Arnautovic was ook zo weg bij Inter en Arnautovic is qua voetbalkwaliteiten driehonderd keer beter dan Kastanje.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arnautovic was ook zo weg bij Inter en Arnautovic is qua voetbalkwaliteiten driehonderd keer beter dan Kastanje.
: "De eerste helft was natuurlijk heel slecht, maar ja, toen kwam ik er in en veranderde alles".quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
: "De eerste helft was natuurlijk heel slecht, maar ja, toen kwam ik er in en veranderde alles".
Hier heb je gewoon gelijk in.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arnautovic was ook zo weg bij Inter en Arnautovic is qua voetbalkwaliteiten driehonderd keer beter dan Kastanje.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
: "De eerste helft was natuurlijk heel slecht, maar ja, toen kwam ik er in en veranderde alles".
heldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee is te duur geworden voor rtlquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
heb t gemist
iemand een idee of het vandaag nog op de site van rtl terug valt te kijken?
Dit soort vragen worden zelden gesteld.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
heb t gemist
iemand een idee of het vandaag nog op de site van rtl terug valt te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |