Zou wel een goede strategie zijn ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Tijd rekken van Mubarak, zou hij toch opgeven a.s vrijdag maar dan al gevlucht zijn ?
Dan had hij toch net zo goed de speech kunnen uitstellen tot morgen en al gevlucht kunnen zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Tijd rekken van Mubarak, zou hij toch opgeven a.s vrijdag maar dan al gevlucht zijn ?
AJE nu ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef rakotto het volgende:
En in Alex komt er beweging
AJA beelden nuEn dan links
niet stom, wel gewaagdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
Mooi zou zijn dat ze nu richting paleis gaanof zeg ik nu wat stoms?
speech van moebarak, niemand gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
net thuis gelukkig iets eerder thuis gekomen , meteen pc aan dalijk nog ff de hondjes doen , maar ik ben zoooo benieuwd , heb niks meer kunnen volgen vanaf 16.15...
watskuburt????
Dat is wel gebruik maken van de 'winning mood' maar kan gevaarlijk zijn ivm oproerpolitie en kans op bloedbad..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
Mubarak is goed en geweldig en offert zich op door zich niet meer verkiesbaar te stellen....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
net thuis gelukkig iets eerder thuis gekomen , meteen pc aan dalijk nog ff de hondjes doen , maar ik ben zoooo benieuwd , heb niks meer kunnen volgen vanaf 16.15...
watskuburt????
[Upd] Egypte: Grootste protest tot nu toequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
watskuburt????
Zijn er nog genoeg mensen over? Ik proef op twitter ook mixed emotions over de toespraak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
Eerst zijn zaakjes daar regelen dat het regime uiteindelijk gewoon verder gaat maar dan onder een andere naam ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan had hij toch net zo goed de speech kunnen uitstellen tot morgen en al gevlucht kunnen zijn?
mubarak heeft een toespraak gehouden waarin hij kort samengevat zei:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
watskuburt????
Mixed emotions? Zie jij ergens positieve reacties dan, met uitzondering van niet-Egyptische media dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn er nog genoeg mensen over? Ik proef op twitter ook mixed emotions over de toespraak?
quote:Reuters meldt op dinsdagavond dat de populaire Egyptische nieuwslezer Soha el-Nakash na 20 jaar haar baan bij de Egyptische staatstelevisie heeft opgezegd. Ze gaf als reden 'een gebrek aan zelfs minimale ethische waarden' bij het naar buiten brengen van de protesten. Tevens meldde ze tijdens de pauzes met collegas naar andere nieuwszenders te kijken waar wel de gewelddadige massaprotesten in Egypte getoond werden.
speech ? ik lees iets van dat ie heeft gezegt dat ie wil sterven op Egyptische grond ( waar wacht ie opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eerst zijn zaakjes daar regelen dat het regime uiteindelijk gewoon verder gaat maar dan onder een andere naam ?
Dat snap ik, maar als hij toch van plan was weg te gaan kon hij waarschijnlijk rustiger tijd rekken door een speech aan te kondigen voor morgen en vanavond / vannacht weg gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eerst zijn zaakjes daar regelen dat het regime uiteindelijk gewoon verder gaat maar dan onder een andere naam ?
aha ... thnx !!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
mubarak heeft een toespraak gehouden waarin hij kort samengevat zei:
wat zeuren jullie nou, ik ben president en ik blijf lekker zitten tot september en daarna zoeken jullie het maar uit.
Nu is men op het Tahrirplein heel boos aan het wezen maar doet men niets, en in alexandria begint men (zo lijkt het) langzaamaan ècht boos te worden.
Da's ballen hebben & confrontatie zoeken tegelijk...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef -jos- het volgende:
Raafatology Raafat-
Mubarak national democratic party is organizing a large demo tomorrow to show their supports for mubarak #egypt #jan25
Waarbij 'large' net zo relatief is als 'soon'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef -jos- het volgende:
Raafatology Raafat-
Mubarak national democratic party is organizing a large demo tomorrow to show their supports for mubarak #egypt #jan25
Ja dat dan weer wel. Maar denk dat vele hem op zijn hielen zitten dat hij het volk antwoord verschuldigd is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als hij toch van plan was weg te gaan kon hij waarschijnlijk rustiger tijd rekken door een speech aan te kondigen voor morgen en vanavond / vannacht weg gaan.
je je kent ze toch wel noelle, sommige bejaarde weten alles beter, die vertrekt niet, als hij het vannacht kan rekken zit ie er vrijdag ook nog wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Facelift kan hij wel betalen. Het volk heb amper brood op te plank maar ach...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef BrandX het volgende:
een ding wel, voor iemand van 82 ziet hij er wel nog best patent uit.
Hoort bij het beroepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef BrandX het volgende:
linkje naar de speech @ [Upd] Mubarak wil aanblijven tot verkiezingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik heb nog net stukje speech gezien nu op AJE ...
pfffff
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Facelift kan hij wel betalen. Het volk heb amper brood op te plank maar ach...
true en true, maar zie wel andere leiders die jonger zijn en er minder patent uitzien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoort bij het beroep. Goede medische voorzieningen
Als hij naar het volk zou luisteren zou deze hele situatie niet bestaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Maar denk dat vele hem op zijn hielen zitten dat hij het volk antwoord verschuldigd is.
Ha heksje, ja wat is slim en wat kan hij maken t.o ander landen in het MO en VS?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je je kent ze toch wel noelle, sommige bejaarde weten alles beter, die vertrekt niet, als hij het vannacht kan rekken zit ie er vrijdag ook nog wel.
Hart voor de zaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, journalisten worden weer niet bij naam genoemd,. Ayman.
. is de enige die echt bekend is geloof ik. Die jongen moet nog oppassen.
kijk maar goed, hij verft zijn haar, heeft een face lift gehad en zijn gebit ligt in het bakkie ( is net of ie geen tanden heeft) en een duur maatpak, ja dan zie je er *best* goed uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef BrandX het volgende:
Dat is die jongen die de hele dag op het dak stond?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat Mubarak wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan het vervolgen van een blijkbaar erg schattige journalist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus oogkleppen en lekker door willen gaan waar hij mee bezig was als het zijn buidel maar spekt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als hij naar het volk zou luisteren zou deze hele situatie niet bestaan.
nah, dat is hooguit een negatieve consequentie voor zijn hart voor de zaak die hij ogenschijnlijk voor lief neemt.quote:
thnx!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
linkje naar de speech @ [Upd] Mubarak wil aanblijven tot verkiezingen
Aymanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
hij kan heel veel maken, anders was hij wel vertrokken, er staan landen achter hem en dat weet hijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ha heksje, ja wat is slim en wat kan hij maken t.o ander landen in het MO en VS?
Hij is idd de held van de dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, dat is hooguit een negatieve consequentie voor zijn hart voor de zaak die hij ogenschijnlijk voor lief neemt.
De held
Jep. Daar issie weer!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Axia het volgende:
[..]
Dat is die jongen die de hele dag op het dak stond?
Nou dat denk ik dus niet. Denk dat alles wel gevolgd wordt hoor, wie wat waar doet en zegt. Zou mij niks verbazen als er een aantal journalisten na een paar weken opeens verdwenen zijn....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat Mubarak wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan het vervolgen van een blijkbaar erg schattige journalist.
was een bijzonder kaartje idd, de gemiddelde leeftijd overal rond de 25jr en een land zelfs rond de 17 of 19quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Jump het volgende:
In één van de vorige topics is eens een kaartje gepost van het MO met de gemiddelde leeftijd van de inwoners er op, heeft iemand dat toevallig nog? Ik vind het niet direct terug...
Maar wie o wie luistert naar het volk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als hij naar het volk zou luisteren zou deze hele situatie niet bestaan.
Klopt, en dus denk ik ook dat hij daadwerkelijk hoopt dat de toespraak voldoende is en dat hij rustig tijd heeft om zijn imperium af te bouwen op deze manier. En dus niet dat het een verkapte poging tot tijdrekken is. Of het is een oude opname en hij is al weg aan het gaan, natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dus oogkleppen en lekker door willen gaan waar hij mee bezig was als het zijn buidel maar spekt.
Dat is dus het probleem, maar dan zeggen dat hij het voor het volk doetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij kan heel veel maken, anders was hij wel vertrokken, er staan landen achter hem en dat weet hij
In Egypte zien ze er allemaal jonger uit dan dat ze zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Facelift kan hij wel betalen. Het volk heb amper brood op te plank maar ach...
Zat daar ook aan te denken. Opname van eerder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, en dus denk ik ook dat hij daadwerkelijk hoopt dat de toespraak voldoende is en dat hij rustig tijd heeft om zijn imperium af te bouwen op deze manier. En dus niet dat het een verkapte poging tot tijdrekken is. Of het is een oude opname en hij is al weg aan het gaan, natuurlijk.
Alleen als hij daadwerkelijk aan de macht blijft, en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef tass het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus niet. Denk dat alles wel gevolgd wordt hoor, wie wat waar doet en zegt. Zou mij niks verbazen als er een aantal journalisten na een paar weken opeens verdwenen zijn....
Op stream het volk zo te zien zijn de jongere al best oud danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
In Egypte zien ze er allemaal jonger uit dan dat ze zijn.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, maar dan zeggen dat hij het voor het volk doet
Dat wordt dan wss knokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef -jos- het volgende:
oxfordgirl oxfordgirl
Small Number pro-Mubarak ppl coming out in Alexandria according to AlJaz #Egypt #jan25
dit lekkere ding moest vrijdag van de politie zijn camera van het balkon halen, deed hij ook, zodra de politie weer de kamer uit was zei hij op eigen risico en zette hoppa gewoon weer de camera op het balkon, lekker stoere journalistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef bokaal het volgende:
Ayman staat er nog steeds // AJE:
[ afbeelding ]
Dat is een heel andere discussie en totaal niet vergelijkbaar met de situatie in Egypte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Maar wie o wie luistert naar het volk?
Zie de Afganistan beslissing in NL, 70% was tegen!
Die suggestie is iig al een paar keer langs gekomen, oa door het algemene karakter van de de toespraak en suggestieve dingen zoals kleding. Maar het is vooralsnog speculatie, ik meldde het alleen omdat dat de enige situatie is waarin ik tijdrekken kan geloven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zat daar ook aan te denken. Opname van eerder?
We weten allemaal dat politiek overal ter wereld alleen maar om macht draait.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie en totaal niet vergelijkbaar met de situatie in Egypte.
Bovendien, als GroenLinks en D66 een motie indienen vóór een politiemissie en exact krijgen wat ze willen vind ik het ietwat vreemd dat mensen daarna boos zijn dat die partijen ja zeggen. En dan ben ik tegen die missie, kun je nagaan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
En dan nog beweren vrouwen dat mannen maar aan 1 ding denken
Ayman mag mijn revolutie wel eens komen verslaan anders hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
En dan nog beweren vrouwen dat mannen maar aan 1 ding denken
Doe er 10 jaar bij op en je hebt hun echte leeftijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Op stream het volk zo te zien zijn de jongere al best oud dan
Klopt, daarom vind ik het ook zo vreemd dat je een Nederlands besluit waar toevallig niet iedereen achter staat probeerde te vergelijken met wat de Egyptenaren de afgelopen 30 jaar hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef tass het volgende:
[..]
We weten allemaal dat politiek overal ter wereld alleen maar om macht draait.
Maar geef de mensen dan net als in hier in Nederland, tenminste het gevoel dat ze democratie hebben
Niemand?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Jump het volgende:
In één van de vorige topics is eens een kaartje gepost van het MO met de gemiddelde leeftijd van de inwoners er op, heeft iemand dat toevallig nog? Ik vind het niet direct terug...
tanks & mensen daar zijn vriendjes. Moebie's mensen zijn bang voor de tanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef RobertVH het volgende:
[..]
soort van kat en muis met tanks en mensen
quote:NRC Live: Demonstranten roepen aanwezige militairen op om Mubarak fysiek af te zetten
quote:NRC Live: In Alexandrië wordt een tank omsingeld door demonstranten
De tank/armoured vehicle reed wel een beetje onhandig door een groep mensen heen en weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tanks & mensen daar zijn vriendjes. Moebie's mensen zijn bang voor de tanks
Beginnend bestuurder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
De tank/armoured vehicle reed wel een beetje onhandig door een groep mensen heen en weer
Nu nog een demonstrant die die tank kan besturen en op naar Caïro met het zooitje.quote:
waar zijn die beelden ? op AJE ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
De tank/armoured vehicle reed wel een beetje onhandig door een groep mensen heen en weer
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef -jos- het volgende:
iafify iafify
#Alexandria regime's thugs preparing to attack protesters in El Shohada Square and the army arrives to protect the protesters #Jan25 #Egypt
46 seconds ago
iafify iafify
300 regime's thugs with weapons are heading to #Tahreer square now right after #Mubarak finished the speech to attack the protesters #Jan25
Ik zie een soort megafoon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Timmie2 het volgende:
gaat echt zo mis in alexandria. lijkt erop de die pantserwagen confrontatie uit de weg wil gaan maar blijft gevolgd worden.
jup, dé zender van de maandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar zijn die beelden ? op AJE ?
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar zijn die beelden ? op AJE ?
Is een militair, volgens AJEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
nee op de tank staat iemand met een megafoon hahahaha en spreekt de mensen toe.
In alexandrie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
Op die pantserwagen op die foto staan in ieder geval duidelijk meerdere mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
nee is gewoon een mens hoor volgens mij, geen leger kledingquote:
twee groeperingen die denk ik zometeen op de vuist gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef rakotto het volgende:
Militair spreekt mensen toe... Ik vraag me af wat er gebeurt.
Dit gebeurde er..11:17 NRC Live: in Alexandrië drongen pro-Mubarak demonstranten zich tussen de menigte en die scandeerden pro-Mubarak leuzen. Het leger in Alexandrië probeert de twee groepen uit elkaar te houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is gewoon een mens hoor volgens mij, geen leger kleding
okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef rakotto het volgende:
Is militair, kun je nu duidelijk zien op AJA
Hier ook om 6 uur...waarom moest Mubarak zijn opgenomen filmpje zo laat pas uitzenden ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef BrandX het volgende:
ik hou het niet meer, ik moet nu echt gaan slapen. Morgen gaat om 5u de wekker weer
Soz, Alex krijgt meer aandachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
The ONLY good news of the day: Egypt Former Interior Minister Habib Al Adly to be referred to military prosecutor http://reut.rs/gXUnMA
Misschien ook wat voor op de FP?
Keep in mind: Two days ago I told you from a source in Egypt that Adly would be arrested because he authorised snipers to target protesters
Also keep in mind that I tweeted the criminal NDP thug Habib Al Adli ordered prison wardens to release inmates to create chaos in Egypt.
Goed punt. Sowieso is die info niet echt nodig in dit tempo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
Denk niet dat het voor iedere gebruiker handig is om bewegende beelden in de OP te verwerken.
Idd een hele andere discussie, maar 71% van het VOLK was tegen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie en totaal niet vergelijkbaar met de situatie in Egypte.
Bovendien, als GroenLinks en D66 een motie indienen vóór een politiemissie en exact krijgen wat ze willen vind ik het ietwat vreemd dat mensen daarna boos zijn dat die partijen ja zeggen. En dan ben ik tegen die missie, kun je nagaan
Tsja, en dat vind ik relatief weinig relevant verder gegeven die andere dingen, maar als je daar nog verder over wilt gaan moet je morgen maar een PM sturen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd een hele andere discussie, maar 71% van het VOLK was tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |