Ptvr..maar wel respect voor die man. De hele dag verslag doen van een winderig dakjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef HyperViper het volgende:
Kunnen die soppende wijven even rustig aan doen? Die Ayman is wáy out of jullie league.
gedaan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/AymanMohyeldin
Ayman Mohyeldin
iedereen even zn FB +like
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef HyperViper het volgende:
Kunnen die soppende wijven even rustig aan doen? Die Ayman is wáy out of jullie league.
Je bent jaloersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef HyperViper het volgende:
Dit is hetzelfde als van de week met de plunderingen. Dit is achter de schermen bekokstoofd, dat kan niet anders. Ik denk dat Moebie het echt op een confrontatie wil laten aankomen om zo de steun van het leger terug te krijgen. Als die weer aan zijn kant staan hoeft ie geen excuus meer te hebben om ze opdracht te geven om gericht te gaan schieten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kan bijna niet anders.
Weet je ik zou ook niet weten hoe je een nieuw topic moet starten met OP ???quote:
Ik vrees dat we nog niet het einde hebben gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
bendes en tuig ja, geen doodseskaders...
Dan waren er namelijk nu heel veel doden geweest.
F5 op de laatste pagina, Open Nieuw Deelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet je ik zou ook niet weten hoe je een nieuw topic moet starten met OP ???
Nouja, vrouwen op fok hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef ari_zahav het volgende:
Grappige hoe al die vrouwen nu zwijmelen door Ayman. Hetzelfde gebeurde in Israel in 2006 met Zvi Yehezkeli. Zeker iets van deze tijd
De frustratie was meer @ de mensen die binnen komen met de vraag "nog wat gebeurt", terwijl er een nieuwe update op de FP staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Had 'm al gelezen voor je 't hier postte. Goed bezig hoor(zo beter?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |