Die mondhoeken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:10 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht dat linda een jonger gezicht had
Bookmarkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, gewoon geen zin om enigszins moeite te doen om op jou in te gaan.
ach, de daily show dacht men ook dat het kut zou werden in NL maar het is positief ontvangen in NLquote:
Mag ik het een keer met je eens zijn ?quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik het een keer met je eens zijn ?
Smaken verschillen. Vanavond eens de hoogtepunten proberen uit te zitten. Is me niet gelukt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ach, de daily show dacht men ook dat het kut zou werden in NL maar het is positief ontvangen in NL
Die zeg 'ns Aaa remake was toch dramatischquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef tong80 het volgende:
Linda de Mol :
'Ik vond Zeg eens AAAA niet leuk.'
Ik lach nu al om de tegenvallende kijkcijfers. Kuthoer.
Ja sprekend qua geluid, natuurlijk het uiterlijk heeft ie niet van Mickquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij klinkt nog echt als Mick Jagger ook.
Een domme aandachtshoer bedoel je, neem ik aan?quote:
Ja ik wel, maar ik ben misschien ook wel wat jonger dan jij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Maar ik zou der niet mijn bed uitschoppen hoorjij wel?
En hij kan ook niet zo mooi dansen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja sprekend qua geluid, natuurlijk het uiterlijk heeft ie niet van Mick
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Wat een helden meid die gymnaste
Tuurlijk, ze kan zo bij BNN beginnen. Beetje aan de noodrem trekken, een ruitje inslaan, dat soort gedurfde acties.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef Silenus het volgende:
Actie was niet slim, maar ze presenteerde zich goed op tv. Ze komt er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |