quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, maar dan zeggen dat hij het voor het volk doet
Dat wordt dan wss knokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef -jos- het volgende:
oxfordgirl oxfordgirl
Small Number pro-Mubarak ppl coming out in Alexandria according to AlJaz #Egypt #jan25
dit lekkere ding moest vrijdag van de politie zijn camera van het balkon halen, deed hij ook, zodra de politie weer de kamer uit was zei hij op eigen risico en zette hoppa gewoon weer de camera op het balkon, lekker stoere journalistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef bokaal het volgende:
Ayman staat er nog steeds // AJE:
[ afbeelding ]
Dat is een heel andere discussie en totaal niet vergelijkbaar met de situatie in Egypte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Maar wie o wie luistert naar het volk?
Zie de Afganistan beslissing in NL, 70% was tegen!
Die suggestie is iig al een paar keer langs gekomen, oa door het algemene karakter van de de toespraak en suggestieve dingen zoals kleding. Maar het is vooralsnog speculatie, ik meldde het alleen omdat dat de enige situatie is waarin ik tijdrekken kan geloven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zat daar ook aan te denken. Opname van eerder?
We weten allemaal dat politiek overal ter wereld alleen maar om macht draait.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie en totaal niet vergelijkbaar met de situatie in Egypte.
Bovendien, als GroenLinks en D66 een motie indienen vóór een politiemissie en exact krijgen wat ze willen vind ik het ietwat vreemd dat mensen daarna boos zijn dat die partijen ja zeggen. En dan ben ik tegen die missie, kun je nagaan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
En dan nog beweren vrouwen dat mannen maar aan 1 ding denken
Ayman mag mijn revolutie wel eens komen verslaan anders hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
En dan nog beweren vrouwen dat mannen maar aan 1 ding denken
Doe er 10 jaar bij op en je hebt hun echte leeftijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Op stream het volk zo te zien zijn de jongere al best oud dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |