Ja inderdaad... zijn toch legale bewegingen, en het ziet er leuk uit. "Mag niet omdat het denigrerend is voor de tegenstander"... wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom kun je dat niet doen? Wat een onzin! Daarvoor kijk ik voetbal!
Ja, slaat nergens op, ook ik kijk daar voetbal voor. Die truc van Ronaldo laatst met zijn rug, dat is toch geniaal?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom kun je dat niet doen? Wat een onzin! Daarvoor kijk ik voetbal!
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zijn toch legale bewegingen, en het ziet er leuk uit. "Mag niet omdat het denigrerend is voor de tegenstander"... wat?
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?
Je tegenstander is juist geweldig en kwalitatief erg knap. Plus je vermaakt het publiek / de kijkers ermee!
Hadden ze het toen ook over bij die 10-0. Dat PSV had moeten stoppen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd! Dus je mag geen trucjes meer doen omdat het denigrerend is?
Je tegenstander is juist geweldig en kwalitatief erg knap. Plus je vermaakt het publiek / de kijkers ermee!
Flikker toch op man.. bij 0-0 mag het wel bij 5-0 niet? Je moet je schamen dat je met 5-0 de boot in gaat.. die trucjes gewoon lekker doen ..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!
Tuulk mag dat.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
5-0 winnen mag wel, maar trucjes niet. Dat is denigrerend voor de tegenstander!
Helaas niet nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Bergkamp ook aan bod komen in het programma beste spelers ooit?²
ze begint steeds meer op een pratende barbie pop te lijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef franklop het volgende:
Wat doet Meis nou in een Gillette reclamebeetje doen alsof ze tegen Rafael praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |