maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Niet zo bescheiden Tim, jij bent leuker dan Alain
En de rest.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij is wel autheniek, zuipt schijnbaar als een ketter
Old men nog wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
Tim Knol, old men who look like lesbians is wel van toepassing me dunkt
Kan je nagaan hoe ver hij heen isquote:
Alleen is Herman Brood 10x beter.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef Maloney het volgende:
Spike gaat voor de Herman Brood wisselbeker.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
Heb jij hem wel eens live gezien dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
ga me niet vertellen dat tim knolbeter is dan alain..
Dat hele ensemble aan tafel verdient die reactiequote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Modus het volgende:
Alain Clark.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Met die stinkmuts van hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Modus het volgende:
Alain Clark.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Nee?quote:
een junk die denkt dat ie goed is.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Wie is die Spike? Ben niet zo bekend met zangers enzulks en heb niet alles meegekregen.
De ruigste rocker van de Lage Landen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Wie is die Spike? Ben niet zo bekend met zangers enzulks en heb niet alles meegekregen.
Random junk die 3 akkoorden op gitaar kan spelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Hij speelt de junk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Specularium het volgende:
Random junk die 3 akkoorden op gitaar kan spelen.
Misschien probeert ie het image aan te dikken zoals ie een echte rocker ziet.quote:
Zou hem dat storen dan of is het een verkapte klacht names jouzelf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Die middelvinger is vast bedoeld voor mensen die vaak het logo "Vrienden van Matthijs-show" posten
Nee hoor, je kunt 'm wmb niet vaak genoeg plaatsenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Arcee het volgende:
Zou hem dat storen dan of is het een verkapte klacht names jouzelf? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:18 schreef R3M1NL het volgende:
Ik ben opzoek naar de video clip die men op do. de 14e heeft laten, de moeder die wordt aangehouden door de politie met het kind op de achterbank.
Weet iemand die te vinden?
quote:
Of waarom Nederlandse artiesten stuk voor stuk drek zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Die tafel gaf wel goed aan waarom popmuziek dood is.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
Ikke praten, ikke praten, ikke praten. HIHIHIHIHI ikke praten, ikke praten, ikke praten HIHIHIHIHIquote:
Hee! Dat wist ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef Arcee het volgende:
Grappig dat dat jakhals Janine was. Nooit geweten.
Bij haar moet zo'n strap on balletje in der mond doen, en haar daarna een lesje leren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ikke praten, ikke praten, ikke praten. HIHIHIHIHI ikke praten, ikke praten, ikke praten HIHIHIHIHI
quote:
8 minuten werken voor Matthijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |