abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91855361
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:56 schreef ZoutVaat het volgende:
Haha altijd lachen met Heertje, veel beter dan die pannenkoek van een Schelvis..
Je ziet vooral dat Heertje echt een komiek is (dan lachen mensen automatisch) en Schelvis duidelijk niet.

Ik weet nog dat vorige keer Schelvis zei "Ik vraag me af met welk systeem Ruud Gullit gaat spelen" en toen lachte er niemand, en nu zei Heertje "Zou Gullit met twee of drie spitsen gaan spelen" en toen werd er wel gelachen ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:21:04 #177
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_91855491
Vond niemand het grappig dat Heertje deed alsof hij medicus was :'(

Ik geloofde hem eerst ook nog ;(
I want to bla bla bla
pi_91856239
Ik vond het ook wel geinig wat Johan zei over Pim Blokland.

Dat is gewoon een hele ordinaire publiciteitsgeile machtswellusteling.
pi_91856320
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het ook wel geinig wat Johan zei over Pim Blokland.

Dat is gewoon een hele ordinaire publiciteitsgeile machtswellusteling.
Genee lijkt toch altijd nog wat te schrikken van dergelijke ongenuanceerde uitspraken.
pi_91856424
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef pberends het volgende:
628.000 kijkers gisteren, kwam zeker door het Beenhakker-nieuws.
netjes SV haalt 1 miljoen met als lead in Spaanse Schaap en BZV
pi_91856570
VI wordt ook nog wel door redelijk veel mensen op de pc teruggekeken. Tenminste ik ken vrij veel mensen die dat geregeld doen. Het Studio Voetbal publiek kijkt gewoon nog ff op zondagavond, maar zal het in verhouding een stuk minder terugkijken, heb ik het idee.
pi_91857564
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:41 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Ja, Spaanse schaap van dik 2 miljoen kijkers :'). VI heeft misschien 200.000 als lead-in. Plus reclame tussendoor.
pi_91858569
Programma's die voor VI zitten. ;(

Truckers op het ijs
De Pfaffs
iets met auto's in beslag nemen
pi_91865753
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Programma's die voor VI zitten. ;(

Truckers op het ijs
De Pfaffs
iets met auto's in beslag nemen
Maar wanneer begint dat midget fights eigenlijk?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:52:30 #185
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_91866144
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Maar wanneer begint dat midget fights eigenlijk?
Gijpie zal het vast een leuk programma vinden...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:15:04 #186
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_91867459
Opvallend dat Johan het nu zo opneemt voor Willem van Hanegem. Toen hij trainer was bij FC Utrecht brandde hij hem tot de grond toe af. Nu is hij de verlosser van Feyenoord. Kom op zeg.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:21:24 #187
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_91867879
Vond wel dat Heertje een punt had met het hele gedoe rond Gullit in Grozny en dat dat zo politiek incorrect is. Dat er niemand een vinger opstak toen zowel Advocaat als Hiddink in Poetins Rusland gingen werken. Poetin is misschien nog wel een grotere smeerlap dan wie dan ook de president daar is.
Nou doe je het weer!
pi_91868152
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef JooB65 het volgende:
Vond wel dat Heertje een punt had met het hele gedoe rond Gullit in Grozny en dat dat zo politiek incorrect is. Dat er niemand een vinger opstak toen zowel Advocaat als Hiddink in Poetins Rusland gingen werken. Poetin is misschien nog wel een grotere smeerlap dan wie dan ook de president daar is.
Het gaat niet alleen om dat land, maar Gullit gaat ook direct werken voor Kadyrov. Advocaat bijv. werkte voor Sint-Petersburg.

Ik snap ook niet wat hem bezielt en zie hem die 18 maanden ook echt niet vol maken. Fijn trouwens ook voor zijn vrouw. :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:45:14 #189
300718 Kenju
Say It!!??
pi_91869320
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:41 schreef Evertjan het volgende:

Die twee programma's zijn wel voor een heel ander publiek. Dus Derksen kan wel steeds zeiken over dat SV wordt ingeleid door een goed bekeken programma, logisch is het niet. Het ligt bijv. anders bij programma's als voetbalfans en dat programma waar ze grootheden uitlichten. Verder is er tegenwoordig zo veel op de tv dat zappen ook niet een probleem is. Kortom, Studio Voetbal trekt gewoon meer kijkers.

Een groot deel van het oudere publiek heeft sowieso niet veel op met een Derksen die steeds maar zijn ongezouten mening vanuit zijn eigen common sense roept zonder er daadwerkelijk een basis voor te hebben. In de jongere generatie heb je meer mensen die het juist grappig vinden, of gewoon napraters zijn van simplistisch denken. Het FOK-publiek zegmaar :).

SV is een voetbalprogramma, waar VI meer entertainment is. Ze trekken niet dezelfde mensen.

Dat over Gullit: Je kan er ook zo naar kijken: Hoeveel mensen hadden daadwerkelijk van Kadyrov gehoord voordat Gullit daar naartoe ging? En dacht daadwerkelijk na over wat er in Tsjetsjenië allemaal gebeurt? Dat heeft Gullit alvast bereikt, dat er overal op de nationale televisie over gesproken wordt. :)

Dat irritante gedoe over Beenhakker wordt ik ook zo moe van. Zo selectief. Eerst Beenhakkers functie bij Feyenoord ophemelen en het belachelijk vinden dat hij daar weg moest. En vervolgens van Van Geel zeggen dat hij daar toch helemaal niets kan, dus dat het vreemd is dat Feyenoord hem wil.

Beenhakker kon niets bij Feyenoord. Waarom zouden ze hem dan op de loonlijst laten staan? Feyenoord vertrouwde op de contacten die Beenhakker zogenaamd had. Kennelijk zijn die niet goed genoeg om ergens een voor Feyenoord haalbare speler te halen. Dat er dan afscheid word genomen van Beenhakker lijkt me dan niet meer dan logisch. Dat er gesproken wordt met Van Geel is niet geheel onlogisch. Inderdaad is er nog steeds geen geld. Maar misschien dat Van Geel wèl contacten heeft. Verder denk ik dat Van Geels business-ervaring ook wat uitgebreider is dan die van Beenhakker. Sowieso baseert Beenhakker zich vooral op ervaringen en een netwerk vanuit zijn voetbal en trainersloopbaan, waar het bij Van Geel vooral als technisch directeur zelf is. Welke beter is, weet ik niet. Maar er is een verschil.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_91874539
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef Kenju het volgende:

[..]

Die twee programma's zijn wel voor een heel ander publiek. Dus Derksen kan wel steeds zeiken over dat SV wordt ingeleid door een goed bekeken programma, logisch is het niet. Het ligt bijv. anders bij programma's als voetbalfans en dat programma waar ze grootheden uitlichten. Verder is er tegenwoordig zo veel op de tv dat zappen ook niet een probleem is. Kortom, Studio Voetbal trekt gewoon meer kijkers.
Als SV op RTL7 uitgezonden zou worden, zou het ook veel minder scoren. De lead-in is weldegelijk van belang.

quote:
Een groot deel van het oudere publiek heeft sowieso niet veel op met een Derksen die steeds maar zijn ongezouten mening vanuit zijn eigen common sense roept zonder er daadwerkelijk een basis voor te hebben. In de jongere generatie heb je meer mensen die het juist grappig vinden, of gewoon napraters zijn van simplistisch denken. Het FOK-publiek zegmaar :).
SV is er voor de zo goed als ingeslapen bejaarden ja. Bij VI zitten zat oudere mannetjes in het publiek die heerlijk zitten te genieten van de woorden van Derksen en co.

quote:
SV is een voetbalprogramma, waar VI meer entertainment is. Ze trekken niet dezelfde mensen.
SV is een saai voetbalprogramma, VI is een leuk voetbalprogramma.

quote:
Dat over Gullit: Je kan er ook zo naar kijken: Hoeveel mensen hadden daadwerkelijk van Kadyrov gehoord voordat Gullit daar naartoe ging? En dacht daadwerkelijk na over wat er in Tsjetsjenië allemaal gebeurt? Dat heeft Gullit alvast bereikt, dat er overal op de nationale televisie over gesproken wordt. :)
:')

[ Bericht 5% gewijzigd door marcodej op 25-01-2011 23:12:21 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_91874877
Omdat er niet gelachen wordt aan de tafel van SV wekt dat programma de illusie inhoudelijk sterker te zijn dan VI, ik trapte daar eerst ook in.
pi_91875740
Nou, Arsenal heeft gewonnen van Ipswich in eigen huis en bereikt daardoor de finale, kennelijk hebben jullie niet op de BBC2 gekeken de afgelopen uren.
pi_91876026
De presentator van SV zit er ook vooral om anderen te pleasen, dus echt sterk kan het inhoudelijk nooit worden. Grappig al evenmin met zoutloze tafelgasten als Van 't Hek en bijv. Waterreus.
pi_91881206
Even wat Hansie Hansie gehalte terugbrengen in het topic.

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_91890263
Heertje was soms nog wel grappig maar hij hoort gewoon niet thuis in een voetbalprogramma (Duplan niet eens kennen..).

Ik vind dat er in VI veel meer inhoudelijk over voetbal gepraat wordt dan SV. SV is alleen maar een veer in de reet van de gast die avond steken. En onderschat de voetbalkennis van vd Gijp niet, hij praat ect geen onzin tussen al zn grappen door.
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:07:52 #196
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:33:00 #198
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91891637
Zou een toptransfer zijn. _O_
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91891643
Hansie :D _O_
pi_91891672