vind ik wat minderquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
http://forum.mokkels.nl/5(...)u-van-kasbergen.html
Nieuwe foto's van haar...

Dat snap ik niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gullit boven Bergkamp verkiezen

Mijn voetbalvisie en ideeën ademen Bergkamp. Toen ik nog zelf voetbalde probeerde ik mijn touch tot Bergkamp niveau te kalibreren.quote:

Je weet dat een EK en EC een teamprestige is?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel Europacups en EK's heeft Bergkamp gewonnen?

Dan moeten ze verder met Jhonnyquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Vinifera het volgende:
castaignos zo snel mogelijk verkopen. voegt niks toe die man

Individueel vind ik Bergkamp toch wel duidelijk de betere voetballer.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel Europacups en EK's heeft Bergkamp gewonnen?

Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Individueel vind ik Bergkamp toch wel duidelijk de betere voetballer.

die touch heb je duidelijk niet meegenomen naar het toetsenbordquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn voetbalvisie en ideeën ademen Bergkamp. Toen ik nog zelf voetbalde probeerde ik mijn touch tot Bergkamp niveau te kalibreren.²

Klopt, integendeel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Adelante het volgende:
Castaignos is toch niet zo'n wereldspeler

quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.²

Zal ie blij mee zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bergkamp is buitencategorie man. Hij is uniek, hij heeft dingen laten zien die nooit eerder vertoond zijn. Hij was wel heel erg grillig, daarom beschouw ik hem ook als Marokkaan.²

Nóg niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Adelante het volgende:
Castaignos is toch niet zo'n wereldspeler

Hij was zwijgzaam, hij deed louter voetbaltechnisch van zich spreken. Ik heb het hem echter nooit vergeven dat hij niet terug naar Ajax is gegaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Vinifera het volgende:
[..]
die touch heb je duidelijk niet meegenomen naar het toetsenbord

hahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

zoals de gemiddelde marokkaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was zwijgzaam, hij deed louter voetbaltechnisch van zich spreken. Ik heb het hem echter nooit vergeven dat hij niet terug naar Ajax is gegaan.²

Omdat hij een goaltjesdief was?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

De reden staat er een zin voor. Maar leuk geprobeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |