quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
http://www.tilburgsevolkspartij.nl/
Leave Tilburg alone!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
http://www.tilburgsevolkspartij.nl/
Waar zat jij vandaag tussen 10:15 en 11:00?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook een tvp truck op de foto, maar als ik die post krijg ik een note
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie boeit notes nouquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook een tvp truck op de foto, maar als ik die post krijg ik een note
Mooi dingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:28 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik zet hem wel even snel op de foto tijdens het voorbij rijden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Waar zat jij vandaag tussen 10:15 en 11:00?150 meter achter die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waarom de Unimog die er naast staat er niet op?
Unimog? Ik heb geen unimog gezien beste man.. Of ik zag hem niet omdat ik te veel naar de 141 keekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
150 meter achter die fotoen waarom de Unimog die er naast staat er niet op?
De 141 was vanmiddag op rit, alleen de Unimog stond buiten (en voor de loods)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Unimog? Ik heb geen unimog gezien beste man.. Of ik zag hem niet omdat ik te veel naar de 141 keek
vanaf compaan kun je de niva zien staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef glasbak het volgende:
Oh, ik heb die foto even na elven gemaakt nadat ik bij compaan was wezen eten
Ik zal er in het vervolg op gaan lettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vanaf compaan kun je de niva zien staan
nope, geen twitter en facebook op t werk, alleen buzzybee, gmail en fokquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg op gaan letten![]()
Doe jij geen twitter lezen tijdens het werk eigenlijk?
Ah, that explains.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nope, geen twitter en facebook op t werk, alleen buzzybee, gmail en foken dat ok nog eens alleen in mn pauzes.
inderdaad op de originele stond hij helemaal niet op de stoepbandquote:
King of the road.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Van de week met een Scania 340 op pad geweest, en trekken dat t ding doet met gewoon 25t lading
quote:HAULAGE magnate Edward Stobart has died at the age of 56.
Mr Stobart, who built up the well-known lorry empire and ran it for more than 30 years, suffered what were described as "heart problems" yesterday and died this morning in hospital in Coventry, West Mids.
He took the Eddie Stobart business started by his dad Eddie and built it into the best known haulage company in the country.
Mr Stobart sold the firm to his brother William and business partner Andrew Tinkler in 2004.
A statement on the Eddie Stobart company website today read: "It is with great sadness and regret that Stobart Group shares the news that Edward Stobart, 56, son of Eddie Stobart, passed away at 8.10am this morning at University Hospital Coventry, after heart problems yesterday.
"Although not involved with today's Stobart Group business, Edward was managing director of Eddie Stobart Ltd for over 30 years - a business started by his father Eddie.
"Edward built Eddie Stobart Ltd into the iconic brand and business we know today before selling the company to brother William and business partner Andrew Tinkler in 2004.
"William Stobart continues the family involvement in his role as chief operating officer of Stobart Group today.
"Our thoughts are with Edward's wife Mandy, his children and family at this difficult time."
Godver, da's geen best bericht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef blup het volgende:
nou mannen, het waren 3 fantastische jaren, ik ben 100% afgekeurd voor vrachtwagen chauffeur..
Eergisteren ziekte van Bechterew geconstateerd.
Het ga jullie goed, keep the fire in the pipe!!
ik was uitzendkracht, en ik was sinds 24 december ziek gemeld, de pijn zelf speelt al 3 jaar, met vallen en opstaan doorheen gewerkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Godver, da's geen best bericht.![]()
Sterkte kerel!
Heb je een contract voor onbepaalde tijd of heb je een jaarcontract wat gewoon niet verlengd gaat worden?
WW dus, kut.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef blup het volgende:
I
ik was uitzendkracht, en ik was sinds 24 december ziek gemeld, de pijn zelf speelt al 3 jaar, met vallen en opstaan doorheen gewerkt.
aardig span ik mis alleen de side fendersquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]
Toch staat m dat goed zo'n van Eck luchtvrachttrailer
hoe krijgen ze die ooit door die bochten heen, die dingen lopen toch ook binnendoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef glasbak het volgende:
Ik kwam een leuk treintje tegen bij stumpert
http://www.dumpert.nl/mediabase/1392351/d0b1f6df/autopech_.html
Jaloers isquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef Redbaron het volgende:
Gaan we komende week toch mooi naar Zweden toe
Watskebeurt? Hele weken van huis toch iets te veel van het goeie? Of is asfalt inderdaad overal het zelfde?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Iuc het volgende:
Weer ff wat leven in dit topic blazen
Ik heb vandaag mijn baan in Zwitserland opgezegd en ga weer gewoon in Nederland werken.
Waar is nog ff de vraag maar dat komt wel goed
bij de blauwe terug zal wel niet gebeuren zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Iuc het volgende:
Weer ff wat leven in dit topic blazen
Ik heb vandaag mijn baan in Zwitserland opgezegd en ga weer gewoon in Nederland werken.
Waar is nog ff de vraag maar dat komt wel goed
Whow, waarom dat dan? Mag ook via pb..quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Iuc het volgende:
Weer ff wat leven in dit topic blazen
Ik heb vandaag mijn baan in Zwitserland opgezegd en ga weer gewoon in Nederland werken.
Waar is nog ff de vraag maar dat komt wel goed
Niet doen!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef stefkee3 het volgende:
Binnenkort een sollicitatie gesprek voor een baan in de transport.
je weet dat je nu nog terug kunt héquote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef stefkee3 het volgende:
Binnenkort een sollicitatie gesprek voor een baan in de transport.
mooi werk en dan thuis zitten?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:49 schreef Iuc het volgende:
Ik heb komende woensdag al weekend
Mijn baas heeft me stilgezet vandaag in de veronderstelling dat 24 uur voldoende is.
Mooi niet. Die heb ik vrijdag al gehad. Sta nu op Schwegenheim mijn tijd te verdoen. Straks weer rijden om om 7 uur op Vallorbe te staan.
Laatste weekje bij deze baas
Hier hetzelfde. Heb al C-rijbewijs. Heb volgende week een gesprek met een uitzendbureau om te kijken of ze mijn E rijbewijs willen betalen in overleg met een werkgeverquote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef stefkee3 het volgende:
Binnenkort een sollicitatie gesprek voor een baan in de transport.
Sowieso is luchtvracht rijden niet slecht. Ja de tijdsdruk is enorm maar het laden en lossen is gewoonweg heerlijkquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]
Toch staat m dat goed zo'n van Eck luchtvrachttrailer
Die trailer lag als een huis. Heerlijk rijden. Normaal reed ik al mega dus ook al met kleinere wielen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:47 schreef Rizkant het maar ns,volgende:
Is dat nog een beetje rijden, die kleine wielen?
Heb al veel gereden , van kipper tot containers...
Maar nog nooit een wagen met van die kleine wielen eronder...
wel in de buurt maar niet langs t knaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef densmee het volgende:
proficiat luc is het ergens bij het kanaal in de buurt?
Hoe bedoel je? Verschil tussen mega en luchtvracht? Of verschil tussen mega en tank?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef Rizkant het volgende:
Hoe rijdt het qua comfort? Of merk je daar weinig van?
Je weet dat je nu nog terug kunt hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef SnuggleBear het volgende:
Zo, vandaag intake gehad bij Randstad Transport. Morgen een aantal testen, zodra die positief zijn (maak ik me geen zorgen over) een rijtest om te kijken hoeveel lessen ik nodig heb voor mijn rijbewijs CE.
Heb er zin in!
Klopt haha, maar wil dit al langer dan vandaag. Machtig mooi toch, met zo'n enorm gevaarte rond rijdenquote:
ben je bij je Zwitserse werkgever weg?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:04 schreef Iuc het volgende:
[..]
Die trailer lag als een huis. Heerlijk rijden. Normaal reed ik al mega dus ook al met kleinere wielen.
Alleen het remmen is anders, trommels ipv schijven.
Maar dat zal ik voorlopig niet meer rijden. Morgen begin ik ergens anders en ga ik ADR tanktransport doen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ben je bij je Zwitserse werkgever weg?
moet alleen het onderschrift ff veranderenquote:
Wat is dat voor een bak dat dat tijdens stilstand niet wil?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef vannelle het volgende:
Gister een domme fout gemaakt trouwens, ik kwam op de terminal een lege container wisselen voor een volle en kom in de hoge groep geschakeld aanrijden.
Lege bak er af, volle bak er op.
Was vergeten om tijdens het stoppen naar de lage groep te schakelen, tijdens stilstand lukt dat dus echt niet....
Optrekken in 5 laag vond de koppeling niet zo leuk geloof ik.
OMG.....quote:
mensen denken dus aan hem als ze jou zien rijden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:08 schreef Iuc het volgende:
[..]
OMG.....
Ik schaam me opeens heeeeeeeeeeeeeeeel diep omdat ik in een huurvolvo van de BAS rijd
Hersenbeschadiging door te hard over een warempel drempel te rijden denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef Barcaconia het volgende:
En die mafkees is nog gehandicapt met een tankpistool in zijn hand ook.
Echt slecht dit hahaha.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door te hard over een warempel drempel te rijden denk ik.
Alle testen positief afgerond zoals ik verwacht had. Medische keuring voor CE rijbewijs is aangevraagd en hoor in de loop van volgende week wanneer ik een rijtest krijg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef SnuggleBear het volgende:
Zo, vandaag intake gehad bij Randstad Transport. Morgen een aantal testen, zodra die positief zijn (maak ik me geen zorgen over) een rijtest om te kijken hoeveel lessen ik nodig heb voor mijn rijbewijs CE.
Heb er zin in!
Mooi man!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:22 schreef SnuggleBear het volgende:
Plannen zijn voor mij totaal veranderd ineens. Had woensdag een sollicitatiegesprek bij een transportbedrijf en ben gelijk aangenomen. Begin maandag meteen op de bakwagen en zodra ik dat een tijdje gedaan heb gaan ze me ook opleiden om trekker-oplegger te mogen rijden.
Al die tests bij het uitzendbureau dus voor niks gedaan, want ga er niet meer voor werken.
Heb zin in maandag! Zit al sinds 01-05-11 thuis dus
"loos" alarm dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:22 schreef SnuggleBear het volgende:
Plannen zijn voor mij totaal veranderd ineens. Had woensdag een sollicitatiegesprek bij een transportbedrijf en ben gelijk aangenomen. Begin maandag meteen op de bakwagen en zodra ik dat een tijdje gedaan heb gaan ze me ook opleiden om trekker-oplegger te mogen rijden.
Al die tests bij het uitzendbureau dus voor niks gedaan, want ga er niet meer voor werken.
Heb zin in maandag! Zit al sinds 01-05-11 thuis dus
Bakwagen is leuk om ervaring op te doen. Met triangel erachter word het al wat leuker. Trekker oplegger is dan een makkiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef SnuggleBear het volgende:
Bedankt allemaal!
Vanmiddag even bellen hoe laat ik maandag moet beginnen, dat konden ze me namelijk nog niet vertellen afgelopen woensdag. Hoef dan nog niet te rijden denk ik, is een soort van meeloop dag om me wegwijs te maken binnen het bedrijf.
Zal toch even wennen worden. Rijden met een bakwagen met lading erin. Ben anderhalf jaar chauffeur geweest op de vuilniswagen en daarmee kan je zo hard rijden als je maar wilt, je lading kan toch niet omvallen of iets dergelijks haha.
En dan over een paar maanden hopelijk trekker-oplegger rijden, ben benieuwd.
Sorry...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben jij gek, ik werk niet voor zo'n kutfirma!!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Met triangel erachter word het al wat leuker.
Achjah, als jij er prettig werkt moet je maar niet naar mij luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sorry...![]()
*mompelt iets van dat ik er voor rij*
Ik wist dat je daarmee zou komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef blup het volgende:
iederedag?
[ afbeelding ]
ja voor mij niet meer
Dikke tobline.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef blup het volgende:
[..]
iederedag?
[ afbeelding ]
ja voor mij niet meer
Ik ben afgekeurd voor t werk.. (alhoewel ik nu vind dat het prima kan..)quote:Op zondag 19 juni 2011 10:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen
Waarom niet meer trouwens
quote:
wasda?quote:
Ach soquote:Op zondag 19 juni 2011 11:45 schreef blup het volgende:
Ik ben afgekeurd voor t werk.. (alhoewel ik nu vind dat het prima kan..)
Ik vermoed een dikke toplinequote:wasda?
Een topline voor tobbertsquote:Op zondag 19 juni 2011 11:45 schreef blup het volgende:
[..]
Ik ben afgekeurd voor t werk.. (alhoewel ik nu vind dat het prima kan..)
[..]
[..]
wasda?
Hehe. Op de vuilniswagen is ook helemaal niet zo'n verkeerd werk als wat veel mensen er van denken. Prima manier om je geld te verdienen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Bakwagen is leuk om ervaring op te doen. Met triangel erachter word het al wat leuker. Trekker oplegger is dan een makkie
Ik heb ook een tijdje mogen rijden met een vuilniswagen, leuk werk! Eerst een tijd op de zijlader (met het stuur aan de verkeerde kant) daarna met een achterlader. Is sowieso heel anders dan met stukgoed rijden.
Ja hahaha heel grappig maar toevallig hebben ze een stuk of 10 van zulke aanhangers bij het bedrijf waar ik nu werk dus dat zal vast wel meer als eens voor gaan komen. Maar de kans zit er natuurlijk ook dik in dat ik als ik mijn CE heb ik op een trekker-oplegger kom te rijden.quote:
2de hands een ouwe 4-serie met laad-los kraan gekocht en dat ding eraf getieft en de schotel laten liggen op zijn plek?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef densmee het volgende:
die zwaartransport trekker zag er ongeveer zo uit, alleen dan niet met naloopas maar als 6x6
[ afbeelding ]
en die voor de kipper rijdt is een MAN F2000 die hoog op de poten staat en geen bumper heeft voor ofzo
zo iets waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2de hands een ouwe 4-serie met laad-los kraan gekocht en dat ding eraf getieft en de schotel laten liggen op zijn plek?
Zal wel een afgeschreven speciale trekker geweest zijn die voor weinig ergens anders aan de gang gegaan is zonder zijn speciale opbouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
zo iets waarschijnlijk
en die MAN is er zo een maar de schotel ligt zo ongeveer op de achteras
[ afbeelding ]
wel is hij iets hoger
ik zie nu pas dat dat 4x4 trekkers zijn
Hulp nodig met aankoppelen?quote:
van groningen knipt het zelf klein, niks aan het handjequote:
Het was de trekas, rechtachterquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef glasbak het volgende:
Ik heb wel eens op een auto gereden dat een luchtbalg van de trekas het begaf
Is ook geen pretje
Dat had ik echt niet gehaald van je vorige fotoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef glasbak het volgende:
Nog een paar foto'tjes van die koekebakkers van van Groningen...
http://www.at5.nl/gespot/64482/rijp-voor-de-schroot
Gevalletje "te hard door de bocht" en waarschijnlijk de bak niet goed vastgezet
Bij die eerste foto is er geen bocht zichtbaar dus zou het ook een andere oorzaak kunnen hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:00 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet gehaald van je vorige foto
Haha... Zoiets wilde ik ook gaan zeggen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef densmee het volgende:
[..]
van groningen knipt het zelf klein, niks aan het handje
Zet maar op de FP. Daar zitten meer mensen van jouw doelgroepquote:Op maandag 27 juni 2011 03:55 schreef stefkee3 het volgende:
Heren/dames, ik weet niet of iemand hier al van weet, of dat het uberhaupt hier mag, zo niet verwijder dan maar modjes Maar, in september is er in ons limburgse weert een truckrun.
Speciaal voor geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen.
Misschien dat jullie intresse hebben om foto's te maken O.I.D.
Ikzelf ben aanwezig als verkeersbeleider, en probeer ook nog wat foto's te schieten.
Voor mensen die een aardige baas hebben, en de wagen aan huis, er worden nog chauffeurs gezocht!
Voor meer informatie: http://www.truckrunweert.nl/
Niet mee lachen aub.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zet maar op de FP. Daar zitten meer mensen van jouw doelgroep
ook voor oldtimers?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:55 schreef stefkee3 het volgende:
Heren/dames, ik weet niet of iemand hier al van weet, of dat het uberhaupt hier mag, zo niet verwijder dan maar modjes Maar, in september is er in ons limburgse weert een truckrun.
Speciaal voor geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen.
Misschien dat jullie intresse hebben om foto's te maken O.I.D.
Ikzelf ben aanwezig als verkeersbeleider, en probeer ook nog wat foto's te schieten.
Voor mensen die een aardige baas hebben, en de wagen aan huis, er worden nog chauffeurs gezocht!
Voor meer informatie: http://www.truckrunweert.nl/
Voor alles wat rijdt en minimaal 3 assen heeft:) (incl. trailer dan:P)quote:
Grappig wezen doen we maar in ONZ aub...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zet maar op de FP. Daar zitten meer mensen van jouw doelgroep
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:15 schreef Anne het volgende:
Geen probleem, je mag het zelfs hier nog kwijt;
[Centraal] Aankondiging Evenementen/Shows/Meeting
1972, gerestaureerd, bakwagen, 4x4 (2 assen dus), geen aanhanger.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Voor alles wat rijdt en minimaal 3 assen heeft:) (incl. trailer dan:P)
Oud nieuws joh haha,quote:Op maandag 27 juni 2011 03:55 schreef stefkee3 het volgende:
Heren/dames, ik weet niet of iemand hier al van weet, of dat het uberhaupt hier mag, zo niet verwijder dan maar modjes Maar, in september is er in ons limburgse weert een truckrun.
Speciaal voor geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen.
Misschien dat jullie intresse hebben om foto's te maken O.I.D.
Ikzelf ben aanwezig als verkeersbeleider, en probeer ook nog wat foto's te schieten.
Voor mensen die een aardige baas hebben, en de wagen aan huis, er worden nog chauffeurs gezocht!
Voor meer informatie: http://www.truckrunweert.nl/
goed zat voor mij... Inschrijfformulier staat op de site...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
1972, gerestaureerd, bakwagen, 4x4 (2 assen dus), geen aanhanger.
Dan moet je het eens proberen met een trekker-oplegger. Helemaal lachenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef SnuggleBear het volgende:
Damn, vandaag voor het eerst in het centrum van Brussel geweest (met de bakwagen).
Wat een hel is dat zeg.. lijkt godverdomme wel een derde wereld land zo qua verkeer gezien in de stad, alles vliegt godverdomme kris kras door mekaar heen. De tering zeg.!
nog 9 weken en dan ben ik van de loods af...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef Naaaait93 het volgende:
ik zie elke dag alleen maar de binnenkant van de trailers. leuk joh, die loods
Als je uit Nederland komt, vind je dat Belgen echt niet kunnen rijden. Als je dan in Frankrijk komt en met je hagelnieuwe 19 meter lange koelcombi rondjes rijdt om de Arc de Triomphe, vind je dat die Belgen eigenlijk best ok zijn. Als je dan in Madrid komt, zijn die Fransozen ineens ook helemaal niet meer zo erg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef SnuggleBear het volgende:
Damn, vandaag voor het eerst in het centrum van Brussel geweest (met de bakwagen).
Wat een hel is dat zeg.. lijkt godverdomme wel een derde wereld land zo qua verkeer gezien in de stad, alles vliegt godverdomme kris kras door mekaar heen. De tering zeg.!
Zijkipperquote:
Haha je hebt daar helemaal gelijk in hoor, ik ben wat dat betreft ook helemaal niets gewend. Amper Nederland uit geweest met de auto, laat staan met de vrachtauto.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je uit Nederland komt, vind je dat Belgen echt niet kunnen rijden. Als je dan in Frankrijk komt en met je hagelnieuwe 19 meter lange koelcombi rondjes rijdt om de Arc de Triomphe, vind je dat die Belgen eigenlijk best ok zijn. Als je dan in Madrid komt, zijn die Fransozen ineens ook helemaal niet meer zo erg.
Conclusie: jij bent niks gewend en hoe zuidelijker je komt hoe slechter het wordt
Overigens: pas goed op met de spoorviaductjes daar. Er zijn erbij die vervelend laag zijn daar. Wij hadden 1 klantje (hij is godzijdank verhuisd) waar we maar op 1 manier konden komen met onze 4.02 meter koelers. Onder een viaduct door waar 3.9m voor stond![]()
[..]
Zijkipper
Misschien moet je even aan de regering vragen of ze nieuwe tunnels aanleggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Haha je hebt daar helemaal gelijk in hoor, ik ben wat dat betreft ook helemaal niets gewend. Amper Nederland uit geweest met de auto, laat staan met de vrachtauto.
Ik ben vandaag weer in Brussel geweest, moet zeggen dat het nu al wat beter ging. Het went wel eigenlijk, maar niet echt heel vlug. Wel slecht geregeld voor vrachtverkeer daar joh. Hebben ze allemaal van die tunnels in de binnenstad mag je er niet in als je +3,5t weegt. Kan je boven langs waar het telkens tering druk is!!
En waarom zit jij te fokken achter het stuur?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:04 schreef Iuc het volgende:
Grrr. Kon t net niet zien. Bij leenderheide ging ie eraf
ja leuk. Vooral zo'n platte ster. Voorproefje op de nieuwe neusquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:45 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
En waarom zit jij te fokken achter het stuur?
Levensgevaarlijk! of wil je straks ook zo een wagen?
[ afbeelding ]
Ik was het waarschijnlijk wel want ik heb rond eindhoven en tilburg geredenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:04 schreef Iuc het volgende:
Grrr. Kon t net niet zien. Bij leenderheide ging ie eraf
Lijkt me sterk want ik zit 16000 kilometer bij de A30 vandaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 06:20 schreef Iuc het volgende:
Glasbak bij de BP op de A30?
Nu al aan de bal met jus?
wij reden van de week met een vrachtwagen hoogwerker onder een nagelnieuw tunneltje door, geen bordje niks, maar wel ramvastquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je uit Nederland komt, vind je dat Belgen echt niet kunnen rijden. Als je dan in Frankrijk komt en met je hagelnieuwe 19 meter lange koelcombi rondjes rijdt om de Arc de Triomphe, vind je dat die Belgen eigenlijk best ok zijn. Als je dan in Madrid komt, zijn die Fransozen ineens ook helemaal niet meer zo erg.
Conclusie: jij bent niks gewend en hoe zuidelijker je komt hoe slechter het wordt
Overigens: pas goed op met de spoorviaductjes daar. Er zijn erbij die vervelend laag zijn daar. Wij hadden 1 klantje (hij is godzijdank verhuisd) waar we maar op 1 manier konden komen met onze 4.02 meter koelers. Onder een viaduct door waar 3.9m voor stond![]()
[..]
Zijkipper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
gruwelijk nat manquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef glasbak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want ik zit 16000 kilometer bij de A30 vandaan
quote:Op zondag 31 juli 2011 08:31 schreef glasbak het volgende:
En die blijven mooi staan waar ze staan! Dat zijn privé pics alleen voor speciaal geselecteerde vrienden
Zo was het niet bedoeld.. maar je hebt wel gelijk....quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Er moet altijd baas boven baas zijn he
That's true.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo bedoelde ik het ook niet hoor, tis ook maar een gezegde
Maar ging erom dat het elke avond genieten is in eigen bed, want dat is goud waard, ipv op zo'n gammel dun Scania matrasje overnachten op een obscure parking
ik zag vandaag Bartje rijden is dat jou oude MAN?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef Iuc het volgende:
Ik slaap juist beter in de wagen dan dat ik thuis doe
Dat schiet ook niet echt opquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Redbaron het volgende:
Ohjah deze bestaat ook nog!
Gelijk maar ff nieuws vanaf deze kant.. Het bedrijf waar ik voor werkte is 2wk geleden failliet verklaard..
Dus ik kan weer op zoek naar ander werk
ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
'gehaktballentopic'![]()
[ afbeelding ]
Is dat geen goed teken dat er een nieuwe begint?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet echt op
Ik hoorde vanmiddag dat er bij ons per 1 dec een nieuwe begint.
Kutkop ook; heb ik een setjequote:
quote:
Dat zuigt.. wat zoek je? en waar zo'n beetje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Redbaron het volgende:
Ohjah deze bestaat ook nog!
Gelijk maar ff nieuws vanaf deze kant.. Het bedrijf waar ik voor werkte is 2wk geleden failliet verklaard..
Dus ik kan weer op zoek naar ander werk
Ik zoek iets in de buurt van twente.. Het liefst internationaal met weekenden thuis. Heb nu bijna 1.5jr ervaring op voornamelijk DK/SE <-> Fquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zuigt.. wat zoek je? en waar zo'n beetje?
Eigenlijk niet want een andere krijgt geen contractverlenging. Maar ja, als ik had geweten dat ze een nieuwe zochten, had ik hier een windje kunnen latenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is dat geen goed teken dat er een nieuwe begint?
Helaas zitten er hier in de buurt weinig bedrijven die nog met combi rijden
Beetje uit de richting, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef glasbak het volgende:
[..]
Eigenlijk niet want een andere krijgt geen contractverlenging. Maar ja, als ik had geweten dat ze een nieuwe zochten, had ik hier een windje kunnen laten
Bakwagen only trouwens..
Tja, ik lees nu pas dat je in Twente zit. Nou ja... ze hadden er toch al eentje, dus het maakt niet uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beetje uit de richting, maar toch bedankt
Hmkay; kom niet zoveel die kant uit, ik weet dat er in Hedel een toko zit die chauffeurs vraagt, ook internationaal volgens mij, hangt steevast een spandoek aan het hek daarquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zoek iets in de buurt van twente.. Het liefst internationaal met weekenden thuis. Heb nu bijna 1.5jr ervaring op voornamelijk DK/SE <-> F
Witte trucks, zitten meteen rechts naast de afrit van de A2 als je vanaf Utrecht richting D-B rijdtquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Schijnt een goede baas te zijn, maar voor dat soort werk moet je wel gemaakt zijn (groenten, als jij hetzelfde bedrijf bedoelt als ik in gedachte heb)
Hmm, zal je altijd zien; van de week reed ik er weer langs, en toen was dat spandoek ineens pleitequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:25 schreef Redbaron het volgende:
Zolang het maar geen planten zijn, maar ik zoek eerst hier in de buurt ff.
Vanmorgen van mn ex baas 2 bedrijven gehoord die nog mensen zochten dus ff proberen..
Zit nu nog in ziektewet en krijg tot eind nov volledig betaald via uwv
Heel apart, hier hangen al een heel tijdje geen spandoeken meer waar ze een jaar of wat geleden altijd hingen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, zal je altijd zien; van de week reed ik er weer langs, en toen was dat spandoek ineens pleite
Wtf!?..quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:30 schreef Anne het volgende:
Pleidooi voor verplichte rijles in vrachtwagen
Wat dacht je van op een oefenterrein?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Wtf!?..![]()
Hoe gaan ze dit dan werkelijk in de praktijk brengen?..![]()
Gewoon ff met een beginnend bestuurder in een wagen van achteneenhalvemeter de snelweg op knallen en door dorpskernen manoeuvreren!?..![]()
Dacht 't niet!..
Ja, op een besloten terrein kan ik me er nog wel wat van voorstellen, hoewel het merendeel van de deelnemers hier waarschijnlijk nauwelijks iets van zal opsteken, is het wel eens handig als men een besef mee krijgt van wat een chauffeur allemaal (niet) ziet vanuit zijn cabine..quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat dacht je van op een oefenterrein?
Net alsof je met je eerste rijles ook direct een drukke stad inknalt.
Een dooie hoek, een langere remweg en invoegen kun je ook oefenen buiten dorpskernen.
En dan niet te vergeten die dingen die hij liever niet had gezien...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, op een besloten terrein kan ik me er nog wel wat van voorstellen, hoewel het merendeel van de deelnemers hier waarschijnlijk nauwelijks iets van zal opsteken, is het wel eens handig als men een besef mee krijgt van wat een chauffeur allemaal (niet) ziet vanuit zijn cabine..
Jeh, en die gaan vast voor de leut effe een rondje met een flink vrachie doen met een lessende betweter erinquote:Op maandag 5 december 2011 08:57 schreef glasbak het volgende:
vd Vlist, Brouwer, Kandt..
Zomaar een paar bedrijven die hele leuke autootjes hebben om mee te stoeien :-P
Wou je dan direct met een 25t hoogbeladen vw laten rijden? Dan kun je van te voren rekenen op schades danwel ongelukken!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, en die gaan vast voor de leut effe een rondje met een flink vrachie doen met een lessende betweter erin![]()
Gewoon een lesbak nemen, maar dan volgeladen, en niet zoals bij de mijne toendertijd met 2 flauwe stelconplaatjes achterin vastgebout aan de vloer.. too easy
Nee die schades komen niet want daarvoor zit er een instructeur naast die de zaak in bedwang moet houden!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wou je dan direct met een 25t hoogbeladen vw laten rijden? Dan kun je van te voren rekenen op schades danwel ongelukken!
Ze moeten MEErijden, niet zelf rijden, of misschien een kwartiertje op een afgesloten terreintje ofzo om effe 100 pilonnetjes plat te stampen, maar lawe dat maar niet op de openbare weg doen neequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wou je dan direct met een 25t hoogbeladen vw laten rijden? Dan kun je van te voren rekenen op schades danwel ongelukken!
Lijkt me wel leuk om eens mee te rijden op een vrachtwagen. Ik denk dat je daar meer van leert dan alleen je theorie en de uren die je in de lesauto zit.quote:Op maandag 5 december 2011 05:31 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk is een uurtje meerijden in een vrachtwaggel niet genoeg vind ik, zou van mij zomaar een halve dag mogen zijn, of op zijn minst 2 uur.. en dan meestentijds meerijden, en evt aan het eind nog even zelf een stukkie sturen op een oefenterrein ofzo..
Vind het ook een beetje jammer dat dat ws in een losse bakwagen wordt met een flauw vrachtje erin, ipv een lekkere dikke 40 ton met 340 paardjes ofzo.. iets wat gewoon niet vooruit te branden is.. een lestruckie is meestal nog wel aardig vlot met die paar lamme stelconplaatjes achterin.
Als je het lief vraagt, is er vast wel iemand die je een dagje op sleeptouw wil nemenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om eens mee te rijden op een vrachtwagen. Ik denk dat je daar meer van leert dan alleen je theorie en de uren die je in de lesauto zit.
Daar ben ik te verlegen voor johquote:Op woensdag 7 december 2011 00:10 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens spotte ik deze 3 faalmongolen vandaag; ik pakte eigenlijk mijn camera foon om de imbeciel te snaaien die dit spul nog even over rijstrook 1 inhaalde met een bak-wip combi, maar ik was te laat.. als ik five-O was, waren ze alle 3 hun rbw kwijt geweest, echt ongelofelijk![]()
Bij een af- en toerit ook nog he![]()
[ afbeelding ]
[..]
Als je het lief vraagt, is er vast wel iemand die je een dagje op sleeptouw wil nemen
Doe ik het voor je:quote:Op woensdag 7 december 2011 00:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Daar ben ik te verlegen voor joh.
Ff kijken....4 vrachtwagens die met elkaar een treintje vormen op de linkerrijstrook (rijstrook1), en die Sounddragon en een andere vrachtwagen inhalen, terwijl Sounddragon een mobieltje in z'n handje houdt, met een op de foto niet te achterhalen snelheid, op een onveilige afstand van elkaar waar nog net geen autotje tussen past, zou dat het kunnen zijn misschien!?..quote:Op woensdag 7 december 2011 00:36 schreef classpc het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de situatie op de foto? Het zal wel aan mijn vrouwelijke verkeersinzicht liggen dat ik het niet zie.
Ik bedoelde in het echtquote:Op woensdag 7 december 2011 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe ik het voor je:
welke chauffeur uit dit topic wil een dagje een vrouw op de bijrijdersstoel?
bijna helemaal goed, snelheid was rond de 80 uiteraard, en ja ik heb een mobieltje vast, maar ik reed shotgunquote:Op woensdag 7 december 2011 01:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Ff kijken....4 vrachtwagens die met elkaar een treintje vormen op de linkerrijstrook (rijstrook1), en die Sounddragon en een andere vrachtwagen inhalen, terwijl Sounddragon een mobieltje in z'n handje houdt, met een op de foto niet te achterhalen snelheid, op een onveilige afstand van elkaar waar nog net geen autotje tussen past, zou dat het kunnen zijn misschien!?..
Ik ben ook altijd heel stil tijdens het rijden. (Behalve als ik tegen mezelf zit te kletsen danquote:Op woensdag 7 december 2011 01:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het echt. Daar is voor een chauffeur toch ook niks aan als de gene naast je de hele tijd stil loopt te zijn
.
WTFquote:Op woensdag 7 december 2011 06:17 schreef Sounddragon het volgende:
bijna helemaal goed, snelheid was rond de 80 uiteraard,
Zo dan! Hoe is dat gebeurd? Die weg is toch aardig recht meen ik me te herinneren..quote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.112nederland.nl
Je mag wel een dagje met de oldtimer mee, geen goederenvervoer maar wel een echte echte vrachtwagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het echt. Daar is voor een chauffeur toch ook niks aan als de gene naast je de hele tijd stil loopt te zijn
.
Halleluja wat een schadequote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.112nederland.nl
te laag bodquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef Barcaconia het volgende:
Zijn dat ijzerbakken? Hadden ze die Niva ook niet meteen kunnen laden dan?
met meerdere partijen in onderhandeling weerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
Wordt het nog wat met die Niva trouwens?
link naar gehele artikelquote:Door onbekende oorzaak is maandagmiddag om even voor 13:00 uur op de A7 vanuit Westerbroek naar Bremen een vrachtwagen gekanteld. In de zogeheten bakwagen zat frituurvet.
Inderdaad. Bakwagenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
link naar gehele artikel
Een lolbroek bij de VID
Aldus de NOS in 2010, dat was..quote:De komende jaren zal er weer een groot tekort ontstaan aan chauffeurs in het wegvervoer. In een onderzoek in opdracht van de transportsector wordt voorspeld dat het tekort kan oplopen tot 58.000 chauffeurs in 2015.
Er zijn alleen al 49.000 chauffeurs nodig om vertrekkende collega's te vervangen, onder meer doordat ze met pensioen gaan.
Well.... There yar problem.quote:
Mja, dat was mijn vrees eigenlijk ook al wel, dat de regio waar ik woon niet echt de meest perfecte locatie is om snel aan de bak te komen, best gek eigenlijk, je zou namelijk ook wel geneigd zijn te denken dat je toch enigszins wel op een goede locatie zit met al die uitvalswegen hier naar het grote Europa..quote:Op maandag 16 januari 2012 13:28 schreef blup het volgende:
[..]
Well.... There yar problem.
Net als in brabant zijn het ons kent ons bedrijven. Jonge jongens die al bevriend waren met de eigenaar of een werknemer.. Oud klasgenoten.. noem het op..
Check vooral de lokale krantjes, in 1 weekblad staan soms meer chauffeurs advertenties dan op heel het internet in jouw regio.
Mja, je zou zeggen van wel idd..quote:Met CE zou je theoretisch gezien morgen een baan kunnen hebben, het is misschien niet de leukste of dichtbij huis, maar 't kan wel.
Yep..quote:Op maandag 16 januari 2012 14:02 schreef Ridocar het volgende:
Uitzendbureau? Voordeel is dat je verschillende bedrijven leert kennen, weet je ook meteen of je ergens kunt blijven plakken als de mogelijkheid er is.
Mja, ik ervaar hetzelfde, slechts 2 van de tig bedrijven waarbij ik heb gesolliciteerd hebben netjes een afwijzend berichtje terug gekoppeld met o.a. het excuus, dat ik niet door de 1e selectie ben gekomen ivm te weinig ervaring..quote:Op maandag 16 januari 2012 15:11 schreef Redbaron het volgende:
ff blijven zitten waar je zit tot er daadwerkelijk betere tijden komen!
Ik zit sinds november bij de deur en ook mij lukt het niet om aan de bak te komen (twente)
Of ik ben te duur of niet genoeg ervaring, ik weet niet wat t tis. De helft van de bedrijven die je aanschrijft hebben niet eens meer het fatsoen te reageren.
Een kruiwagentje in deze sector is altijd handig, maar ook dat biedt geen garantie voor een baan.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, ik ervaar hetzelfde, slechts 2 van de tig bedrijven waarbij ik heb gesolliciteerd hebben netjes een afwijzend berichtje terug gekoppeld met o.a. het excuus, dat ik niet door de 1e selectie ben gekomen ivm te weinig ervaring..![]()
Bij een ander hadden ze te maken met krimp, die hadden geen behoefte aan Nederlanders, die waren bezig met een deel van hun vloot over te schrijven naar een onderneming van hun in één of ander oost-blok landje..![]()
De overige laten idd niks meer van zich horen helaas, heb er nog een paar na gebeld om te vragen hoe het zat, of er al een selectieronde had plaatsgevonden enz enz..Antwoord was: of de vacatures waren al vervuld, of de persoon van personeelszaken had op het moment dat ik belde geen tijd en zou mij nog terug bellen, wat overigens tot nu toe niet is, of nooit gebeurd..
Fijnmazige distribitie... Met 40/50 adressen een stad als bijv Groningen/Amsterdam/Leiden in en dan overal een doosje of een palletje af te leveren.quote:
Oh zo, tsjah is maar wat je gewent bent. Ik rijd met een bakwagen (binnenkort lessen voor CE trouwens) en ben niet anders gewend als tussen de minimaal 10 en maximaal 35 adressen te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fijnmazige distribitie... Met 40/50 adressen een stad als bijv Groningen/Amsterdam/Leiden in en dan overal een doosje of een palletje af te leveren.
Ik vind 12adressen op een dag al een opgave.
Ik vond dat altijd prachtig werk. Van veel stadrijden en dorpjes hoppen leer je goed de wegen kennen en de snelweg is ook maar saai. Ik heb dat 2 jaar gedaan en ik heb er nu nog veel aan omdat ik op heel veel plekken in NL de weg kenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fijnmazige distribitie... Met 40/50 adressen een stad als bijv Groningen/Amsterdam/Leiden in en dan overal een doosje of een palletje af te leveren.
Ik vind 12adressen op een dag al een opgave.
Toen ik begon kon ik ook banen uitkiezen, toen het verkeerde gekozen helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zie hier in Limburg (BE) toch behoorlijk wat vacatures voor CE openstaan. Heb je al eens over de grens gekeken?
Toen ik een jaar of 6 geleden mijn CE haalde waren het wel gouden tijden. Ik had binnen een week van mijn C een baan als bakwagen chauffeur en direct na CE op een trekker-oplegger begonnen... Ik kon zo'n beetje mijn salaris uitkiezen.
Dat was na 2~3 jaar echter wel helemaal over...
Ben het met je eens dat je de weg goed leert kennen, maar het is niets voor mij, geef mij maar de binnenlanden van Zweden ofzo. Is nog eens mooier rijden ook!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd prachtig werk. Van veel stadrijden en dorpjes hoppen leer je goed de wegen kennen en de snelweg is ook maar saai. Ik heb dat 2 jaar gedaan en ik heb er nu nog veel aan omdat ik op heel veel plekken in NL de weg ken
Ik heb het gedaan bij Transmission en ik kwam onrustiger thuis dan ik smorgens vertrok, dat lijkt me niet goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:49 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Oh zo, tsjah is maar wat je gewent bent. Ik rijd met een bakwagen (binnenkort lessen voor CE trouwens) en ben niet anders gewend als tussen de minimaal 10 en maximaal 35 adressen te hebben.
Haha die dagen heb ik ook weleens hoor, als ik 20 adressen Brussel en omgeving heb bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat je de weg goed leert kennen, maar het is niets voor mij, geef mij maar de binnenlanden van Zweden ofzo. Is nog eens mooier rijden ook!
[..]
Ik heb het gedaan bij Transmission en ik kwam onrustiger thuis dan ik smorgens vertrok, dat lijkt me niet goed.
Ik bedoelde eigenlijk TISM, omdat hij aangaf in midden Limburg te wonen, daar woon ik ook maar dan net aan de andere kant van de grens en hier lijken wel banen beschikbaar te zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Toen ik begon kon ik ook banen uitkiezen, toen het verkeerde gekozen helaas.
En over de grens heb ik wel even gekeken maar er zijn mij nog te veel onduidelijkheden en sociale onzekerheden om daar te beginnen.
Ik wil toch het liefst hier in nederland en als ik 1x per week naar bijv Utrecht moet reizen is dat wat mij ook geen probleem. Helaas hanteren bedrijven dan ook de regel dat je max 30km van standplaats af mag wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |