Riep ik ook al, ik snap niet dat ze Heertje aan een voetbaltafel durven schuiven, die boy weet echt niks van voetbal. Klinkt net als mijn vrouw...quote:
Nee, ik dacht misschien dat B. Botje een of andere oud Feyenoordspeler was ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
P. Botje heette die.. Wilfred vroeg zich af of het niet B. Botje moest zijn
Bier wellicht een snack, maar nadenken bij VI?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik dacht misschien dat B. Botje een of andere oud Feyenoordspeler was ofzo,
Dus jij werkt op een koffieautomaat?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik pauze heb, dan sta ik ook altijd naast de koffieautomaat
Mooie TT wordt dat!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef DrDentz het volgende:
do-re-mi-fa-sol alweer een kuttopic vol
Heeft ook nog bij Feyenoord gespeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Buitendam het volgende:
Is die van Geel geen oud-Ajacied? Ik denk niet dat het legioen daar zin in heeft.
En terecht.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat suarez blijft.. dat ajax er minimaal 20+ voor wilt.
Zolang het niet over voetbal gaat is Heertje een held, maar voetbalinhoudelijk is het wel heel mager. Datzelfde geldt overigens - in minder mate - voor Derksen. Die moet het eigenlijk ook alleen van z'n one-liners hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
Heertje heeft net zoveel voetbalknowhow als Beckand. Gelukkig zijn zijn grapjes nog aardig.
Mja, johan weet nog wel een hoop van voetbal dat zich buiten de velden afspeelt, maar rené is idd de enige die voetbaltechnisch erg sterk is, met spelers, posities etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang het niet over voetbal gaat is Heertje een held, maar voetbalinhoudelijk is het wel heel mager. Datzelfde geldt overigens - in minder mate - voor Derksen. Die moet het eigenlijk ook alleen van z'n one-liners hebben.
Ja zijn zwakke punt is alleen wel dat hij vrijwel geen spelers kent, maar zoals al vaker gezegd ook in dit topic VI is voor het vermaakquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Mja, johan weet nog wel een hoop van voetbal dat zich buiten de velden afspeelt, maar rené is idd de enige die voetbaltechnisch erg sterk is, met spelers, posities etc.
Ja maar die luisteren vrolijke muziek, de gangster hip hop die bij Feyenoord wordt geluisterd creëert een vijandige sfeerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ja leuk Johan weer met zijn koptelefoon verhaal, die van Barca doen het ook, het Nederlands elftal doet het ook.
Lekker ruluvant.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Datzelfde geldt overigens - in minder mate - voor Derksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |