Mooi man!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:22 schreef SnuggleBear het volgende:
Plannen zijn voor mij totaal veranderd ineens. Had woensdag een sollicitatiegesprek bij een transportbedrijf en ben gelijk aangenomen. Begin maandag meteen op de bakwagen en zodra ik dat een tijdje gedaan heb gaan ze me ook opleiden om trekker-oplegger te mogen rijden.
Al die tests bij het uitzendbureau dus voor niks gedaan, want ga er niet meer voor werken.
Heb zin in maandag! Zit al sinds 01-05-11 thuis dus
"loos" alarm dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:22 schreef SnuggleBear het volgende:
Plannen zijn voor mij totaal veranderd ineens. Had woensdag een sollicitatiegesprek bij een transportbedrijf en ben gelijk aangenomen. Begin maandag meteen op de bakwagen en zodra ik dat een tijdje gedaan heb gaan ze me ook opleiden om trekker-oplegger te mogen rijden.
Al die tests bij het uitzendbureau dus voor niks gedaan, want ga er niet meer voor werken.
Heb zin in maandag! Zit al sinds 01-05-11 thuis dus
Bakwagen is leuk om ervaring op te doen. Met triangel erachter word het al wat leuker. Trekker oplegger is dan een makkiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef SnuggleBear het volgende:
Bedankt allemaal!
Vanmiddag even bellen hoe laat ik maandag moet beginnen, dat konden ze me namelijk nog niet vertellen afgelopen woensdag. Hoef dan nog niet te rijden denk ik, is een soort van meeloop dag om me wegwijs te maken binnen het bedrijf.
Zal toch even wennen worden. Rijden met een bakwagen met lading erin. Ben anderhalf jaar chauffeur geweest op de vuilniswagen en daarmee kan je zo hard rijden als je maar wilt, je lading kan toch niet omvallen of iets dergelijks haha.
En dan over een paar maanden hopelijk trekker-oplegger rijden, ben benieuwd.
Sorry...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben jij gek, ik werk niet voor zo'n kutfirma!!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Met triangel erachter word het al wat leuker.
Achjah, als jij er prettig werkt moet je maar niet naar mij luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sorry...![]()
*mompelt iets van dat ik er voor rij*
Ik wist dat je daarmee zou komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef blup het volgende:
iederedag?
[ afbeelding ]
ja voor mij niet meer
Dikke tobline.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef blup het volgende:
[..]
iederedag?
[ afbeelding ]
ja voor mij niet meer
Ik ben afgekeurd voor t werk.. (alhoewel ik nu vind dat het prima kan..)quote:Op zondag 19 juni 2011 10:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen
Waarom niet meer trouwens
quote:
wasda?quote:
Ach soquote:Op zondag 19 juni 2011 11:45 schreef blup het volgende:
Ik ben afgekeurd voor t werk.. (alhoewel ik nu vind dat het prima kan..)
Ik vermoed een dikke toplinequote:wasda?
Een topline voor tobbertsquote:Op zondag 19 juni 2011 11:45 schreef blup het volgende:
[..]
Ik ben afgekeurd voor t werk.. (alhoewel ik nu vind dat het prima kan..)
[..]
[..]
wasda?
Hehe. Op de vuilniswagen is ook helemaal niet zo'n verkeerd werk als wat veel mensen er van denken. Prima manier om je geld te verdienen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Bakwagen is leuk om ervaring op te doen. Met triangel erachter word het al wat leuker. Trekker oplegger is dan een makkie
Ik heb ook een tijdje mogen rijden met een vuilniswagen, leuk werk! Eerst een tijd op de zijlader (met het stuur aan de verkeerde kant) daarna met een achterlader. Is sowieso heel anders dan met stukgoed rijden.
Ja hahaha heel grappig maar toevallig hebben ze een stuk of 10 van zulke aanhangers bij het bedrijf waar ik nu werk dus dat zal vast wel meer als eens voor gaan komen. Maar de kans zit er natuurlijk ook dik in dat ik als ik mijn CE heb ik op een trekker-oplegger kom te rijden.quote:
2de hands een ouwe 4-serie met laad-los kraan gekocht en dat ding eraf getieft en de schotel laten liggen op zijn plek?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef densmee het volgende:
die zwaartransport trekker zag er ongeveer zo uit, alleen dan niet met naloopas maar als 6x6
[ afbeelding ]
en die voor de kipper rijdt is een MAN F2000 die hoog op de poten staat en geen bumper heeft voor ofzo
zo iets waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2de hands een ouwe 4-serie met laad-los kraan gekocht en dat ding eraf getieft en de schotel laten liggen op zijn plek?
Zal wel een afgeschreven speciale trekker geweest zijn die voor weinig ergens anders aan de gang gegaan is zonder zijn speciale opbouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
zo iets waarschijnlijk
en die MAN is er zo een maar de schotel ligt zo ongeveer op de achteras
[ afbeelding ]
wel is hij iets hoger
ik zie nu pas dat dat 4x4 trekkers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |