kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Naamah het volgende:
Hashtag schrijf je toch gewoon als hashtag? Of zeg ik nou iets heel blonds..
Miss schreven ze hasj tagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Naamah het volgende:
ze schreven dan ook hasjtagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Naamah het volgende:
Oooh, dat zal het wel zijn. Dank. Ik had hier anders echt de rest van de avond over na kunnen denkenquote:
Ach ja ze is nog minderjarig, een bijdehante gymnasium muts.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef Elusive het volgende:
ze hadden haar gewoon een week vast moeten zetten, volgens mij is ze nog niet getraumatiseerd
Dan had Geert al getwitterd dat deze terrorist direct uitgezet had moeten worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Als Mo uit het Vmbo die grap had gemaakt?
Omdat DWDD haar heeft uitgenodigd en ze alleen dit programma te woord wil staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:45 schreef Elusive het volgende:
haar vadur zal wel mediaconnecties hebben daar in het gooi, waarom geven ze haar anders al die aandacht
Daar zit helaas een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dan had Geert al getwitterd dat deze terrorist direct uitgezet had moeten worden.
Moeten de rechercheurs eerst uitzoeken om welke van de 600 Mo's het gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef NoCigar het volgende:
( las ik net op Twitter).
Dan had de recherche niet een advocaat geadviseerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef NoCigar het volgende:
( las ik net op Twitter).
En was ie waarschijnlijk niet bij DWDD gekomen. Maar zo'n leuk gymnasiummeisje dat al stage heeft gelopen bij HPdeTijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dan had Geert al getwitterd dat deze terrorist direct uitgezet had moeten worden.
johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Er zit wel een lekker wijf achter Mathijs.
Ja ik ben hier pas net.quote:
Ceequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
Wat een eendensnavel heeft Linda gekregen, griebus.
En die comedy lijkt me zo lollig als een natte scheet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |