F. Raes. Wat een baas.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Johan Boskamp nu op Canvas in de Belgische VI.
Mocht je morgen vroeg op moeten staan, ga dat dan kijken.
Jan praat ook altijd een beetje Belgisch-achtig als die bij de Belgen zitquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Symer het volgende:
Probeert Boskamp zich nu een Belgisch accent aan te meten of is zijn microfoontje zo slecht?
Doet hij altijd als hij op de Belgische TV is. Aadje deed dat ook altijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Symer het volgende:
Probeert Boskamp zich nu een Belgisch accent aan te meten of is zijn microfoontje zo slecht?
Om 1 uur vannacht waarschijnlijk pas, dus ga lekker slapen.quote:
Bergkamp kon af en toe ook wel een latente relnicht zijn inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, dat was een unieke speler.
Ik kan wel zeggen dat Bergkamp mij heeft gevormd tot wat ik vandaag ben.˛
Wacht gewoon braaf tot morgenochtendquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef De-Hamster het volgende:
Nu op RTLXL Media Element Error 4001 bestand kan niet worden geopend.
Leek al dat hij er vroeg op stond.
Jongen..... leer lezen. De mp4 is nog lang niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:00 schreef Akifo het volgende:
Heeft iemand een link waar ik die mp4's kan vinden? Behalve sigaarsnor want wil hem nu al kijken ..
Het is niet echt een Belgische VI... Meer een mix van VI en SV. Klikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat Belgische VI, is dat nog ergens terug te kijken?
Dat had ik ook niet verwacht. Sowieso is Belgische humor niet veel aan m.i. Maar ik ben wel benieuwd wat ze daar allemaal bespreken. Bedankt voor de link.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is niet echt een Belgische VI... Meer een mix van VI en SV. Klik
Het was op zich wel leuk hoor. Ze hadden vandaag Nicolas Lombaerts van Zenith te gast en die kon best wel leuk vertellen hoe kut het wel niet is in bepaalde delen van Rusland, waar ze dan naar toe moeten om competitiewedstrijden te spelen (Gullit)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht. Sowieso is Belgische humor niet veel aan m.i. Maar ik ben wel benieuwd wat ze daar allemaal bespreken. Bedankt voor de link.
Over die mp4 van VI, hoe wordt die eigenlijk onttrokken. Weet iemand dat?
Nee, dat werkt helaas niet meer. De ipad-site is uit de lucht. Maar kennelijk is het nog steeds mogelijk, maar dan op een andere manier...quote:
rlt.nl?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Trouwens waarom werkt bij mij rlt.nl niet meer?
Begint bijna op SV-cijfers te lijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:54 schreef tompsv18 het volgende:
1950 OPERATION REPO 240.000
2027 VOETBAL INTERNATIONAL 804.000
2201 VOETBALFANS390.000
Als ze Ronaldinho ook behandelen (vorige week) zou ik niet weten waarom niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp ook aan bod komen in het programma beste spelers ooit?˛
Johan zijn tirade over dat wijf van v. Geel was wel ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Jammer dat het een relatief suffe uitzending was!
Heb ik ook wel vaker last van in Firefox. Vooral tussen de korte reclames in. Gewoon refreshen en teruggaan naar waar je gebleven bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg wel iedere keer de 11 seconden reclame te zien, maar meer niet.
EDIT: Vreemd in Internet Explorer doet die het wel, iemand die weet waar het aan ligt? Heb altijd normaal kunnen kijken in FireFox.
Dit gebeurd bij mij nu al 20/25 keer achter elkaar. iedere keer bij het opstarten van de stream. Dus refreshen werkt niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaker last van in Firefox. Vooral tussen de korte reclames in. Gewoon refreshen en teruggaan naar waar je gebleven bent
Nice.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:54 schreef tompsv18 het volgende:
1950 OPERATION REPO 240.000
2027 VOETBAL INTERNATIONAL 804.000
2201 VOETBALFANS390.000
Installeer de nieuwste versie van Microsoft Silverlight eens...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg wel iedere keer de 11 seconden reclame te zien, maar meer niet.
EDIT: Vreemd in Internet Explorer doet die het wel, iemand die weet waar het aan ligt? Heb altijd normaal kunnen kijken in FireFox.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef tjoptjop het volgende:
De roep om de MP4 wordt ook met de week bijdehanter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |