Hij heeft inderdaad nog geen inhoudelijke opmerking gemaakt. Aan de andere kant wie doet dat wel bij VIquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voetbalinhoudelijk heb ik echter niet een hoge pet van Heertje op
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Wie kijkt VI nou voor voetbalinhoudelijkheid?
Precies, het is net alsof ik slap aan het ouwehoeren ben in de kroeg met mijn vrienden, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Die boy weet niks van voetbal.quote:
Die jakhals ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die boy weet niks van voetbal.˛
Meer dan heertje.quote:
daar gaat het toch helemaal niet om, voor mensen als jij is er studio voetbalquote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die boy weet niks van voetbal.˛
Wie?quote:
Echt he. En steeds maar zeggen "Ik heb niet echt inzicht, maar mn gevoel zegt me..."quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat trapt die Graydonkneus open deuren in zeg...
Hij is wel heel erg qua kennis hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
"Lekker Emile!"quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nog geen inhoudelijke opmerking gemaakt. Aan de andere kant wie doet dat wel bij VI
wie is b botje dan?quote:
P. Botje heette die.. Wilfred vroeg zich af of het niet B. Botje moest zijnquote:
oh is die grap zo slecht...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Berend botje ging uit varen etc.
Nou, een beetje toch wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
daar gaat het toch helemaal niet om, voor mensen als jij is er studio voetbal
Hij lijkt me juist totaal geen persoon om zelfmoord te plegen. Ik zie hem veel eerder een natuurlijke dood sterven in een vakantiehuisje op 82-jarige leeftijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat hij eens voor een trein springen..
daar heb ik niet de exacte cijfers over maar ik verwacht binnen nu en 3 wekenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Die gast van Graydon..![]()
Wanneer gaat hij eens voor een trein springen..
Ja en Derksen is rokenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef laucas het volgende:
Staan ze nou naast hun stoelen tijdens de reclame
Leek net of Raoul Heertje zei "is toch leuk als ze er even bij blijven"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef laucas het volgende:
Als ik pauze heb, dan sta ik ook altijd naast de koffieautomaatquote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef laucas het volgende:
Kijk, jij hebt gevoel voor humor!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar heb ik niet de exacte cijfers over maar ik verwacht binnen nu en 3 weken
Misschien een luchtje scheppen buiten?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens voel ik me erg winderig momenteel.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |