Why not?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Evertjan het volgende:
een keeper bovenaan in de lijst van beste speler
Dat is juist kut.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Een normaal persoon bij Voetbalfans
Zeker weten, daar waar een gemiddelde speler 5 keer balverlies lijdt per wedstrijd is dit bij Zidane in zijn hele carrière geweest.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
sowieso van de laatste 20 mischien wel 30 jaar.
Vertel ons eens waarom dat niet zou mogen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Evertjan het volgende:
een keeper bovenaan in de lijst van beste speler
quote:
Keepers zouden ze niet mee moeten tellen met de veldspelersquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Vertel ons eens waarom dat niet zou mogen?
Goed onderbouwde mening.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
Keepers zouden ze niet mee moeten tellen met de veldspelers
Dat heb je nu al op 2 verschillende manieren gezegd.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
Keepers zouden ze niet mee moeten tellen met de veldspelers
Screenshotje?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
De bardame heeft goede tieten zo te zien
Asjeblieft niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht zo iemand die het over 'de next level' gaat hebben.
Wij kijken voor het voetbal, ik hoop dat je dat beseft.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
De bardame heeft goede tieten zo te zien
Gaat niet als je op de bank ligt voor de TVquote:
Je bent homo?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij kijken voor het voetbal, ik hoop dat je dat beseft.²
dan ben je de enigequote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij kijken voor het voetbal, ik hoop dat je dat beseft.²
Als homo wordt je tool geactiveerd bij het kijken naar een bal?quote:
Hij zal zo wel linken naar zijn "Essay" over schaars geklede vrouwen. Of die van homosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |