Alleen die linkjes erin zou wel handig zijn. De rest is niet boeiend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef De_Hertog het volgende:
En laat nu die OP ook maar weg, iedereen kent het toch al en al die beweging is niet altijd handig
Zelfde kunstje als in Rusland, Mubarak treed af, maar wordt een 'adviseur' voor het nieuwe gezicht uit z'n eigen partijquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:32 schreef Nibb-it het volgende:
#
[..]
Lijkt me dat een van Mubarak's vriendjes het dan overneemt.
69, such an important number in so many ways...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef gehotseflotst het volgende:
Wauw, wat zijn wij goed met onze 69 Egypte-topics
Overigens moet ik ook zelf de TT e.d. invoeren als ik op open nieuw topic druk in chrome.quote:
Niet schieten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
69, such an important number in so many ways...
Nog maar een kwartier ofzo te laatquote:
Ze hebben sowieso grote problemen, al snap ik niet dat de leaks niet enorm zijn uitgebuit door de palestijnen en in plaats daarvan tot een interne strijd geworden zijn. Maar misschien verandert dat nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, Israël schijnt hysterisch te zijn. Vanuit hun oogpunt begrijpelijk, maar kan me echt aan m'n reet roesten.
Je moet ook niet op open nieuw topic drukken. Even F5en en dan de knop Open Nieuw Deel indrukken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens moet ik ook zelf de TT e.d. invoeren als ik op open nieuw topic druk in chrome.
Hmm, in FF op Win7 & OSX niet...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens moet ik ook zelf de TT e.d. invoeren als ik op open nieuw topic druk in chrome.
Chrome is dan ook een beetje de Mubarak onder de browsersquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Goed punt, zullen we het in dit deel on topic proberen te houden? We willen (neem ik aan) niet dat mensen hierdoor af gaan haken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef -jos- het volgende:
Ik kap ermee, mensen zitten topics te verkloten en te slowchatten.
Later.
Er is ook een SC deel op MOquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goed punt, zullen we het in dit deel on topic proberen te houden? We willen (neem ik aan) niet dat mensen hierdoor af gaan haken...
Ik denk dat ie z'n tekst aan het aanpassen is na het zien van het geweld van de pro'squote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nog maar een kwartier ofzo te laatAlleen maar omdat ie de president van Amerika is denkt ie dat ie dat kan maken?
Wel, je moet gewoon niet te gierig zijn met je inbelabboquote:
Eens. Ook een beetje maf dat sommige mensen relevante discussies over aantallen en toekomstige policy van de regering, iran e.d. Af zaten te kappen. En daarna zelf gaan slowchatten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goed punt, zullen we het in dit deel on topic proberen te houden? We willen (neem ik aan) niet dat mensen hierdoor af gaan haken...
Ja, vaag verhaal dat. People got a bit excited. Juist ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef Toad het volgende:
AJE laat nog een Eslam Kamal (sp?) horen, maar zijn verhaal geloof ik niet zo.
Vond ik ook, maar het is jammer dat de fokkertjes niet meer kunnen luisteren als ze het een Israeli is en liever willen chatten over wat aan hun kont moet roesten en wie er witte fosfor moeten etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Wijze woorden van de huidige spreker!
Als dat het eind van de 'clash' is komt men hier goed weg..quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:38 schreef BeSimple het volgende:
# Doctor at scene in #Alexandria's Martyrs Square says 12 people treated for injuries #egypt #jan25 #Mubarak 8 minutes ago via web
Ik vind het wel bijzonder dat de groep anti Mubarak demonstranten het grootst is. Een paar (omgekochte) pro demonstranten. Dat is toch gek? Waar zijn al die mensen. Pro Mubarak heb je namelijk niets te vrezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De vrouw die Mubarak complimenteerde voor zijn beleid?
Het is naïef om te denken dat een bevolking van 80 miljoen allemaal anti-Mubarak zijn.
Damn it, ik heb het geprobeerd, maar krijg de woorden mijn hoofd niet in... Samenvatting van wat hij zei?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:39 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het is jammer dat de fokkertjes niet meer kunnen luisteren als ze het een Israeli is en liever willen chatten over wat aan hun kont moet roesten en wie er witte fosfor moeten eten
Ai.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef ellevehC86 het volgende:
BREAKING: 5 stabbed in Alexandria as thugs attack protesters
Ja, het is uit het oogpunt van Israel jammer dat de mogelijkheid bestaat dat ze niet meer door kunnen gaan met het klakkeloos overnemen van Palestijns gebied, maar hé, ik kan me er niet heel druk over maken. Vind de cause van de Egyptenaren dan toch iets interessanter en gerechtvaardiger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:39 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het is jammer dat de fokkertjes niet meer kunnen luisteren als ze het een Israeli is en liever willen chatten over wat aan hun kont moet roesten en wie er witte fosfor moeten eten
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef ellevehC86 het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef ellevehC86 het volgende:
bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef ellevehC86 het volgende:
nieuwe rellen of zijn het 'nog' slachtoffers van de eerste rel partij ??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef ellevehC86 het volgende:
op cameraquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef RobertVH het volgende:
[..]
nieuwe rellen of zijn het 'nog' slachtoffers van de eerste rel partij ??
Zo erg zag het er ook niet uit(voornamelijk stenen gooien)
Wow, dan heb je echt niet begrepen waar het over gaat. Kudo's, je kop zo diep in zand steken verdient ook punten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef stekelzwijn het volgende:
Jammer dat meiden zoals deze binnen de kortste keren waarschijnlijk alleen nog maar in boerka te bewonderen zullen zijn.
Je glazen bol is stukquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef stekelzwijn het volgende:
Jammer dat meiden zoals deze binnen de kortste keren waarschijnlijk alleen nog maar in boerka te bewonderen zullen zijn.
Twittertquote:
precies genoeg tijd om eenbiertje te pakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef Toad het volgende:
2 minuten waarschuwing van het witte huis!
Niet als je ziet hoe weinig het in het nieuws is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef Nibb-it het volgende:
Raar trouwens dat #Egypt niet worldwide trending is.
_______________________________________________________quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zelf een aanslag op leger organiseren zodat het leger achter mubarak gaat staan.
We zullen zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, dan heb je echt niet begrepen waar het over gaat. Kudo's, je kop zo diep in zand steken verdient ook punten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef Onverlaatje het volgende:
Hij kan wat haarverf van Moebi gebruiken.
Dat is het pinokkio effect.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef HyperViper het volgende:
Hij heeft ook grote oren, de ouderdom slaat stevig toe.
Ervoor, denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef megamandy het volgende:
Hij heeft schijnbaar met Mubarak gesproken na zijn speech op de staatstelevisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |