1972, gerestaureerd, bakwagen, 4x4 (2 assen dus), geen aanhanger.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Voor alles wat rijdt en minimaal 3 assen heeft:) (incl. trailer dan:P)
Oud nieuws joh haha,quote:Op maandag 27 juni 2011 03:55 schreef stefkee3 het volgende:
Heren/dames, ik weet niet of iemand hier al van weet, of dat het uberhaupt hier mag, zo niet verwijder dan maar modjes Maar, in september is er in ons limburgse weert een truckrun.
Speciaal voor geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen.
Misschien dat jullie intresse hebben om foto's te maken O.I.D.
Ikzelf ben aanwezig als verkeersbeleider, en probeer ook nog wat foto's te schieten.
Voor mensen die een aardige baas hebben, en de wagen aan huis, er worden nog chauffeurs gezocht!
Voor meer informatie: http://www.truckrunweert.nl/
goed zat voor mij... Inschrijfformulier staat op de site...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
1972, gerestaureerd, bakwagen, 4x4 (2 assen dus), geen aanhanger.
Dan moet je het eens proberen met een trekker-oplegger. Helemaal lachenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef SnuggleBear het volgende:
Damn, vandaag voor het eerst in het centrum van Brussel geweest (met de bakwagen).
Wat een hel is dat zeg.. lijkt godverdomme wel een derde wereld land zo qua verkeer gezien in de stad, alles vliegt godverdomme kris kras door mekaar heen. De tering zeg.!
nog 9 weken en dan ben ik van de loods af...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef Naaaait93 het volgende:
ik zie elke dag alleen maar de binnenkant van de trailers. leuk joh, die loods
Als je uit Nederland komt, vind je dat Belgen echt niet kunnen rijden. Als je dan in Frankrijk komt en met je hagelnieuwe 19 meter lange koelcombi rondjes rijdt om de Arc de Triomphe, vind je dat die Belgen eigenlijk best ok zijn. Als je dan in Madrid komt, zijn die Fransozen ineens ook helemaal niet meer zo erg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef SnuggleBear het volgende:
Damn, vandaag voor het eerst in het centrum van Brussel geweest (met de bakwagen).
Wat een hel is dat zeg.. lijkt godverdomme wel een derde wereld land zo qua verkeer gezien in de stad, alles vliegt godverdomme kris kras door mekaar heen. De tering zeg.!
Zijkipperquote:
Haha je hebt daar helemaal gelijk in hoor, ik ben wat dat betreft ook helemaal niets gewend. Amper Nederland uit geweest met de auto, laat staan met de vrachtauto.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je uit Nederland komt, vind je dat Belgen echt niet kunnen rijden. Als je dan in Frankrijk komt en met je hagelnieuwe 19 meter lange koelcombi rondjes rijdt om de Arc de Triomphe, vind je dat die Belgen eigenlijk best ok zijn. Als je dan in Madrid komt, zijn die Fransozen ineens ook helemaal niet meer zo erg.
Conclusie: jij bent niks gewend en hoe zuidelijker je komt hoe slechter het wordt
Overigens: pas goed op met de spoorviaductjes daar. Er zijn erbij die vervelend laag zijn daar. Wij hadden 1 klantje (hij is godzijdank verhuisd) waar we maar op 1 manier konden komen met onze 4.02 meter koelers. Onder een viaduct door waar 3.9m voor stond![]()
[..]
Zijkipper
Misschien moet je even aan de regering vragen of ze nieuwe tunnels aanleggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Haha je hebt daar helemaal gelijk in hoor, ik ben wat dat betreft ook helemaal niets gewend. Amper Nederland uit geweest met de auto, laat staan met de vrachtauto.
Ik ben vandaag weer in Brussel geweest, moet zeggen dat het nu al wat beter ging. Het went wel eigenlijk, maar niet echt heel vlug. Wel slecht geregeld voor vrachtverkeer daar joh. Hebben ze allemaal van die tunnels in de binnenstad mag je er niet in als je +3,5t weegt. Kan je boven langs waar het telkens tering druk is!!
En waarom zit jij te fokken achter het stuur?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:04 schreef Iuc het volgende:
Grrr. Kon t net niet zien. Bij leenderheide ging ie eraf
ja leuk. Vooral zo'n platte ster. Voorproefje op de nieuwe neusquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:45 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
En waarom zit jij te fokken achter het stuur?
Levensgevaarlijk! of wil je straks ook zo een wagen?
[ afbeelding ]
Ik was het waarschijnlijk wel want ik heb rond eindhoven en tilburg geredenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:04 schreef Iuc het volgende:
Grrr. Kon t net niet zien. Bij leenderheide ging ie eraf
Lijkt me sterk want ik zit 16000 kilometer bij de A30 vandaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 06:20 schreef Iuc het volgende:
Glasbak bij de BP op de A30?
Nu al aan de bal met jus?
wij reden van de week met een vrachtwagen hoogwerker onder een nagelnieuw tunneltje door, geen bordje niks, maar wel ramvastquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je uit Nederland komt, vind je dat Belgen echt niet kunnen rijden. Als je dan in Frankrijk komt en met je hagelnieuwe 19 meter lange koelcombi rondjes rijdt om de Arc de Triomphe, vind je dat die Belgen eigenlijk best ok zijn. Als je dan in Madrid komt, zijn die Fransozen ineens ook helemaal niet meer zo erg.
Conclusie: jij bent niks gewend en hoe zuidelijker je komt hoe slechter het wordt
Overigens: pas goed op met de spoorviaductjes daar. Er zijn erbij die vervelend laag zijn daar. Wij hadden 1 klantje (hij is godzijdank verhuisd) waar we maar op 1 manier konden komen met onze 4.02 meter koelers. Onder een viaduct door waar 3.9m voor stond![]()
[..]
Zijkipper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
gruwelijk nat manquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef glasbak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want ik zit 16000 kilometer bij de A30 vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |