quote:
10. De andere houdt zich na de rode kaart dan in hequote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef pberends het volgende:
oh kijk, de TV Kantine-versie van Mathijs Manders.
want die controle hebben ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]
10. De andere houdt zich na de rode kaart dan in he
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Agüero het volgende:
Geldt die schorsing die Twente Douglas heeft opgelegd ook voor de Europa League?
Hoeveel trainingen heb je gevolgd van hem?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef inZanity het volgende:
Preudhomme is een rare maar wel een zeer goede trainer.
nee pure angstquote:
Met recht de beste speler ooit.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef inZanity het volgende:
Zie net dat de beste voetballers allertijden over Zidane gaat_O_
Ze beoordelen per wedstrijd, niet per 11 wedstrijden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Wijnaldum erinspeelt 10 kut wedstrijden en krijgt dan 2 'aardige' goals en 2 penalties en het is weer een 'held'
Gaat ook om deze week en niet de laatste 10 wekenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Wijnaldum erinspeelt 10 kut wedstrijden en krijgt dan 2 'aardige' goals en 2 penalties en het is weer een 'held'
Het gaat gewoon om één voetbalweekend hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
sowieso van de laatste 20 mischien wel 30 jaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met recht de beste speler ooit.˛
resultaten uit het verre verleden tellen niet bij deze lijstquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
ze moeten de sponsers tevreden houden hequote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef Pinzon het volgende:
Maandaguitzending = na het voetbalweekend = saai
Vrijdaguitzending = lege agenda = lachen
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel trainingen heb je gevolgd van hem?˛
Goed istie hč?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De Janeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiro
Why not?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Evertjan het volgende:
een keeper bovenaan in de lijst van beste speler
Dat is juist kut.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Een normaal persoon bij Voetbalfans
Zeker weten, daar waar een gemiddelde speler 5 keer balverlies lijdt per wedstrijd is dit bij Zidane in zijn hele carričre geweest.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
sowieso van de laatste 20 mischien wel 30 jaar.
Vertel ons eens waarom dat niet zou mogen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Evertjan het volgende:
een keeper bovenaan in de lijst van beste speler
quote:
Keepers zouden ze niet mee moeten tellen met de veldspelersquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Vertel ons eens waarom dat niet zou mogen?
Goed onderbouwde mening.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
Keepers zouden ze niet mee moeten tellen met de veldspelers
Dat heb je nu al op 2 verschillende manieren gezegd.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
Keepers zouden ze niet mee moeten tellen met de veldspelers
Screenshotje?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
De bardame heeft goede tieten zo te zien
Asjeblieft niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht zo iemand die het over 'de next level' gaat hebben.
Wij kijken voor het voetbal, ik hoop dat je dat beseft.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
De bardame heeft goede tieten zo te zien
Gaat niet als je op de bank ligt voor de TVquote:
Je bent homo?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij kijken voor het voetbal, ik hoop dat je dat beseft.˛
dan ben je de enigequote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij kijken voor het voetbal, ik hoop dat je dat beseft.˛
Als homo wordt je tool geactiveerd bij het kijken naar een bal?quote:
Hij zal zo wel linken naar zijn "Essay" over schaars geklede vrouwen. Of die van homosquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor het programma wel, voor de mensheid niet
VI bedoel je? Ja staat redelijk snel op RTL Gemist.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan ik dit ook nog via internet volgen of alleen achteraf?
Geweldige televisie.. Zolang je eigen club er niet aan meedoet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na vorige week wilde ik het programma eindelijk een kans geven na het weken te hebben geboycot
Die Vitesse gasten waren toch wel helden.
[..]
Hmm. Sorry maar dat is juist een goede kwaliteit in het voetbal.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Gaal kan zo ontzettend slecht tegen zijn verlies.˛
Dan eindig je zoals Gijpie.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm. Sorry maar dat is juist een goede kwaliteit in het voetbal.
Of lijkt het je normaal dat iemand gaat staan juichen als hij verliest?
Ook makkelijke grappen kunnen leuk zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je naam zegt genoeg, want de grap was wel heel makkelijk.
Als je een internetbedrijf kan kopen en zorgen dat jij geen toegang krijgt..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Over geld gesproken, wanneer heeft een mens genoeg?˛
¤ 681.950,--quote:Op maandag 28 februari 2011 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Over geld gesproken, wanneer heeft een mens genoeg?˛
Godver, weer per ongeluk een post van jou gelezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me op dat Derksen niet meer kwaad te krijgen is tegenwoordig. Is hij financieel onafhankelijk geworden? Zo ja, wat kost een bord ganzenborden?˛
inderdaad, profvoetbal bestaat voor de gratie van het publiekquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom kun je dat niet doen? Wat een onzin! Daarvoor kijk ik voetbal!
Ja inderdaad... zijn toch legale bewegingen, en het ziet er leuk uit. "Mag niet omdat het denigrerend is voor de tegenstander"... wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, slaat nergens op, ook ik kijk daar voetbal voor. Die truc van Ronaldo laatst met zijn rug, dat is toch geniaal?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zijn toch legale bewegingen, en het ziet er leuk uit. "Mag niet omdat het denigrerend is voor de tegenstander"... wat?
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?
Je tegenstander is juist geweldig en kwalitatief erg knap. Plus je vermaakt het publiek / de kijkers ermee!
Hadden ze het toen ook over bij die 10-0. Dat PSV had moeten stoppen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?
Je tegenstander is juist geweldig en kwalitatief erg knap. Plus je vermaakt het publiek / de kijkers ermee!
Flikker toch op man.. bij 0-0 mag het wel bij 5-0 niet? Je moet je schamen dat je met 5-0 de boot in gaat.. die trucjes gewoon lekker doen ..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!
Tuulk mag dat.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!
Helaas niet nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp ook aan bod komen in het programma beste spelers ooit?˛
ze begint steeds meer op een pratende barbie pop te lijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef franklop het volgende:
Wat doet Meis nou in een Gillette reclamebeetje doen alsof ze tegen Rafael praat
Dat is al een jaar of 10 zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef Vinifera het volgende:
[..]
ze begint steeds meer op een pratende barbie pop te lijken
Zonde, dat was een unieke speler.quote:
Ja? Waar smaakt ze naar?quote:
De klootzak.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, dat was een unieke speler.
Ik kan wel zeggen dat Bergkamp mij heeft gevormd tot wat ik vandaag ben.˛
Zij is makkelijk te krijgen. Zorg dat je rijker en bekender wordt dan edele Sneijder.quote:
Wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marthaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef GGMM het volgende:
Die C1000 reclameGodverdomme wat een kutreclame.
Van de Nederlanders zijn het Cruijff, Van Basten en Gullit.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gullit boven Bergkamp verkiezenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Van de Nederlanders zijn het Cruijff, Van Basten en Gullit.
Hoeveel Europacups en EK's heeft Bergkamp gewonnen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gullit boven Bergkamp verkiezen
vind ik wat minderquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
http://forum.mokkels.nl/5(...)u-van-kasbergen.html
Nieuwe foto's van haar...
Dat snap ik niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gullit boven Bergkamp verkiezen
Mijn voetbalvisie en ideeën ademen Bergkamp. Toen ik nog zelf voetbalde probeerde ik mijn touch tot Bergkamp niveau te kalibreren.quote:
Je weet dat een EK en EC een teamprestige is?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel Europacups en EK's heeft Bergkamp gewonnen?
Dan moeten ze verder met Jhonnyquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Vinifera het volgende:
castaignos zo snel mogelijk verkopen. voegt niks toe die man
Individueel vind ik Bergkamp toch wel duidelijk de betere voetballer.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel Europacups en EK's heeft Bergkamp gewonnen?
Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Individueel vind ik Bergkamp toch wel duidelijk de betere voetballer.
die touch heb je duidelijk niet meegenomen naar het toetsenbordquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn voetbalvisie en ideeën ademen Bergkamp. Toen ik nog zelf voetbalde probeerde ik mijn touch tot Bergkamp niveau te kalibreren.˛
Klopt, integendeel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Adelante het volgende:
Castaignos is toch niet zo'n wereldspeler
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.˛
Zal ie blij mee zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.˛
Nóg niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Adelante het volgende:
Castaignos is toch niet zo'n wereldspeler
Hij was zwijgzaam, hij deed louter voetbaltechnisch van zich spreken. Ik heb het hem echter nooit vergeven dat hij niet terug naar Ajax is gegaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Vinifera het volgende:
[..]
die touch heb je duidelijk niet meegenomen naar het toetsenbord
hahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
zoals de gemiddelde marokkaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was zwijgzaam, hij deed louter voetbaltechnisch van zich spreken. Ik heb het hem echter nooit vergeven dat hij niet terug naar Ajax is gegaan.˛
Omdat hij een goaltjesdief was?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De reden staat er een zin voor. Maar leuk geprobeerd.quote:
Arnautovic was ook zo weg bij Inter en Arnautovic is qua voetbalkwaliteiten driehonderd keer beter dan Kastanje.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arnautovic was ook zo weg bij Inter en Arnautovic is qua voetbalkwaliteiten driehonderd keer beter dan Kastanje.
: "De eerste helft was natuurlijk heel slecht, maar ja, toen kwam ik er in en veranderde alles".quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
: "De eerste helft was natuurlijk heel slecht, maar ja, toen kwam ik er in en veranderde alles".
Hier heb je gewoon gelijk in.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arnautovic was ook zo weg bij Inter en Arnautovic is qua voetbalkwaliteiten driehonderd keer beter dan Kastanje.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
: "De eerste helft was natuurlijk heel slecht, maar ja, toen kwam ik er in en veranderde alles".
heldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee is te duur geworden voor rtlquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
heb t gemist
iemand een idee of het vandaag nog op de site van rtl terug valt te kijken?
Dit soort vragen worden zelden gesteld.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
heb t gemist
iemand een idee of het vandaag nog op de site van rtl terug valt te kijken?
alleen jammer dat hij het tussen zijn oren het niet helemaal op een rijtje hadquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
echt he, geboren losersquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Arsenal verliest altijd als het ergens om gaat.
Kastanje heeft het ook hoog in zijn bol.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij het tussen zijn oren het niet helemaal op een rijtje had
sigaarsnor heeft hem meestal welquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nee is te duur geworden voor rtl
Ik hoop dat dit een flauwe grap is.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nee is te duur geworden voor rtl
en hij komt uit utrechtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Deze VVV-fan heeft dezelfde haararchitect als Derksen
commercieel station die hebben niks over voor de kijkers alleen als het geld oplevertquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een flauwe grap is.
Volgens de website van RTL komt VI er vanavond gewoon op.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
commercieel station die hebben niks over voor de kijkers alleen als het geld oplevert
Goed opgemerkt van je.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef BeamofLight het volgende:
Die goal van Coulibaly zit gewoon in de kruising van de korte hoek.
schitterende goal, maar dat is gewoon geluk natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef BeamofLight het volgende:
Die goal van Coulibaly zit gewoon in de kruising van de korte hoek.
Zoiets of?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
D'r is ergens zo'n programma waar ze die aparte goals ludiek overdoen maar ik deze slaan ze even over geloof ik.
Hansie wilde dat ook nog wel eens doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
D'r is ergens zo'n programma waar ze die aparte goals ludiek overdoen maar ik deze slaan ze even over geloof ik.
F. Raes. Wat een baas.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Johan Boskamp nu op Canvas in de Belgische VI.
Mocht je morgen vroeg op moeten staan, ga dat dan kijken.
Jan praat ook altijd een beetje Belgisch-achtig als die bij de Belgen zitquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Symer het volgende:
Probeert Boskamp zich nu een Belgisch accent aan te meten of is zijn microfoontje zo slecht?
Doet hij altijd als hij op de Belgische TV is. Aadje deed dat ook altijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Symer het volgende:
Probeert Boskamp zich nu een Belgisch accent aan te meten of is zijn microfoontje zo slecht?
Om 1 uur vannacht waarschijnlijk pas, dus ga lekker slapen.quote:
Bergkamp kon af en toe ook wel een latente relnicht zijn inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wacht gewoon braaf tot morgenochtendquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef De-Hamster het volgende:
Nu op RTLXL Media Element Error 4001 bestand kan niet worden geopend.
Leek al dat hij er vroeg op stond.
Jongen..... leer lezen. De mp4 is nog lang niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:00 schreef Akifo het volgende:
Heeft iemand een link waar ik die mp4's kan vinden? Behalve sigaarsnor want wil hem nu al kijken ..
Het is niet echt een Belgische VI... Meer een mix van VI en SV. Klikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat Belgische VI, is dat nog ergens terug te kijken?
Dat had ik ook niet verwacht. Sowieso is Belgische humor niet veel aan m.i. Maar ik ben wel benieuwd wat ze daar allemaal bespreken. Bedankt voor de link.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is niet echt een Belgische VI... Meer een mix van VI en SV. Klik
Het was op zich wel leuk hoor. Ze hadden vandaag Nicolas Lombaerts van Zenith te gast en die kon best wel leuk vertellen hoe kut het wel niet is in bepaalde delen van Rusland, waar ze dan naar toe moeten om competitiewedstrijden te spelen (Gullit)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht. Sowieso is Belgische humor niet veel aan m.i. Maar ik ben wel benieuwd wat ze daar allemaal bespreken. Bedankt voor de link.
Over die mp4 van VI, hoe wordt die eigenlijk onttrokken. Weet iemand dat?
Nee, dat werkt helaas niet meer. De ipad-site is uit de lucht. Maar kennelijk is het nog steeds mogelijk, maar dan op een andere manier...quote:
rlt.nl?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Trouwens waarom werkt bij mij rlt.nl niet meer?
Begint bijna op SV-cijfers te lijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:54 schreef tompsv18 het volgende:
1950 OPERATION REPO 240.000
2027 VOETBAL INTERNATIONAL 804.000
2201 VOETBALFANS390.000
Als ze Ronaldinho ook behandelen (vorige week) zou ik niet weten waarom niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp ook aan bod komen in het programma beste spelers ooit?˛
Johan zijn tirade over dat wijf van v. Geel was wel ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Jammer dat het een relatief suffe uitzending was!
Heb ik ook wel vaker last van in Firefox. Vooral tussen de korte reclames in. Gewoon refreshen en teruggaan naar waar je gebleven bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg wel iedere keer de 11 seconden reclame te zien, maar meer niet.
EDIT: Vreemd in Internet Explorer doet die het wel, iemand die weet waar het aan ligt? Heb altijd normaal kunnen kijken in FireFox.
Dit gebeurd bij mij nu al 20/25 keer achter elkaar. iedere keer bij het opstarten van de stream. Dus refreshen werkt niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaker last van in Firefox. Vooral tussen de korte reclames in. Gewoon refreshen en teruggaan naar waar je gebleven bent
Nice.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:54 schreef tompsv18 het volgende:
1950 OPERATION REPO 240.000
2027 VOETBAL INTERNATIONAL 804.000
2201 VOETBALFANS390.000
Installeer de nieuwste versie van Microsoft Silverlight eens...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg wel iedere keer de 11 seconden reclame te zien, maar meer niet.
EDIT: Vreemd in Internet Explorer doet die het wel, iemand die weet waar het aan ligt? Heb altijd normaal kunnen kijken in FireFox.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef tjoptjop het volgende:
De roep om de MP4 wordt ook met de week bijdehanter
Ik zei dus al dat hij niet aan bod komt. Ik vind het ook jammer maar ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef Piebe het volgende:
[..]
Als ze Ronaldinho ook behandelen (vorige week) zou ik niet weten waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |