Ze hebben altijd Gerard Joling nog! Al is hij net terug van een burn out dus ik weet niet of het handig is hem nu al zo'n topshow te geven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
Dus dan gaat Hans geen 'Lachen Om Home Video's' meer presenteren ?
Viktor Brand van Shownieuwsquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wie moet dan diepteinterviews afleggen gelijk na het Nederlands Elftal?
Dan ben je één van de weinigen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat 'Hansie' weer terugkeert bij VI. Ik vond hem niets toevoegen, de spanning was om te snijden soms, de grappen en het afzeiken waren voorspelbaar, en ik vind de huidige opzet met steeds wisselende 'vaste' gasten echt veel en veel beter.
VI zonder Hansie is als een vrouw zonder boezem: je mist houvast.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat 'Hansie' weer terugkeert bij VI. Ik vond hem niets toevoegen, de spanning was om te snijden soms, de grappen en het afzeiken waren voorspelbaar, en ik vind de huidige opzet met steeds wisselende 'vaste' gasten echt veel en veel beter.
Misschien wel, maar ik vind het programma sinds hij weg is, echt een heel stuk beter. Tempo ligt lekkerder, sfeer aan tafel is beter, iedereen lijkt zich meer op zijn gemak te voelen, etc etc.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen.
Je ziet aan Derksen dat hij zich echt ergert aan Hansie en dat de bom ieder moment kan ontploffen. Emile is een prima gast, maar spannend wordt het nooit...Hansie is daarentegen pure cult...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef StringsOfLife het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd niet zoveel. Ik vind veel mensen nogal overdreven reageren op het feit dat Hansie mogelijk weer aanschuift. Zoveel noemenswaardig beter was het echt niet toen hij er wel iedere week zat.
Vind ik ook, daarmee kunnen ze op zich prima de vrijdag vullen zonder dat er een Emile/Wouter/Raoul/Dijkstra-overkill ontstaat. Hoewel ik moet zeggen dat het me meevalt hoe het nu gaat zonder Hansie, ik kijk nog net zo graag VI als daarvoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind de gastenpool een beetje magertjes eigenlijk.
Zei Hansie ooit zinnige dingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Temlin het volgende:
Hans heeft wel voetbalverstand, zijn toevoegingen zijn vaak zinniger dan die van Wouter Bos.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen.
Meer dan Gijp en Derksenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei Hansie ooit zinnige dingen?![]()
Zou hij dan geen 'Goedenavond dames en heren, hartelijk welkom bij alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International' kunnen zeggen? Want het gel in z'n haar heeft 'ie al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan Kooiemans moet een keer aanschuiven
No worries. Zodra Derksen stopt, is VI gestorven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt pas een aderlating als Derksen vertrekt. Een VI met Genee, Gijp, Hansie en Emile zie ik niet meer zitten.
VI nu ook al op zaterdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Raoul Heertje was echt lachen als gast! Net las een tijd geleden, moeten ze vaker uitnodigen. Morgen weer VI.
Haha ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hij zn mouwen opstroopt, echt prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |