Hij is erg gaaf! Welke bakvorm(en) zijn hiervoor gebruikt en hoe krijg je het biscuit in de vorm van het vogelhuisje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef SV-tje het volgende:
Vandaag een workshop gevolgd bij Zoete Kunst in Rosmalen, met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was een leuke en leerzame workshop met een leuk eindresultaat helemaal
Die ken ik! Maar de hobbywinkel deed het kennelijk goed, anders verhuizen ze niet naar een groter/nieuwer pand. Voor die tijd was er wel een groot verloop in specifiek dat pandje inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef Beardy het volgende:
Op Het Plateau in Spijkenisse is een hobbywinkel verhuisd (grotere nieuwe ruimte) en waar ze eerst zaten, daar zit nu een brownies en taarten decoratie artikelen winkel die ook workshops doet. Gezien wat er, qua winkels, daar (d.w.z. in dat winkelcentrumpje) de afgelopen jaren over de kop gegaan is en zo, vraag ik me ernstig af hoe lang ze het gaan volhouden.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef Franneh het volgende:
Dat vogelhuis! Echt onwijs lief.
Ben een tijdje taartmaakloos en cupcakemaakloos geweest.. maar heb er weer helemaal zin in om verder te proberen. Wil eind deze maand even kijken voor workshops/cursus. Loop nog tegen zoveel dingen aan en het lijkt me erg leuk.
Laatst wel een taart gemaakt voor een verjaardag en wat muffins versierd.
Ik vond het toch best goed gelukt ondanks dat ik nog veel moet oefenen.
[ afbeelding ]
Muffins met marsepein met vanille botercreme.
'Taart en cake decoraties' van Paris Cutler.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:19 schreef sita55 het volgende:
wat voor basisboek heb je gekocht (titel)?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Hoe heb je die kleurtjes in die toefjes gekregen? Kleurstof?
Wat mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef SV-tje het volgende:
Vandaag een workshop gevolgd bij Zoete Kunst in Rosmalen, met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was een leuke en leerzame workshop met een leuk eindresultaat helemaal
Dankje! Zijn dat die Wilton icing kleurstofjes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Kleurstof doosje van Wilton. Allemaal kleine potjes kleurstof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |