Sowieso is luchtvracht rijden niet slecht. Ja de tijdsdruk is enorm maar het laden en lossen is gewoonweg heerlijkquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]
Toch staat m dat goed zo'n van Eck luchtvrachttrailer
Die trailer lag als een huis. Heerlijk rijden. Normaal reed ik al mega dus ook al met kleinere wielen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:47 schreef Rizkant het maar ns,volgende:
Is dat nog een beetje rijden, die kleine wielen?
Heb al veel gereden , van kipper tot containers...
Maar nog nooit een wagen met van die kleine wielen eronder...
wel in de buurt maar niet langs t knaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef densmee het volgende:
proficiat luc is het ergens bij het kanaal in de buurt?
Hoe bedoel je? Verschil tussen mega en luchtvracht? Of verschil tussen mega en tank?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef Rizkant het volgende:
Hoe rijdt het qua comfort? Of merk je daar weinig van?
Je weet dat je nu nog terug kunt hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef SnuggleBear het volgende:
Zo, vandaag intake gehad bij Randstad Transport. Morgen een aantal testen, zodra die positief zijn (maak ik me geen zorgen over) een rijtest om te kijken hoeveel lessen ik nodig heb voor mijn rijbewijs CE.
Heb er zin in!
Klopt haha, maar wil dit al langer dan vandaag. Machtig mooi toch, met zo'n enorm gevaarte rond rijdenquote:
ben je bij je Zwitserse werkgever weg?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:04 schreef Iuc het volgende:
[..]
Die trailer lag als een huis. Heerlijk rijden. Normaal reed ik al mega dus ook al met kleinere wielen.
Alleen het remmen is anders, trommels ipv schijven.
Maar dat zal ik voorlopig niet meer rijden. Morgen begin ik ergens anders en ga ik ADR tanktransport doen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ben je bij je Zwitserse werkgever weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |