Je kunt ook wachten tot 22:15 en het zonder reclame terugkijken op de pc. (Als de .mp4 er dan al is).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is er ook nog ergens een stream of zo? Heb geen beschikking tot een TV vandaag
1 voor Derksens vrouw... zit Genee weer in dit topic te loerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef pberends het volgende:
tijd voor een polletje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poll: Wie blaf jij liever vol?
• De vrouw van Johan Derksen.
• Tatjana.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij vroeg of Wilfred een koekje bij de koffie wenst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik versta geen reet van wat Boskamp zegt
Wilfred is wel een heldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef pberends het volgende:
Genee die Derksen omhelsde in de intro.
Huh? Is zij daar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die vrouw van Derksen ziet er echt uit als zo'n chagrijnig wijf van middelbare leeftijd
Die foto bij die poll eerder.quote:
zekers! zekers!quote:
Die gaan ze wel behandelen denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef GGMM het volgende:
Vraag gesteld.
Over grote transfers gesproken, hoe staat het met de overgang van Hans Kraay Jr. van SBS naar RTL?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaan ze wel behandelen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |