Als je hem toch aanpakt ga dan in over het feit dat hij zijn talenten afvalt en het niet zijn schuld is. Dat gelfwolf verhaal ken ik nu wel, en is ook niet echt een goed argument om te vertrekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
mario kan geen goed meer doen bij derksen
Zelden dit seizoen volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Eenskijken het volgende:
waar is cabaratier die nu te gast is in de OP? Die is er ook wel ns vaker.
Die moet er eigenlijk wel bij ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Eenskijken het volgende:
waar is cabaratier die nu te gast is in de OP? Die is er ook wel ns vaker.
Dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Heertje is echt een aanwinst aan tafel. Optyfen met die jakhals, Heertje erin.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Nee man!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Voetbalinhoudelijk heb ik echter niet een hoge pet van Heertje opquote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Heertje doet qua grappen het iig beter dan Tijl.
Wouter Bos dan maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voetbalinhoudelijk heb ik echter niet een hoge pet van Heertje op
Geniaalquote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef GGMM het volgende:
Do-re-mi-fa-sol-weer een kutblaadje met een kutstukje vol
Hij heeft inderdaad nog geen inhoudelijke opmerking gemaakt. Aan de andere kant wie doet dat wel bij VIquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voetbalinhoudelijk heb ik echter niet een hoge pet van Heertje op
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Wie kijkt VI nou voor voetbalinhoudelijkheid?
Precies, het is net alsof ik slap aan het ouwehoeren ben in de kroeg met mijn vrienden, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Die boy weet niks van voetbal.quote:
Die jakhals ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die boy weet niks van voetbal.²
Meer dan heertje.quote:
daar gaat het toch helemaal niet om, voor mensen als jij is er studio voetbalquote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die boy weet niks van voetbal.²
Wie?quote:
Echt he. En steeds maar zeggen "Ik heb niet echt inzicht, maar mn gevoel zegt me..."quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat trapt die Graydonkneus open deuren in zeg...
Hij is wel heel erg qua kennis hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
"Lekker Emile!"quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nog geen inhoudelijke opmerking gemaakt. Aan de andere kant wie doet dat wel bij VI
wie is b botje dan?quote:
P. Botje heette die.. Wilfred vroeg zich af of het niet B. Botje moest zijnquote:
oh is die grap zo slecht...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Berend botje ging uit varen etc.
Nou, een beetje toch wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
daar gaat het toch helemaal niet om, voor mensen als jij is er studio voetbal
Hij lijkt me juist totaal geen persoon om zelfmoord te plegen. Ik zie hem veel eerder een natuurlijke dood sterven in een vakantiehuisje op 82-jarige leeftijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat hij eens voor een trein springen..
daar heb ik niet de exacte cijfers over maar ik verwacht binnen nu en 3 wekenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Die gast van Graydon..![]()
Wanneer gaat hij eens voor een trein springen..
Ja en Derksen is rokenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef laucas het volgende:
Staan ze nou naast hun stoelen tijdens de reclame
Leek net of Raoul Heertje zei "is toch leuk als ze er even bij blijven"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef laucas het volgende:
Als ik pauze heb, dan sta ik ook altijd naast de koffieautomaatquote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef laucas het volgende:
Kijk, jij hebt gevoel voor humor!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar heb ik niet de exacte cijfers over maar ik verwacht binnen nu en 3 weken
Misschien een luchtje scheppen buiten?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens voel ik me erg winderig momenteel.²
Riep ik ook al, ik snap niet dat ze Heertje aan een voetbaltafel durven schuiven, die boy weet echt niks van voetbal. Klinkt net als mijn vrouw...quote:
Nee, ik dacht misschien dat B. Botje een of andere oud Feyenoordspeler was ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
P. Botje heette die.. Wilfred vroeg zich af of het niet B. Botje moest zijn
Bier wellicht een snack, maar nadenken bij VI?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik dacht misschien dat B. Botje een of andere oud Feyenoordspeler was ofzo,
Dus jij werkt op een koffieautomaat?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik pauze heb, dan sta ik ook altijd naast de koffieautomaat
Mooie TT wordt dat!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef DrDentz het volgende:
do-re-mi-fa-sol alweer een kuttopic vol
Heeft ook nog bij Feyenoord gespeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Buitendam het volgende:
Is die van Geel geen oud-Ajacied? Ik denk niet dat het legioen daar zin in heeft.
En terecht.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat suarez blijft.. dat ajax er minimaal 20+ voor wilt.
Zolang het niet over voetbal gaat is Heertje een held, maar voetbalinhoudelijk is het wel heel mager. Datzelfde geldt overigens - in minder mate - voor Derksen. Die moet het eigenlijk ook alleen van z'n one-liners hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
Heertje heeft net zoveel voetbalknowhow als Beckand. Gelukkig zijn zijn grapjes nog aardig.
Mja, johan weet nog wel een hoop van voetbal dat zich buiten de velden afspeelt, maar rené is idd de enige die voetbaltechnisch erg sterk is, met spelers, posities etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang het niet over voetbal gaat is Heertje een held, maar voetbalinhoudelijk is het wel heel mager. Datzelfde geldt overigens - in minder mate - voor Derksen. Die moet het eigenlijk ook alleen van z'n one-liners hebben.
Ja zijn zwakke punt is alleen wel dat hij vrijwel geen spelers kent, maar zoals al vaker gezegd ook in dit topic VI is voor het vermaakquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Mja, johan weet nog wel een hoop van voetbal dat zich buiten de velden afspeelt, maar rené is idd de enige die voetbaltechnisch erg sterk is, met spelers, posities etc.
Ja maar die luisteren vrolijke muziek, de gangster hip hop die bij Feyenoord wordt geluisterd creëert een vijandige sfeerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ja leuk Johan weer met zijn koptelefoon verhaal, die van Barca doen het ook, het Nederlands elftal doet het ook.
Lekker ruluvant.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Datzelfde geldt overigens - in minder mate - voor Derksen.
Daar kan ik me weinig bij voorstellen. Zo'n 1,5 uurtje 2x per week is toch heerlijk man.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef tjoptjop het volgende:
Ik merk dat ik een beetje VI moe aan het worden ben
Ja helemaal mee eens, voorheen. Maar op de een of ander manier is de sleur er bij mij ingekropen lijkt wel. Maar even een maandje pauze houden en weer opnieuw proberenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Daar kan ik me weinig bij voorstellen. Zo'n 1,5 uurtje 2x per week is toch heerlijk man.
Nou nou nou, zo goed was ie ook weer niet. Hij ontbeert voetbalkennis, en is eigenlijk alleen geschikt voor VI Oranje-uitzendingen.quote:
ik heb het ook ineens na de winterstopquote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef tjoptjop het volgende:
Ik merk dat ik een beetje VI moe aan het worden ben
Misschien moeten ze die malle cartoons eens achterwege laten.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, voorheen. Maar op de een of ander manier is de sleur er bij mij ingekropen lijkt wel. Maar even een maandje pauze houden en weer opnieuw proberen
Dat zijn gewoon inkomsten voor VI, net als Graydon.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die malle cartoons eens achterwege laten.
Poll: Moeten de Knudde-cartoons in VI blijven?
• Ja, ze zijn enorm grappig
• Nee, weg er mee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het probleem aan Knudde is dat het niveau van de ingezonden stripjes geen eens lager liggen dat de echtequote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon inkomsten voor VI, net als Graydon.
Denk je? Ik geloof er vrij weinig van dat Toon van Driel sponsortquote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je van de nuance houdt, dan zou het wel 's kunnen tegenvallenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, het eerste deel gemist i.v.m. werk, nu lekker inhalen. Wordt genieten aan de reacties in dit topic te lezen!
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Denk je? Ik geloof er vrij weinig van dat Toon van Driel sponsort
Ben je echt serieus? Het lijkt mij eerder dat VI Toon van Driel gewoon betaald.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jakhalsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:10 schreef VitaminWater het volgende:
Ik vind Emile Schelvis ook wel een leuke gast. Hij ziet in ieder geval veel voetbal en is inhoudelijk ook wel op de hoogte. Heertje vond ik nu ook wel te pruimen. Die Erik mag wegblijven en Wouter Bos al helemaal. Die vind zichzelf vooral interessant en heeft zelf weinig interessants te melden.
Heb het liefst Van Hanegem erbij of anders Hansie Hansie.
Aangezien Derksen flink aan het likken is bij van Hanegem komt het er misschien weer eens van.
Ik vond die opmerking van Derksen wel vaag overigens, want hij deed net alsof van Hanegem niet eerlijk was dat er geen gesprek was geweest zaterdag bij Feijenoord, maar toen Heertje (volgens mij) vroeg of Derksen zeker wist dat het gesprek er wel was geweest, begon hij vaag te zeggen dat hij weet dat er ooit contact is geweest. Terwijl het in de column van van Hanegem vooral de verbazing naar voren kwam over het gesprek van zaterdag, hoe dat in de media is gekomen (en door hun is verzonnen). Is iemand anders dat ook opgevallen?
Je ziet vooral dat Heertje echt een komiek is (dan lachen mensen automatisch) en Schelvis duidelijk niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:56 schreef ZoutVaat het volgende:
Haha altijd lachen met Heertje, veel beter dan die pannenkoek van een Schelvis..
Genee lijkt toch altijd nog wat te schrikken van dergelijke ongenuanceerde uitspraken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het ook wel geinig wat Johan zei over Pim Blokland.
Dat is gewoon een hele ordinaire publiciteitsgeile machtswellusteling.
netjes SV haalt 1 miljoen met als lead in Spaanse Schaap en BZVquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef pberends het volgende:
628.000 kijkers gisteren, kwam zeker door het Beenhakker-nieuws.
Ja, Spaanse schaap van dik 2 miljoen kijkersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
netjes SV haalt 1 miljoen met als lead in Spaanse Schaap en BZV
Maar wanneer begint dat midget fights eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Programma's die voor VI zitten.![]()
Truckers op het ijs
De Pfaffs
iets met auto's in beslag nemen
Gijpie zal het vast een leuk programma vinden...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar wanneer begint dat midget fights eigenlijk?
Het gaat niet alleen om dat land, maar Gullit gaat ook direct werken voor Kadyrov. Advocaat bijv. werkte voor Sint-Petersburg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef JooB65 het volgende:
Vond wel dat Heertje een punt had met het hele gedoe rond Gullit in Grozny en dat dat zo politiek incorrect is. Dat er niemand een vinger opstak toen zowel Advocaat als Hiddink in Poetins Rusland gingen werken. Poetin is misschien nog wel een grotere smeerlap dan wie dan ook de president daar is.
Die twee programma's zijn wel voor een heel ander publiek. Dus Derksen kan wel steeds zeiken over dat SV wordt ingeleid door een goed bekeken programma, logisch is het niet. Het ligt bijv. anders bij programma's als voetbalfans en dat programma waar ze grootheden uitlichten. Verder is er tegenwoordig zo veel op de tv dat zappen ook niet een probleem is. Kortom, Studio Voetbal trekt gewoon meer kijkers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:41 schreef Evertjan het volgende:
netjes SV haalt 1 miljoen met als lead in Spaanse Schaap en BZV
Als SV op RTL7 uitgezonden zou worden, zou het ook veel minder scoren. De lead-in is weldegelijk van belang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die twee programma's zijn wel voor een heel ander publiek. Dus Derksen kan wel steeds zeiken over dat SV wordt ingeleid door een goed bekeken programma, logisch is het niet. Het ligt bijv. anders bij programma's als voetbalfans en dat programma waar ze grootheden uitlichten. Verder is er tegenwoordig zo veel op de tv dat zappen ook niet een probleem is. Kortom, Studio Voetbal trekt gewoon meer kijkers.
SV is er voor de zo goed als ingeslapen bejaarden ja. Bij VI zitten zat oudere mannetjes in het publiek die heerlijk zitten te genieten van de woorden van Derksen en co.quote:Een groot deel van het oudere publiek heeft sowieso niet veel op met een Derksen die steeds maar zijn ongezouten mening vanuit zijn eigen common sense roept zonder er daadwerkelijk een basis voor te hebben. In de jongere generatie heb je meer mensen die het juist grappig vinden, of gewoon napraters zijn van simplistisch denken. Het FOK-publiek zegmaar.
SV is een saai voetbalprogramma, VI is een leuk voetbalprogramma.quote:SV is een voetbalprogramma, waar VI meer entertainment is. Ze trekken niet dezelfde mensen.
quote:Dat over Gullit: Je kan er ook zo naar kijken: Hoeveel mensen hadden daadwerkelijk van Kadyrov gehoord voordat Gullit daar naartoe ging? En dacht daadwerkelijk na over wat er in Tsjetsjenië allemaal gebeurt? Dat heeft Gullit alvast bereikt, dat er overal op de nationale televisie over gesproken wordt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef Veerboot het volgende:
![]()
![]()
RTL wil Hans Kraay Jr. overnemen van SBS![]()
![]()
Ze hebben altijd Gerard Joling nog! Al is hij net terug van een burn out dus ik weet niet of het handig is hem nu al zo'n topshow te geven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
Dus dan gaat Hans geen 'Lachen Om Home Video's' meer presenteren ?
Viktor Brand van Shownieuwsquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wie moet dan diepteinterviews afleggen gelijk na het Nederlands Elftal?
Dan ben je één van de weinigen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat 'Hansie' weer terugkeert bij VI. Ik vond hem niets toevoegen, de spanning was om te snijden soms, de grappen en het afzeiken waren voorspelbaar, en ik vind de huidige opzet met steeds wisselende 'vaste' gasten echt veel en veel beter.
VI zonder Hansie is als een vrouw zonder boezem: je mist houvast.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat 'Hansie' weer terugkeert bij VI. Ik vond hem niets toevoegen, de spanning was om te snijden soms, de grappen en het afzeiken waren voorspelbaar, en ik vind de huidige opzet met steeds wisselende 'vaste' gasten echt veel en veel beter.
Misschien wel, maar ik vind het programma sinds hij weg is, echt een heel stuk beter. Tempo ligt lekkerder, sfeer aan tafel is beter, iedereen lijkt zich meer op zijn gemak te voelen, etc etc.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen.
Je ziet aan Derksen dat hij zich echt ergert aan Hansie en dat de bom ieder moment kan ontploffen. Emile is een prima gast, maar spannend wordt het nooit...Hansie is daarentegen pure cult...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef StringsOfLife het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd niet zoveel. Ik vind veel mensen nogal overdreven reageren op het feit dat Hansie mogelijk weer aanschuift. Zoveel noemenswaardig beter was het echt niet toen hij er wel iedere week zat.
Vind ik ook, daarmee kunnen ze op zich prima de vrijdag vullen zonder dat er een Emile/Wouter/Raoul/Dijkstra-overkill ontstaat. Hoewel ik moet zeggen dat het me meevalt hoe het nu gaat zonder Hansie, ik kijk nog net zo graag VI als daarvoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind de gastenpool een beetje magertjes eigenlijk.
Zei Hansie ooit zinnige dingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Temlin het volgende:
Hans heeft wel voetbalverstand, zijn toevoegingen zijn vaak zinniger dan die van Wouter Bos.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen.
Meer dan Gijp en Derksenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei Hansie ooit zinnige dingen?![]()
Zou hij dan geen 'Goedenavond dames en heren, hartelijk welkom bij alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International' kunnen zeggen? Want het gel in z'n haar heeft 'ie al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan Kooiemans moet een keer aanschuiven
No worries. Zodra Derksen stopt, is VI gestorven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt pas een aderlating als Derksen vertrekt. Een VI met Genee, Gijp, Hansie en Emile zie ik niet meer zitten.
VI nu ook al op zaterdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Raoul Heertje was echt lachen als gast! Net las een tijd geleden, moeten ze vaker uitnodigen. Morgen weer VI.
Haha ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hij zn mouwen opstroopt, echt prachtig!
Ik vind hem eigenlijk maar een oninteressant schreeuwertje. Om niet te zeggen een lompe klootzak.quote:
iets te geforceerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hij zn mouwen opstroopt, echt prachtig!
Hansie vind je niks. Boskamp vind je niks. Gaat echt een beetje te ver dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk maar een oninteressant schreeuwertje. Om niet te zeggen een lompe klootzak.
Dat laatste klopt, maar dat ik Hansie niets vind, heb ik nooit gezegd. Ik vind Hansie juist wel een prima kerel en van mij mag hij ook weer aanschuiven, maar ik vind de reacties op zijn mogelijke terugkomst nogal overdreven. Alsof er een God wordt binnengehaald waardoor VI ineens 10 x vermakelijker gaat worden. Nou, dat laatste vind ik dan wel weer meevallen. Mensen willen de bijdrage van Hansie nog wel eens overschatten he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie vind je niks. Boskamp vind je niks.
Heeft'ie van Derksenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Xaobotnik het volgende:
26,5 Miljoen. En die mongool van Graydon zei dat hij gewoon akkoord gegaan was met, wat was het? 13 Miljoen? Weten we ook weer wat de woorden van die vent waard zijn. Niet dat ik die al te hoog aansloeg, maar toch.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Xaobotnik het volgende:
26,5 Miljoen. En die mongool van Graydon zei dat hij gewoon akkoord gegaan was met, wat was het? 13 Miljoen? Weten we ook weer wat de woorden van die vent waard zijn. Niet dat ik die al te hoog aansloeg, maar toch.
Ik vond het ook nogal een vreemde opmerking. Vooral toen hij zoiets zei van "dan weet je in ieder geval zeker dat je dat hebt". Klonk allemaal niet erg doordacht iig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Xaobotnik het volgende:
26,5 Miljoen. En die mongool van Graydon zei dat hij gewoon akkoord gegaan was met, wat was het? 13 Miljoen?
Is toch geweldig, zo'n karakter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Eenskijken het volgende:
Boskamp :/ echt zo'n boerenkinkel die z'n handjes niet thuis kan houden... naja ik zie het wel. Bier staat alvast koud!
Hmja, door Boskamps spraakgesprek is hij sowieso een ongeschikte gastquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Eenskijken het volgende:
Boskamp :/ echt zo'n boerenkinkel die z'n handjes niet thuis kan houden... naja ik zie het wel. Bier staat alvast koud!
dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk maar een oninteressant schreeuwertje. Om niet te zeggen een lompe klootzak.
En de bitterballetjes warmquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Eenskijken het volgende:.................
Bier staat alvast koud!............
quote:Tatjana: Wie Kiest Tatjana is niet plat daten
Geplaatst op vrijdag 28 januari 2011 om 15:23
Tatjana Simic vindt haar nieuwe tv-show Wie Kiest Tatjana niet oppervlakkig. Ze ziet het als een serieus programma over de liefde. Dat zegt Simic deze week in Veronica Magazine. Wie Kiest Tatjana is vrijdag voor het eerst te zien op RTL 4, direct na het populaire X Factor. Het is een oprecht, eerlijk en mooi programma. Ik heb geen idee of mijn prins op het witte paard erbij zit. Wat ik het leukste vind, is dat dit programma me de gele- genheid biedt om over relaties te praten. Het is geen plat daten.
Simic vindt het spannend dat haar zoektocht naar een partner op televisie wordt uitgezonden. Ja, ik heb echt zenuwen, pijn in mijn buik. Je hebt ook gezien dat ik in mijn leven verkeerde mannen heb toegelaten, mannen die niet bij me pasten. Dus ik maak in het dagelijkse leven dezelfde fouten die andere mensen maken. Het is voor mij net zo moeilijk of makkelijk. Je hoeft niet bekend of beroemd te zijn om het makkelijker te hebben.
Het is zelfs moeilijker om beroemd te zijn in de zoektocht naar een partner, stelt Simic. Bij mij hebben mannen altijd vooroordelen, zie daar maar doorheen te prikken. Ik weet in het dagelijks leven bijna niet meer hoe ik normaal benaderd wil worden door iemand. Ik ben de kluts kwijt.
Wie Kiest Tatjana is om 22.15 uur te zien op RTL 4.
oo, maar dat mag jij best vinden hoorquote:
Dat vind ik eigenlijk een vies oud afgelikt ordinair wijf. Ik zie liever een doodgewoon vrouwtje dat goed met een stofzuiger overweg kan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:06 schreef pberends het volgende:
Voor wie niets beters te doen heeft na Voetbal International:
[..]
Ik heb toch liever Tatjana dan de vrouw van Derksen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een vies oud afgelikt ordinair wijf. Ik zie liever een doodgewoon vrouwtje dat goed met een stofzuiger overweg kan.
Heb je de vrouw van Derksen eigenlijk wel eens gezien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Tatjana dan de vrouw van Derksen eerlijk gezegd.
Ik zou haar doen. Helaas heeft kijken naar haar programma daar geen invloed op dus skip 'm wel lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een vies oud afgelikt ordinair wijf. Ik zie liever een doodgewoon vrouwtje dat goed met een stofzuiger overweg kan.
Ik maak even een inschatting.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Heb je de vrouw van Derksen eigenlijk wel eens gezien?
Ik dus ook niet, maar ze kan misschien best meevallen. Franse vrouwen kunnen heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik maak even een inschatting.
Foto?
Wat is er gebeurd met de vrouw van Johan Derksen ? Ik weet niet of het klopt maar onderin staat een foto.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik maak even een inschatting.
Foto?
Nee, dat is niet veel soeps. Zie ik zelfs op zo'n wazige foto al wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de vrouw van Johan Derksen ? Ik weet niet of het klopt maar onderin staat een foto.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:20 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Nee, dat is niet veel soeps. Zie ik zelfs op zo'n wazige foto al wel.
Je kunt ook wachten tot 22:15 en het zonder reclame terugkijken op de pc. (Als de .mp4 er dan al is).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is er ook nog ergens een stream of zo? Heb geen beschikking tot een TV vandaag
1 voor Derksens vrouw... zit Genee weer in dit topic te loerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef pberends het volgende:
tijd voor een polletje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poll: Wie blaf jij liever vol?
• De vrouw van Johan Derksen.
• Tatjana.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij vroeg of Wilfred een koekje bij de koffie wenst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik versta geen reet van wat Boskamp zegt
Wilfred is wel een heldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef pberends het volgende:
Genee die Derksen omhelsde in de intro.
Huh? Is zij daar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die vrouw van Derksen ziet er echt uit als zo'n chagrijnig wijf van middelbare leeftijd
Die foto bij die poll eerder.quote:
zekers! zekers!quote:
Die gaan ze wel behandelen denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef GGMM het volgende:
Vraag gesteld.
Over grote transfers gesproken, hoe staat het met de overgang van Hans Kraay Jr. van SBS naar RTL?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaan ze wel behandelen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |