Je ziet aan Derksen dat hij zich echt ergert aan Hansie en dat de bom ieder moment kan ontploffen. Emile is een prima gast, maar spannend wordt het nooit...Hansie is daarentegen pure cult...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef StringsOfLife het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd niet zoveel. Ik vind veel mensen nogal overdreven reageren op het feit dat Hansie mogelijk weer aanschuift. Zoveel noemenswaardig beter was het echt niet toen hij er wel iedere week zat.
Vind ik ook, daarmee kunnen ze op zich prima de vrijdag vullen zonder dat er een Emile/Wouter/Raoul/Dijkstra-overkill ontstaat. Hoewel ik moet zeggen dat het me meevalt hoe het nu gaat zonder Hansie, ik kijk nog net zo graag VI als daarvoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind de gastenpool een beetje magertjes eigenlijk.
Zei Hansie ooit zinnige dingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Temlin het volgende:
Hans heeft wel voetbalverstand, zijn toevoegingen zijn vaak zinniger dan die van Wouter Bos.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen.
Meer dan Gijp en Derksenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei Hansie ooit zinnige dingen?![]()
Zou hij dan geen 'Goedenavond dames en heren, hartelijk welkom bij alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International' kunnen zeggen? Want het gel in z'n haar heeft 'ie al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan Kooiemans moet een keer aanschuiven
No worries. Zodra Derksen stopt, is VI gestorven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt pas een aderlating als Derksen vertrekt. Een VI met Genee, Gijp, Hansie en Emile zie ik niet meer zitten.
VI nu ook al op zaterdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Raoul Heertje was echt lachen als gast! Net las een tijd geleden, moeten ze vaker uitnodigen. Morgen weer VI.
Haha ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hij zn mouwen opstroopt, echt prachtig!
Ik vind hem eigenlijk maar een oninteressant schreeuwertje. Om niet te zeggen een lompe klootzak.quote:
iets te geforceerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hij zn mouwen opstroopt, echt prachtig!
Hansie vind je niks. Boskamp vind je niks. Gaat echt een beetje te ver dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk maar een oninteressant schreeuwertje. Om niet te zeggen een lompe klootzak.
Dat laatste klopt, maar dat ik Hansie niets vind, heb ik nooit gezegd. Ik vind Hansie juist wel een prima kerel en van mij mag hij ook weer aanschuiven, maar ik vind de reacties op zijn mogelijke terugkomst nogal overdreven. Alsof er een God wordt binnengehaald waardoor VI ineens 10 x vermakelijker gaat worden. Nou, dat laatste vind ik dan wel weer meevallen. Mensen willen de bijdrage van Hansie nog wel eens overschatten he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie vind je niks. Boskamp vind je niks.
Heeft'ie van Derksenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Xaobotnik het volgende:
26,5 Miljoen. En die mongool van Graydon zei dat hij gewoon akkoord gegaan was met, wat was het? 13 Miljoen? Weten we ook weer wat de woorden van die vent waard zijn. Niet dat ik die al te hoog aansloeg, maar toch.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Xaobotnik het volgende:
26,5 Miljoen. En die mongool van Graydon zei dat hij gewoon akkoord gegaan was met, wat was het? 13 Miljoen? Weten we ook weer wat de woorden van die vent waard zijn. Niet dat ik die al te hoog aansloeg, maar toch.
Ik vond het ook nogal een vreemde opmerking. Vooral toen hij zoiets zei van "dan weet je in ieder geval zeker dat je dat hebt". Klonk allemaal niet erg doordacht iig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef Xaobotnik het volgende:
26,5 Miljoen. En die mongool van Graydon zei dat hij gewoon akkoord gegaan was met, wat was het? 13 Miljoen?
Is toch geweldig, zo'n karakter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Eenskijken het volgende:
Boskamp :/ echt zo'n boerenkinkel die z'n handjes niet thuis kan houden... naja ik zie het wel. Bier staat alvast koud!
Hmja, door Boskamps spraakgesprek is hij sowieso een ongeschikte gastquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Eenskijken het volgende:
Boskamp :/ echt zo'n boerenkinkel die z'n handjes niet thuis kan houden... naja ik zie het wel. Bier staat alvast koud!
dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk maar een oninteressant schreeuwertje. Om niet te zeggen een lompe klootzak.
En de bitterballetjes warmquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Eenskijken het volgende:.................
Bier staat alvast koud!............
quote:Tatjana: Wie Kiest Tatjana is niet plat daten
Geplaatst op vrijdag 28 januari 2011 om 15:23
Tatjana Simic vindt haar nieuwe tv-show Wie Kiest Tatjana niet oppervlakkig. Ze ziet het als een serieus programma over de liefde. Dat zegt Simic deze week in Veronica Magazine. Wie Kiest Tatjana is vrijdag voor het eerst te zien op RTL 4, direct na het populaire X Factor. Het is een oprecht, eerlijk en mooi programma. Ik heb geen idee of mijn prins op het witte paard erbij zit. Wat ik het leukste vind, is dat dit programma me de gele- genheid biedt om over relaties te praten. Het is geen plat daten.
Simic vindt het spannend dat haar zoektocht naar een partner op televisie wordt uitgezonden. Ja, ik heb echt zenuwen, pijn in mijn buik. Je hebt ook gezien dat ik in mijn leven verkeerde mannen heb toegelaten, mannen die niet bij me pasten. Dus ik maak in het dagelijkse leven dezelfde fouten die andere mensen maken. Het is voor mij net zo moeilijk of makkelijk. Je hoeft niet bekend of beroemd te zijn om het makkelijker te hebben.
Het is zelfs moeilijker om beroemd te zijn in de zoektocht naar een partner, stelt Simic. Bij mij hebben mannen altijd vooroordelen, zie daar maar doorheen te prikken. Ik weet in het dagelijks leven bijna niet meer hoe ik normaal benaderd wil worden door iemand. Ik ben de kluts kwijt.
Wie Kiest Tatjana is om 22.15 uur te zien op RTL 4.
oo, maar dat mag jij best vinden hoorquote:
Dat vind ik eigenlijk een vies oud afgelikt ordinair wijf. Ik zie liever een doodgewoon vrouwtje dat goed met een stofzuiger overweg kan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:06 schreef pberends het volgende:
Voor wie niets beters te doen heeft na Voetbal International:
[..]
Ik heb toch liever Tatjana dan de vrouw van Derksen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een vies oud afgelikt ordinair wijf. Ik zie liever een doodgewoon vrouwtje dat goed met een stofzuiger overweg kan.
Heb je de vrouw van Derksen eigenlijk wel eens gezien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Tatjana dan de vrouw van Derksen eerlijk gezegd.
Ik zou haar doen. Helaas heeft kijken naar haar programma daar geen invloed op dus skip 'm wel lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een vies oud afgelikt ordinair wijf. Ik zie liever een doodgewoon vrouwtje dat goed met een stofzuiger overweg kan.
Ik maak even een inschatting.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Heb je de vrouw van Derksen eigenlijk wel eens gezien?
Ik dus ook niet, maar ze kan misschien best meevallen. Franse vrouwen kunnen heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik maak even een inschatting.
Foto?
Wat is er gebeurd met de vrouw van Johan Derksen ? Ik weet niet of het klopt maar onderin staat een foto.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik maak even een inschatting.
Foto?
Nee, dat is niet veel soeps. Zie ik zelfs op zo'n wazige foto al wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de vrouw van Johan Derksen ? Ik weet niet of het klopt maar onderin staat een foto.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:20 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Nee, dat is niet veel soeps. Zie ik zelfs op zo'n wazige foto al wel.
Je kunt ook wachten tot 22:15 en het zonder reclame terugkijken op de pc. (Als de .mp4 er dan al is).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is er ook nog ergens een stream of zo? Heb geen beschikking tot een TV vandaag
1 voor Derksens vrouw... zit Genee weer in dit topic te loerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef pberends het volgende:
tijd voor een polletje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poll: Wie blaf jij liever vol?
• De vrouw van Johan Derksen.
• Tatjana.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij vroeg of Wilfred een koekje bij de koffie wenst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik versta geen reet van wat Boskamp zegt
Wilfred is wel een heldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef pberends het volgende:
Genee die Derksen omhelsde in de intro.
Huh? Is zij daar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die vrouw van Derksen ziet er echt uit als zo'n chagrijnig wijf van middelbare leeftijd
Die foto bij die poll eerder.quote:
zekers! zekers!quote:
Die gaan ze wel behandelen denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef GGMM het volgende:
Vraag gesteld.
Over grote transfers gesproken, hoe staat het met de overgang van Hans Kraay Jr. van SBS naar RTL?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaan ze wel behandelen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |