Maar een burger die zich verdedigt tegen een massamoordenaar kan je ook geen rebel noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
Een burger die in georganiseerd verband bewapend verzet pleegt kan je geen burger meer noemen.
United Nations Security Council veto powerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee toch, alleen de VS / Rusland / China / Frankrijk / Verenigd Koninkrijk toch?
[..]
Een burger die in georganiseerd verband bewapend verzet pleegt kan je geen burger meer noemen.
Die noemen we terroristen van Al Qaidaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar een burger die zich verdedigt tegen een massamoordenaar kan je ook geen rebel noemen.
Tuurlijk wel, lees de definitie maar in het vorige topic werd gepost.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar een burger die zich verdedigt tegen een massamoordenaar kan je ook geen rebel noemen.
Als de resolutie wordt aangenomen volgens mij wel ja. Maar bij de NOS zeiden ze volgens mij dat er wel meteen een aanval kon komen. Frankrijk heeft i.i.g alles in positie staan zodat ze meteen kunnen aanvallen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik neem aan dat ze alleen mogen aanvallen als er ook echt vliegtuigen opstijgen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Marksen het volgende:
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Gaddafi says he'll lash out at anyone who comes near #Libya. How? You can't even take a city from a bunch of hallucinating kids.
hehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Hij staat nog steeds vast bij Albadya.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef KurdKasim het volgende:
Hoe groot is de kans dat er actie wordt ondernomen door VS/VN? En hoe staat het met de opmars van Ghaddafi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Twee weken geleden stond de oppositie in Tripoli en had Ghadaffi nog maar enkele steden onder controle.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Marksen het volgende:
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Gaddafi says he'll lash out at anyone who comes near #Libya. How? You can't even take a city from a bunch of hallucinating kids.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds vast bij Albadya.Jij met je benzine grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, de resolutie is uitgebreider dan alleen een no-fly zone.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik neem aan dat ze alleen mogen aanvallen als er ook echt vliegtuigen opstijgen?
VS doet niks zonder goedkeuring van de VN in Libi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef KurdKasim het volgende:
Hoe groot is de kans dat er actie wordt ondernomen door VS/VN? En hoe staat het met de opmars van Ghaddafi?
Volgens mij spreekt de resolutie zelfs over het aanvallen van Khadaffi stellingen vanuit de lucht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, de resolutie is uitgebreider dan alleen een no-fly zone.
omdat rebellen ook als eerste kunnen aanvallen. En dit verhaal begon met vreedzame ongewapende demonstraties.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, lees de definitie maar in het vorige topic werd gepost.
Hoezo zou je ze geen "rebellen" willen noemen, alsof er een negatieve connotatie met dat begrip samenhangt.
Woho, dit is wel gedurfde taal voor de VN. Kijken of dit erdoor komt.quote:"Authorises member states ... to take all necessary measures ... to protect civilians and civilian populated areas under threat of attack in the Libyan Arab Jamahiriya, including Benghazi, while excluding a foreign
occupation force of any form on any part of Libyan territory...;
De rebellen trokken niet gewapend op naar het westenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
omdat rebellen ook als eerste kunnen aanvallen. En dit verhaal begon met vreedzame ongewapende demonstraties.
Dit dus:quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt de resolutie zelfs over het aanvallen van Khadaffi stellingen vanuit de lucht.
quote:"Authorises member states ... to take all necessary measures ... to protect civilians and civilian populated areas under threat of attack in the Libyan Arab Jamahiriya, including Benghazi, while excluding a foreign
occupation force of any form on any part of Libyan territory...;
Vrijwel per direct.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Daniel1976 het volgende:
En per wanneer zou dat ingaan dan?
En zouden we dan ook meteen op militaire actie van een VN bondgenoot kunnen rekenen?
De VS heeft daar vliegdekschip liggen toch?
Ze begeleidden de mercenaries terug naar Tripoli. Ze hadden de beste bedoelingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De rebellen trokken niet gewapend op naar het westen?
Met zekerheid kan ik zeggen dat ze twee schepen hebben liggen die in staat zijn om amphibische operaties uit te voeren, of de USS Entprise al is aangekomen is nog onduidelijk. Daar heb ik nog geen bron van gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Daniel1976 het volgende:
En zouden we dan ook meteen op militaire actie van een VN bondgenoot kunnen rekenen?
We mogen toch wel HD-live verslag verwachten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Daniel1976 het volgende:
Daar doen ze idd vaag over, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met zekerheid kan ik zeggen dat ze twee schepen hebben liggen die in staat zijn om amphibische operaties uit te voeren, of de USS Entprise al is aangekomen is nog onduidelijk. Daar heb ik nog geen bron van gezien.
In Noord-Itali ja, m.b.v. een tanker zouden ze zeker in staat moeten zijn om heen en weer te komen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Heeft Amerika eigen toestellen staan in Italie?
23:00uur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Ulpianus het volgende:
Wanneer wordt er gestemd? Voor of na Benghazi veranderd is in een hoopje bebloed puin?
Ik geloof je zo ook welquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Noord-Itali ja, m.b.v. een tanker zouden ze zeker in staat moeten zijn om heen en weer te komen.
Zoek maar op Aviano Air Base.
quote:The 31 FW includes a maintenance group, a mission support group, a medical group and an operations group (OG). The 31 OG's operational fighter squadrons are:
510th Fighter Squadron "Buzzards"
555th Fighter Squadron "Triple Nickel"
Both are equipped with Block 40 F-16CM Fighting Falcons, tail coded "AV".
Thanks.quote:
CNN mischienquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Thanks.
Volgende vraag: Is er een stream van?
Zal wel live op o.a. AJE zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Thanks.
Volgende vraag: Is er een stream van?
feb17voices Feb 17 voicesquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Twee weken geleden stond de oppositie in Tripoli en had Ghadaffi nog maar enkele steden onder controle.
Nu staat Ghadaffi bij Benghazi en hebben de rebellen nog maar enkele steden onder controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |