moet alleen het onderschrift ff veranderenquote:
Wat is dat voor een bak dat dat tijdens stilstand niet wil?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef vannelle het volgende:
Gister een domme fout gemaakt trouwens, ik kwam op de terminal een lege container wisselen voor een volle en kom in de hoge groep geschakeld aanrijden.
Lege bak er af, volle bak er op.
Was vergeten om tijdens het stoppen naar de lage groep te schakelen, tijdens stilstand lukt dat dus echt niet....
Optrekken in 5 laag vond de koppeling niet zo leuk geloof ik.
OMG.....quote:
mensen denken dus aan hem als ze jou zien rijden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:08 schreef Iuc het volgende:
[..]
OMG.....
Ik schaam me opeens heeeeeeeeeeeeeeeel diep omdat ik in een huurvolvo van de BAS rijd
Hersenbeschadiging door te hard over een warempel drempel te rijden denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef Barcaconia het volgende:
En die mafkees is nog gehandicapt met een tankpistool in zijn hand ook.
Echt slecht dit hahaha.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door te hard over een warempel drempel te rijden denk ik.
Alle testen positief afgerond zoals ik verwacht had. Medische keuring voor CE rijbewijs is aangevraagd en hoor in de loop van volgende week wanneer ik een rijtest krijg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef SnuggleBear het volgende:
Zo, vandaag intake gehad bij Randstad Transport. Morgen een aantal testen, zodra die positief zijn (maak ik me geen zorgen over) een rijtest om te kijken hoeveel lessen ik nodig heb voor mijn rijbewijs CE.
Heb er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |