alleen jammer dat hij het tussen zijn oren het niet helemaal op een rijtje hadquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arnautovic was ook zo weg bij Inter en Arnautovic is qua voetbalkwaliteiten driehonderd keer beter dan Kastanje.
echt he, geboren losersquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Arsenal verliest altijd als het ergens om gaat.
Kastanje heeft het ook hoog in zijn bol.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij het tussen zijn oren het niet helemaal op een rijtje had
sigaarsnor heeft hem meestal welquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nee is te duur geworden voor rtl
Ik hoop dat dit een flauwe grap is.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nee is te duur geworden voor rtl
en hij komt uit utrechtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Deze VVV-fan heeft dezelfde haararchitect als Derksen
commercieel station die hebben niks over voor de kijkers alleen als het geld oplevertquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een flauwe grap is.
Volgens de website van RTL komt VI er vanavond gewoon op.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
commercieel station die hebben niks over voor de kijkers alleen als het geld oplevert
Goed opgemerkt van je.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef BeamofLight het volgende:
Die goal van Coulibaly zit gewoon in de kruising van de korte hoek.
schitterende goal, maar dat is gewoon geluk natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef BeamofLight het volgende:
Die goal van Coulibaly zit gewoon in de kruising van de korte hoek.
Zoiets of?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
D'r is ergens zo'n programma waar ze die aparte goals ludiek overdoen maar ik deze slaan ze even over geloof ik.
Hansie wilde dat ook nog wel eens doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
D'r is ergens zo'n programma waar ze die aparte goals ludiek overdoen maar ik deze slaan ze even over geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |