Riep ik ook al, ik snap niet dat ze Heertje aan een voetbaltafel durven schuiven, die boy weet echt niks van voetbal. Klinkt net als mijn vrouw...quote:
Nee, ik dacht misschien dat B. Botje een of andere oud Feyenoordspeler was ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
P. Botje heette die.. Wilfred vroeg zich af of het niet B. Botje moest zijn
Bier wellicht een snack, maar nadenken bij VI?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik dacht misschien dat B. Botje een of andere oud Feyenoordspeler was ofzo,
Dus jij werkt op een koffieautomaat?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik pauze heb, dan sta ik ook altijd naast de koffieautomaat
Mooie TT wordt dat!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef DrDentz het volgende:
do-re-mi-fa-sol alweer een kuttopic vol
Heeft ook nog bij Feyenoord gespeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Buitendam het volgende:
Is die van Geel geen oud-Ajacied? Ik denk niet dat het legioen daar zin in heeft.
En terecht.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat suarez blijft.. dat ajax er minimaal 20+ voor wilt.
Zolang het niet over voetbal gaat is Heertje een held, maar voetbalinhoudelijk is het wel heel mager. Datzelfde geldt overigens - in minder mate - voor Derksen. Die moet het eigenlijk ook alleen van z'n one-liners hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
Heertje heeft net zoveel voetbalknowhow als Beckand. Gelukkig zijn zijn grapjes nog aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |