Als je een internetbedrijf kan kopen en zorgen dat jij geen toegang krijgt..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Over geld gesproken, wanneer heeft een mens genoeg?²
¤ 681.950,--quote:Op maandag 28 februari 2011 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Over geld gesproken, wanneer heeft een mens genoeg?²
Godver, weer per ongeluk een post van jou gelezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me op dat Derksen niet meer kwaad te krijgen is tegenwoordig. Is hij financieel onafhankelijk geworden? Zo ja, wat kost een bord ganzenborden?²
inderdaad, profvoetbal bestaat voor de gratie van het publiekquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom kun je dat niet doen? Wat een onzin! Daarvoor kijk ik voetbal!
Ja inderdaad... zijn toch legale bewegingen, en het ziet er leuk uit. "Mag niet omdat het denigrerend is voor de tegenstander"... wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, slaat nergens op, ook ik kijk daar voetbal voor. Die truc van Ronaldo laatst met zijn rug, dat is toch geniaal?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zijn toch legale bewegingen, en het ziet er leuk uit. "Mag niet omdat het denigrerend is voor de tegenstander"... wat?
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?
Je tegenstander is juist geweldig en kwalitatief erg knap. Plus je vermaakt het publiek / de kijkers ermee!
Hadden ze het toen ook over bij die 10-0. Dat PSV had moeten stoppen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?
Je tegenstander is juist geweldig en kwalitatief erg knap. Plus je vermaakt het publiek / de kijkers ermee!
Flikker toch op man.. bij 0-0 mag het wel bij 5-0 niet? Je moet je schamen dat je met 5-0 de boot in gaat.. die trucjes gewoon lekker doen ..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!
Tuulk mag dat.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!
Helaas niet nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp ook aan bod komen in het programma beste spelers ooit?²
ze begint steeds meer op een pratende barbie pop te lijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef franklop het volgende:
Wat doet Meis nou in een Gillette reclamebeetje doen alsof ze tegen Rafael praat
Dat is al een jaar of 10 zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef Vinifera het volgende:
[..]
ze begint steeds meer op een pratende barbie pop te lijken
Zonde, dat was een unieke speler.quote:
Ja? Waar smaakt ze naar?quote:
De klootzak.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, dat was een unieke speler.
Ik kan wel zeggen dat Bergkamp mij heeft gevormd tot wat ik vandaag ben.²
Zij is makkelijk te krijgen. Zorg dat je rijker en bekender wordt dan edele Sneijder.quote:
Wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marthaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef GGMM het volgende:
Die C1000 reclameGodverdomme wat een kutreclame.
Van de Nederlanders zijn het Cruijff, Van Basten en Gullit.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gullit boven Bergkamp verkiezenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Van de Nederlanders zijn het Cruijff, Van Basten en Gullit.
Hoeveel Europacups en EK's heeft Bergkamp gewonnen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gullit boven Bergkamp verkiezen
vind ik wat minderquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
http://forum.mokkels.nl/5(...)u-van-kasbergen.html
Nieuwe foto's van haar...
Dat snap ik niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gullit boven Bergkamp verkiezen
Mijn voetbalvisie en ideeën ademen Bergkamp. Toen ik nog zelf voetbalde probeerde ik mijn touch tot Bergkamp niveau te kalibreren.quote:
Je weet dat een EK en EC een teamprestige is?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel Europacups en EK's heeft Bergkamp gewonnen?
Dan moeten ze verder met Jhonnyquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Vinifera het volgende:
castaignos zo snel mogelijk verkopen. voegt niks toe die man
Individueel vind ik Bergkamp toch wel duidelijk de betere voetballer.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel Europacups en EK's heeft Bergkamp gewonnen?
Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Individueel vind ik Bergkamp toch wel duidelijk de betere voetballer.
die touch heb je duidelijk niet meegenomen naar het toetsenbordquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn voetbalvisie en ideeën ademen Bergkamp. Toen ik nog zelf voetbalde probeerde ik mijn touch tot Bergkamp niveau te kalibreren.²
Klopt, integendeel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Adelante het volgende:
Castaignos is toch niet zo'n wereldspeler
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.²
Zal ie blij mee zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.²
Nóg niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Adelante het volgende:
Castaignos is toch niet zo'n wereldspeler
Hij was zwijgzaam, hij deed louter voetbaltechnisch van zich spreken. Ik heb het hem echter nooit vergeven dat hij niet terug naar Ajax is gegaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Vinifera het volgende:
[..]
die touch heb je duidelijk niet meegenomen naar het toetsenbord
hahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
zoals de gemiddelde marokkaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was zwijgzaam, hij deed louter voetbaltechnisch van zich spreken. Ik heb het hem echter nooit vergeven dat hij niet terug naar Ajax is gegaan.²
Omdat hij een goaltjesdief was?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De reden staat er een zin voor. Maar leuk geprobeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |