de Rijn was geweest...quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Ascendancy het volgende:
Op hart van nederland staat dan zo'n mormel te vertellen dat ze er een half jaar geleden nog op de koffie was geweest![]()
![]()
Ga jij er eens zitten dan, als tafelheer.quote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef tong80 het volgende:
Wat en idioot die deskundige. Hij zegt gewoon wat ik ook denk en voel.
Rot op man met je pseudo-intellectuele gebazel.
Jan kom er eens in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |