Klopt, daarom vind ik het ook zo vreemd dat je een Nederlands besluit waar toevallig niet iedereen achter staat probeerde te vergelijken met wat de Egyptenaren de afgelopen 30 jaar hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef tass het volgende:
[..]
We weten allemaal dat politiek overal ter wereld alleen maar om macht draait.
Maar geef de mensen dan net als in hier in Nederland, tenminste het gevoel dat ze democratie hebben
Niemand?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Jump het volgende:
In één van de vorige topics is eens een kaartje gepost van het MO met de gemiddelde leeftijd van de inwoners er op, heeft iemand dat toevallig nog? Ik vind het niet direct terug...
tanks & mensen daar zijn vriendjes. Moebie's mensen zijn bang voor de tanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef RobertVH het volgende:
[..]
soort van kat en muis met tanks en mensen
quote:NRC Live: Demonstranten roepen aanwezige militairen op om Mubarak fysiek af te zetten
quote:NRC Live: In Alexandrië wordt een tank omsingeld door demonstranten
De tank/armoured vehicle reed wel een beetje onhandig door een groep mensen heen en weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tanks & mensen daar zijn vriendjes. Moebie's mensen zijn bang voor de tanks
Beginnend bestuurder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
De tank/armoured vehicle reed wel een beetje onhandig door een groep mensen heen en weer
Nu nog een demonstrant die die tank kan besturen en op naar Caïro met het zooitje.quote:
waar zijn die beelden ? op AJE ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
De tank/armoured vehicle reed wel een beetje onhandig door een groep mensen heen en weer
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef -jos- het volgende:
iafify iafify
#Alexandria regime's thugs preparing to attack protesters in El Shohada Square and the army arrives to protect the protesters #Jan25 #Egypt
46 seconds ago
iafify iafify
300 regime's thugs with weapons are heading to #Tahreer square now right after #Mubarak finished the speech to attack the protesters #Jan25
Ik zie een soort megafoon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Timmie2 het volgende:
gaat echt zo mis in alexandria. lijkt erop de die pantserwagen confrontatie uit de weg wil gaan maar blijft gevolgd worden.
jup, dé zender van de maandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar zijn die beelden ? op AJE ?
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar zijn die beelden ? op AJE ?
Is een militair, volgens AJEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
nee op de tank staat iemand met een megafoon hahahaha en spreekt de mensen toe.
In alexandrie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
Op die pantserwagen op die foto staan in ieder geval duidelijk meerdere mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
nee is gewoon een mens hoor volgens mij, geen leger kledingquote:
twee groeperingen die denk ik zometeen op de vuist gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef rakotto het volgende:
Militair spreekt mensen toe... Ik vraag me af wat er gebeurt.
Dit gebeurde er..11:17 NRC Live: in Alexandrië drongen pro-Mubarak demonstranten zich tussen de menigte en die scandeerden pro-Mubarak leuzen. Het leger in Alexandrië probeert de twee groepen uit elkaar te houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is gewoon een mens hoor volgens mij, geen leger kleding
okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef rakotto het volgende:
Is militair, kun je nu duidelijk zien op AJA
Hier ook om 6 uur...waarom moest Mubarak zijn opgenomen filmpje zo laat pas uitzenden ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef BrandX het volgende:
ik hou het niet meer, ik moet nu echt gaan slapen. Morgen gaat om 5u de wekker weer
Soz, Alex krijgt meer aandachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
The ONLY good news of the day: Egypt Former Interior Minister Habib Al Adly to be referred to military prosecutor http://reut.rs/gXUnMA
Misschien ook wat voor op de FP?
Keep in mind: Two days ago I told you from a source in Egypt that Adly would be arrested because he authorised snipers to target protesters
Also keep in mind that I tweeted the criminal NDP thug Habib Al Adli ordered prison wardens to release inmates to create chaos in Egypt.
Goed punt. Sowieso is die info niet echt nodig in dit tempo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
Denk niet dat het voor iedere gebruiker handig is om bewegende beelden in de OP te verwerken.
Idd een hele andere discussie, maar 71% van het VOLK was tegen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie en totaal niet vergelijkbaar met de situatie in Egypte.
Bovendien, als GroenLinks en D66 een motie indienen vóór een politiemissie en exact krijgen wat ze willen vind ik het ietwat vreemd dat mensen daarna boos zijn dat die partijen ja zeggen. En dan ben ik tegen die missie, kun je nagaan
Tsja, en dat vind ik relatief weinig relevant verder gegeven die andere dingen, maar als je daar nog verder over wilt gaan moet je morgen maar een PM sturen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd een hele andere discussie, maar 71% van het VOLK was tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |