Jeh, en die gaan vast voor de leut effe een rondje met een flink vrachie doen met een lessende betweter erinquote:Op maandag 5 december 2011 08:57 schreef glasbak het volgende:
vd Vlist, Brouwer, Kandt..
Zomaar een paar bedrijven die hele leuke autootjes hebben om mee te stoeien :-P
Wou je dan direct met een 25t hoogbeladen vw laten rijden? Dan kun je van te voren rekenen op schades danwel ongelukken!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, en die gaan vast voor de leut effe een rondje met een flink vrachie doen met een lessende betweter erin![]()
Gewoon een lesbak nemen, maar dan volgeladen, en niet zoals bij de mijne toendertijd met 2 flauwe stelconplaatjes achterin vastgebout aan de vloer.. too easy
Nee die schades komen niet want daarvoor zit er een instructeur naast die de zaak in bedwang moet houden!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wou je dan direct met een 25t hoogbeladen vw laten rijden? Dan kun je van te voren rekenen op schades danwel ongelukken!
Ze moeten MEErijden, niet zelf rijden, of misschien een kwartiertje op een afgesloten terreintje ofzo om effe 100 pilonnetjes plat te stampen, maar lawe dat maar niet op de openbare weg doen neequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wou je dan direct met een 25t hoogbeladen vw laten rijden? Dan kun je van te voren rekenen op schades danwel ongelukken!
Lijkt me wel leuk om eens mee te rijden op een vrachtwagen. Ik denk dat je daar meer van leert dan alleen je theorie en de uren die je in de lesauto zit.quote:Op maandag 5 december 2011 05:31 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk is een uurtje meerijden in een vrachtwaggel niet genoeg vind ik, zou van mij zomaar een halve dag mogen zijn, of op zijn minst 2 uur.. en dan meestentijds meerijden, en evt aan het eind nog even zelf een stukkie sturen op een oefenterrein ofzo..
Vind het ook een beetje jammer dat dat ws in een losse bakwagen wordt met een flauw vrachtje erin, ipv een lekkere dikke 40 ton met 340 paardjes ofzo.. iets wat gewoon niet vooruit te branden is.. een lestruckie is meestal nog wel aardig vlot met die paar lamme stelconplaatjes achterin.
Als je het lief vraagt, is er vast wel iemand die je een dagje op sleeptouw wil nemenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om eens mee te rijden op een vrachtwagen. Ik denk dat je daar meer van leert dan alleen je theorie en de uren die je in de lesauto zit.
Daar ben ik te verlegen voor johquote:Op woensdag 7 december 2011 00:10 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens spotte ik deze 3 faalmongolen vandaag; ik pakte eigenlijk mijn camera foon om de imbeciel te snaaien die dit spul nog even over rijstrook 1 inhaalde met een bak-wip combi, maar ik was te laat.. als ik five-O was, waren ze alle 3 hun rbw kwijt geweest, echt ongelofelijk![]()
Bij een af- en toerit ook nog he![]()
[ afbeelding ]
[..]
Als je het lief vraagt, is er vast wel iemand die je een dagje op sleeptouw wil nemen
Doe ik het voor je:quote:Op woensdag 7 december 2011 00:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Daar ben ik te verlegen voor joh.
Ff kijken....4 vrachtwagens die met elkaar een treintje vormen op de linkerrijstrook (rijstrook1), en die Sounddragon en een andere vrachtwagen inhalen, terwijl Sounddragon een mobieltje in z'n handje houdt, met een op de foto niet te achterhalen snelheid, op een onveilige afstand van elkaar waar nog net geen autotje tussen past, zou dat het kunnen zijn misschien!?..quote:Op woensdag 7 december 2011 00:36 schreef classpc het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de situatie op de foto? Het zal wel aan mijn vrouwelijke verkeersinzicht liggen dat ik het niet zie.
Ik bedoelde in het echtquote:Op woensdag 7 december 2011 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe ik het voor je:
welke chauffeur uit dit topic wil een dagje een vrouw op de bijrijdersstoel?
bijna helemaal goed, snelheid was rond de 80 uiteraard, en ja ik heb een mobieltje vast, maar ik reed shotgunquote:Op woensdag 7 december 2011 01:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Ff kijken....4 vrachtwagens die met elkaar een treintje vormen op de linkerrijstrook (rijstrook1), en die Sounddragon en een andere vrachtwagen inhalen, terwijl Sounddragon een mobieltje in z'n handje houdt, met een op de foto niet te achterhalen snelheid, op een onveilige afstand van elkaar waar nog net geen autotje tussen past, zou dat het kunnen zijn misschien!?..
Ik ben ook altijd heel stil tijdens het rijden. (Behalve als ik tegen mezelf zit te kletsen danquote:Op woensdag 7 december 2011 01:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het echt. Daar is voor een chauffeur toch ook niks aan als de gene naast je de hele tijd stil loopt te zijn
.
WTFquote:Op woensdag 7 december 2011 06:17 schreef Sounddragon het volgende:
bijna helemaal goed, snelheid was rond de 80 uiteraard,
Zo dan! Hoe is dat gebeurd? Die weg is toch aardig recht meen ik me te herinneren..quote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.112nederland.nl
Je mag wel een dagje met de oldtimer mee, geen goederenvervoer maar wel een echte echte vrachtwagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het echt. Daar is voor een chauffeur toch ook niks aan als de gene naast je de hele tijd stil loopt te zijn
.
Halleluja wat een schadequote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.112nederland.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |