overdrijven noemt ze datquote:Op maandag 31 januari 2011 00:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven.
Tenzij je het doet om mij te vereren, dan mag het.quote:
ik vereer je niet, zodra je een chick gaat "vereren" wordt je keihard gefriendzonedquote:Op maandag 31 januari 2011 01:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tenzij je het doet om mij te vereren, dan mag het.
goeien post welquote:Op maandag 31 januari 2011 01:03 schreef fairytalessuck het volgende:
En Gratje was zeker een lieve hond. Hij had een liefde voor het afblussen van pannen, met z'n speciale schuim. Gratje werd graag geaaid en hij vond het leuk als er met hem gespeeld werd. Zijn favoriete speeltjes waren 2 ballen. Als er met hem gespeeld werd, werd hij behoorlijk wild. Normaal gesproken lag ie alleen maar rustig, maar zodra je hem aandacht gaf, brak de hel los.
Toch was Gratje een lieve hond. Hij deed nooit iemand kwaad. Hij kwijlde alleen heel snel als je hem aaide. Een beetje een slappe lul was hij wel, er zat niet veel actie in. Behalve tijdens het spelen, maar dan werd hij wel snel stijf, omdat hij over het algemeen niet zoveel beweging had. Gratje hield ervan om in donkere, vochtige grotten te spelen, daar had hij de tijd van zijn leven.
We zullen Gratje missen.
Ik friendzone iedereen jwz.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik vereer je niet, zodra je een chick gaat "vereren" wordt je keihard gefriendzoned
Dankje, ik heb er al m'n emotie ingelegd.quote:
heul niet, ik geloof je nietquote:Op maandag 31 januari 2011 01:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik friendzone iedereen jwz.
quote:
"Je bent bezoeker 8394"quote:
Ik wel, ik ben een allemansvriend.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heul niet, ik geloof je niet
alsof jij vrienden met mij wilt worden
'quote:Op maandag 31 januari 2011 01:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
"Je bent bezoeker 8394"
ohhh shiii...
ik wil wel een keer een avondje gaan zuipen met je, zonder bijbedoelingenquote:Op maandag 31 januari 2011 01:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een allemansvriend.
Gheheh ik heb zo'n voorgevoel dat dat drie keer niks gaat worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik wil wel een keer een avondje gaan zuipen met je, zonder bijbedoelingen
kijken hoe dat uitpakt
als jij een keer serieus bent voor de veranderingquote:Op maandag 31 januari 2011 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gheheh ik heb zo'n voorgevoel dat dat drie keer niks gaat worden.
Maar is prima, doen we een keer!
Als jij serieus was over "zonder bijbedoelingen", ben ik serieus op je uitnodiging ingegaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jij een keer serieus bent voor de verandering
ja ik was serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 01:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als jij serieus was over "zonder bijbedoelingen", ben ik serieus op je uitnodiging ingegaan.
Dan kunnen we beter naar Eindhoven gaan, is veel leuker.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik was serieus
ben nog nooit in helmond uitgeweest dus wil het best een keer proberen
kan ik je beschermen van kwaadwillende sujetten enzo![]()
wat jij wil, ben ik ook pas 1 keer geweestquote:Op maandag 31 januari 2011 01:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter naar Eindhoven gaan, is veel leuker.
Waarschijnlijk kwam je me dan toen tegen en anders heb je uit je nek geluld.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat jij wil, ben ik ook pas 1 keer geweest
kut, mezelf verluldquote:Op maandag 31 januari 2011 01:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kwam je me dan toen tegen en anders heb je uit je nek geluld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |