Ze hebben altijd Gerard Joling nog! Al is hij net terug van een burn out dus ik weet niet of het handig is hem nu al zo'n topshow te geven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
Dus dan gaat Hans geen 'Lachen Om Home Video's' meer presenteren ?
Viktor Brand van Shownieuwsquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wie moet dan diepteinterviews afleggen gelijk na het Nederlands Elftal?
Dan ben je één van de weinigen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat 'Hansie' weer terugkeert bij VI. Ik vond hem niets toevoegen, de spanning was om te snijden soms, de grappen en het afzeiken waren voorspelbaar, en ik vind de huidige opzet met steeds wisselende 'vaste' gasten echt veel en veel beter.
VI zonder Hansie is als een vrouw zonder boezem: je mist houvast.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat 'Hansie' weer terugkeert bij VI. Ik vond hem niets toevoegen, de spanning was om te snijden soms, de grappen en het afzeiken waren voorspelbaar, en ik vind de huidige opzet met steeds wisselende 'vaste' gasten echt veel en veel beter.
Misschien wel, maar ik vind het programma sinds hij weg is, echt een heel stuk beter. Tempo ligt lekkerder, sfeer aan tafel is beter, iedereen lijkt zich meer op zijn gemak te voelen, etc etc.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |