Ik zit ook dichtbij structureel afhaken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom blijf ik dit programma kijken?
Dit dus. Bij die cellist heb ik het geluid maar afgezet ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wat mij betreft verreweg de matigste DWDD van de laatste maanden. Werkelijk níets boeiends of spraakmakends.
Ik vind het wel mooi, Bach sowieso en de cello is een prachtig instrument. En dan ook nog een goede cellist erbij. Nog het boeiendste van de uitzending imo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus. Bij die cellist heb ik het geluid maar afgezet ook.
Hij zat nog net niet met z'n tong in Wilders' reet.quote:
Geniaalquote:
Niet? Volgens mij had 'ie zelfs bruine tandenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zat nog net niet met z'n tong in Wilders' reet.
Kun je nagaan hoe slecht de rest van de uitzending was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
het leukste was denk ik jakhals erik die met geert wilders probeerde te praten..
Ze is in mijn achting gestegen.quote:
Nee gek, ik vind gooise uwrtjes zeer tragisch. Maar Brabantse accent ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praag jij ook zo?
Brabants accent 100x beter
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gek, ik vind gooise uwrtjes zeer tragisch. Maar Brabantse accent ook
kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Naamah het volgende:
Hashtag schrijf je toch gewoon als hashtag? Of zeg ik nou iets heel blonds..
Miss schreven ze hasj tagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Naamah het volgende:
ze schreven dan ook hasjtagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Naamah het volgende:
Oooh, dat zal het wel zijn. Dank. Ik had hier anders echt de rest van de avond over na kunnen denkenquote:
Ach ja ze is nog minderjarig, een bijdehante gymnasium muts.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Elusive het volgende:
ze hadden haar gewoon een week vast moeten zetten, volgens mij is ze nog niet getraumatiseerd
Dan had Geert al getwitterd dat deze terrorist direct uitgezet had moeten worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Als Mo uit het Vmbo die grap had gemaakt?
Omdat DWDD haar heeft uitgenodigd en ze alleen dit programma te woord wil staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:45 schreef Elusive het volgende:
haar vadur zal wel mediaconnecties hebben daar in het gooi, waarom geven ze haar anders al die aandacht
Daar zit helaas een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dan had Geert al getwitterd dat deze terrorist direct uitgezet had moeten worden.
Moeten de rechercheurs eerst uitzoeken om welke van de 600 Mo's het gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef NoCigar het volgende:
( las ik net op Twitter).
Dan had de recherche niet een advocaat geadviseerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef NoCigar het volgende:
( las ik net op Twitter).
En was ie waarschijnlijk niet bij DWDD gekomen. Maar zo'n leuk gymnasiummeisje dat al stage heeft gelopen bij HPdeTijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dan had Geert al getwitterd dat deze terrorist direct uitgezet had moeten worden.
johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Er zit wel een lekker wijf achter Mathijs.
Ja ik ben hier pas net.quote:
Ceequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
Wat een eendensnavel heeft Linda gekregen, griebus.
En die comedy lijkt me zo lollig als een natte scheet.
Ik vrees dat het wel gaat werken, genoeg mensen zonder humorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Elusive het volgende:
gaat nooit werken dit
je gaat toch ook geen nederlandse versie van friends maken
kansloos project
vind het wel leuk, kijkt makkelijk weg, ideale bord-op-schoot TV als je net thuis komt van het werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Marcoss het volgende:
Ik vind die Amerikaanse serie sowieso al dramatisch..
RTL4, 20:00 uur op zaterdagavond scoort altijd wel boven 1 miljoen, volgens mij, wat ze ook uitzeden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef alors het volgende:
Meer dan een miljoennouja in het huidige Nederland, zou het mij ook niet verbazen.
King of Queens is een veel leukere serie dan ELR.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Elusive het volgende:
[..]
vind het wel leuk, kijkt makkelijk weg, ideale bord-op-schoot TV als je net thuis komt van het werk
net als die show met die dikke UPS koerier
king of queen ja!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
King of Queens is een veel leukere serie dan ELR.
Maar ook van KOQ zou een Nederlandse remake dramatisch uitpakken.
Zoals Het Zonnetje in Huis ongeveer.
Ik vond In de Vlaamsche Pot altijd wel tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Elusive het volgende:
[..]
king of queen ja!
volgens mij is er nog nooit een echt goede Nederlandse comedie geweest
misschien Sam Sam, maar alleen door Nol Brouwer
Ook een remake.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond In de Vlaamsche Pot altijd wel tof
Dát is het, ze heeft een eendensnavel gekregenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
Wat een eendensnavel heeft Linda gekregen, griebus.
En die comedy lijkt me zo lollig als een natte scheet.
Idd, volgens mij heeft ze het niet eens door dat ze op vroege leeftijd al een strafblad heeft en welke gevolgen dat voor haar toekomst heeftquote:
Typeert je geweldigquote:
ben je serieus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Wat een helden meid die gymnaste
Ja, iemand tegen de rector durft in te gaanquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, iemand tegen de rector durft in te gaan
Die mondhoeken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:10 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht dat linda een jonger gezicht had
Bookmarkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, gewoon geen zin om enigszins moeite te doen om op jou in te gaan.
ach, de daily show dacht men ook dat het kut zou werden in NL maar het is positief ontvangen in NLquote:
Mag ik het een keer met je eens zijn ?quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik het een keer met je eens zijn ?
Smaken verschillen. Vanavond eens de hoogtepunten proberen uit te zitten. Is me niet gelukt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ach, de daily show dacht men ook dat het kut zou werden in NL maar het is positief ontvangen in NL
Die zeg 'ns Aaa remake was toch dramatischquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef tong80 het volgende:
Linda de Mol :
'Ik vond Zeg eens AAAA niet leuk.'
Ik lach nu al om de tegenvallende kijkcijfers. Kuthoer.
Ja sprekend qua geluid, natuurlijk het uiterlijk heeft ie niet van Mickquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij klinkt nog echt als Mick Jagger ook.
Een domme aandachtshoer bedoel je, neem ik aan?quote:
Ja ik wel, maar ik ben misschien ook wel wat jonger dan jij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Maar ik zou der niet mijn bed uitschoppen hoorjij wel?
En hij kan ook niet zo mooi dansen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja sprekend qua geluid, natuurlijk het uiterlijk heeft ie niet van Mick
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Wat een helden meid die gymnaste
Tuurlijk, ze kan zo bij BNN beginnen. Beetje aan de noodrem trekken, een ruitje inslaan, dat soort gedurfde acties.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef Silenus het volgende:
Actie was niet slim, maar ze presenteerde zich goed op tv. Ze komt er wel.
Ik had het puur over haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een domme aandachtshoer bedoel je, neem ik aan?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:56 schreef Bluezz het volgende:
CynixHoor ik iets van een huwelijk rondom jou?
![]()
sorry hoor maar dit verdient eenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens.
Maar omdat ze toevallig met een 'rrr' praat en er lekker uit ziet krijg je hier weer van die afgunstige reacties.![]()
Lekker bijdehand, en leuk dat ze ook zo'n rel-schoolblaadje maakt. Kunnen heel veel slome 17-jarige eenheidsworsten/muurbloempjes een voorbeeld aan nemen.
Actie was niet slim, maar ze presenteerde zich goed op tv. Ze komt er wel.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef tong80 het volgende:
Voor het gebash op Yvonne jaspers weer begint. Ze woonde in New York gedroeg zich als een hoer en neukte iedere avond met een ander. Verder gebruikte ze alle drugs behalve Heroine.
Toch jammer van de heroïne, de kans op een overdosis had er in kunnen zitten.
Als Jan goed in zijn vel zit wordt het wel leuk denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, het is nog maar maandag, ik geef het maar weer een kansje.
het blijft smerigquote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef wdn het volgende:
Dat over die honden kun je ook op meerdere manieren uitleggen
* wdn denk aan een fp bericht over een oma met pitbull.
En terecht.quote:
Vertel eens iet wat we nog niet wisten?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:35 schreef Maravilla het volgende:
Oke, Matthijs weet niet waar 'ie het over heeft.
Gecondoleerdquote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Yankee het volgende:
hmm ik dacht waar ken ik die ene lul van.......colleges mee gevolgd
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Yankee het volgende:
hmm ik dacht waar ken ik die ene lul van.......colleges mee gevolgd
Ireenquote:
dat wisten wij eerder dan ze zelfquote:
Ik zeg toch: als Mulder in vorm is wordt het een leuke uitzendingquote:
Ireen.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef TLC het volgende:
Bij schaatsen hebben ze om de week een wk en ek![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
what the fuck!?
"als niemand lammetjes zou eten waren er geen lammetjes"
omg.
Toch zit er een kern van waarheid inquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
what the fuck!?
"als niemand lammetjes zou eten waren er geen lammetjes"
omg.
Verklaar je nader.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zit er een kern van waarheid in
Dan aten we veel meer schaap lijkt mequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Supersoep het volgende:
Zometeen zit ze er. Yvonne fucking Jaspers.![]()
![]()
Na die kekke Fokke&Sukke natuurlijk, altijd grappig!
IK GING KA-POT!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef Supersoep het volgende:
MWAHAHAHA FOKKE EN SUKKE GRAPPIG MAN![]()
![]()
![]()
Even serieus, is het wel eens grappig geweestquote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef Supersoep het volgende:
MWAHAHAHA FOKKE EN SUKKE GRAPPIG MAN![]()
![]()
![]()
Het gironummer van de gezamenlijke goede doelen ontbreekt nog net.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |