quote:
Voetbal Internationalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef TLC het volgende:
arrgghh nee een programma met hippies na DWDD, ik ga kijken naar een andere zender
Mongolen die zich zelf in de prak rijden.quote:
Je hebt dus niet alles gezien.... gelukkig is er youtube.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef Stefan het volgende:
hele week is het al pet. alleen tv draait door is leuk.
Dat vraag ik me ook af. Echt om te lachen is het ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Stefan het volgende:
Wat is precies de bedoeling van dat Downesty?
Akoestische versie, nog mooier:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt dus niet alles gezien.... gelukkig is er youtube.
dat is echt al meer dan een jaar oud fragment, dat ze daar nog mee kunnen komen.quote:
Oh... sneu dan iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
dat is echt al meer dan een jaar oud fragment, dat ze daar nog mee kunnen komen.
Die gaan ik overslaan.quote:Komende uitzending
Te gast in de uitzending van maandag 17 januari zijn onder anderen: Harm Taselaar, Hans Laroes, Gerard Velde, Rintje Ritsma, Annamarie Thomas, Falko Zandstra. Muziek is er van De Staat en tafelheer is Jan Mulder.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
Alleen Downistie kan deze uitzending redding
Ja. Sport en politiekquote:
Daar hebben we godverdomme toch Studio Sport voor?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar hebben we godverdomme toch Studio Sport voor?
Welnee, gewoon kijken. Of wou je zeggen dat je wat beters te doen hebt?quote:
Hij kijkcijfert, vandaarquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
wat is er met die man aan de hand ? die heeft een aparte bril
Zo'n leesbril van de Blokker ter waarde van 2,30 euro.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Niet geschikt voor tv iig, kaatst aan alle kanten.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Geen ontspiegelde glazen, en waarschijnlijk een zware roker waardoor het glas vergeeld isquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Onzin, het is een briljant programma.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef BobW het volgende:
Er is verder gewoon niks boeiend op zondagavond...
Snap ook niet wat er leuk is aan die man. Een niet grappuige dragqueen. Doe dan stukjes van Ricky Gervaisquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef k_man het volgende:
Eddie Izzard.
Zelfs Guido Weijers is grappiger.
Of VI Sport ofzo, maar dit kan ik lekker doorspoelen. Ik kijk DWDD sowieso vanaf de HD, dus meestal sla ik eerste blok al over. Jakhalzen meestal ook, en muziek altijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar hebben we godverdomme toch Studio Sport voor?
Downistie ga je niet doorspoelen hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of VI Sport ofzo, maar dit kan ik lekker doorspoelen. Ik kijk DWDD sowieso vanaf de HD, dus meestal sla ik eerste blok al over. Jakhalzen meestal ook, en muziek altijd.
Dat bestaat niet eensquote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of VI Sport ofzo, maar dit kan ik lekker doorspoelen. Ik kijk DWDD sowieso vanaf de HD, dus meestal sla ik eerste blok al over. Jakhalzen meestal ook, en muziek altijd.
Ik wacht op de speelfilm. De New Kids Turbo trok ook een miljoen bezoekersquote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Downistie ga je niet doorspoelen hoor
Als je erbij bent is het ook leuk om te zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef marcodej het volgende:
Crashed Ice is tof, maar volgens mij vonden de schaatsers het leuker dan het publiek.
Rintje, Falko en Van Velde zijn wel helden trouwens.
Maart 2011.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef arucard het volgende:
Klinkt wel tof, is dat 2e album al uit?
Die heb ik live gezien tijdens een van de fragmenten die nou net werden uitgezonden met die aluminium caravan.quote:
Ik vind zijn evil twin Roy Cakes beterquote:
Nergens!quote:
Hun voetbalprogramma is ook beter.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef marcodej het volgende:
RTL Nieuws is ook gewoon beter dan NOS Journaal de laatste jaren.
Wat dacht je van Mike Starink met de Dope Show op het eerste Call TVquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nergens!
Ray Cokes
Die maakte nog eens vernieuwende tv
Het was een butt-Lucky.quote:
Zappen naar RTL7quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hun voetbalprogramma is ook beter.
uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook maar eigenlijk wil ik Pierre Bokma ook zien.
Pierre Bokma gewoon terugkijken. Soort uitsmijtertje, niks mis mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook maar eigenlijk wil ik Pierre Bokma ook zien.
HD-TV-recorder.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef pberends het volgende:
Ik vond deze vent zo heerlijk vorige week![]()
.
Ja, klinkt als een typetje van Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef pberends het volgende:
Ik vond deze vent zo heerlijk vorige week![]()
.
Dat meende Gerard vd Velde niet echt of denk jij het wel ?quote:
Ja BzV is een mooi programma..Jan Mulder vind het niks aanquote:
Hij meende dat niet idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat meende Gerard vd Velde niet echt of denk jij het wel ?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:54 schreef Seam het volgende:
Arie is trouwens wel baas, een van de weinigen die weet hoe hij de rol van tafelheer moet vervullen.
Die is erg.quote:
quote:
quote:tafelheer is Arie Boomsma.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond in DWDD:
<..> en Stefan Schill neemt een nummer van Prince voor zijn rekening.
<..>en tafelheer is Arie Boomsma.
Nee, want Jeroen is nou juist weer níet grappig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef Arcee het volgende:
Ja, klinkt als een typetje van Jeroen van Koningsbrugge.
Het was ooit stukken beter jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:33 schreef Symer het volgende:
Cabaret in Nederland is gewoon pijnlijk.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen zoiets. Zeg Campert nee dan heb je meteen een relquote:
Zangstem is ook wel ok, hoor.quote:
Myrna Goossen ookquote:
Kwalitatief 1 van de betere zangstemmen in Nederlandquote:
En Astrid Joosten ook.quote:
Downistie meets All Stars?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:37 schreef tong80 het volgende:
Eerste pagina Paul van ostayen bij Arie:
[ afbeelding ]
Tijd voor een diaserie van poliepfoto's van BN-ers.quote:
Inderdaad.quote:
Poliepen op allerlei plekken in het lichaam...?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tijd voor een diaserie van poliepfoto's van BN-ers.
Nee, wel doodgaan, maar dat boeit niemand.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Kun je als niet-BN-er ook een poliep krijgen?
Gelukkig gaat Caro wel volwassen om met dat slechte nieuws.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwalitatief 1 van de betere zangstemmen in Nederland
Bedoel je Fijnaart?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Gelukkig gaat Caro wel volwassen om met dat slechte nieuws.
Een zekere paljas uit Zundert zat voor de webcam te janken...
Met Campert kun je wel gewoon een gesprek voeren, wat je van Mulisch of Reve of Wolkers niet echt kon zeggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef k_man het volgende:
Het enige boek op mijn leeslijst waar echt niet doorheen te komen was.
Eens maar ik trek geen enkel boek van deze schrijversquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met Campert kun je wel gewoon een gesprek voeren, wat je van Mulisch of Reve of Wolkers niet echt kon zeggen.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens maar ik trek geen enkel boek van deze schrijvers
Zelfs die....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Na Nescio en Elschot op het VWO ben ik eigenlijk al afgehaakt bij Nederlandse schrijvers.
We zijn net op tijd mevrouw.quote:
Is uw man thuisquote:
Ik snap nog steeds niet dat je in de Tweede Fase wordt doodgegooid met Letterkunde/Literatuur.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelfs die....
Karakter met pijn en moeite maar alleen omdat het verplicht was.
Ik stond een 8 of 9 voor NL en de boekbespreking was altijd een 5 of hoger dus ik lulde me naar een 6je
Sowieso begin ik Belgische TV de laatste paar jaar steeds meer te waarderenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Eddy Wally?
Eddy Wally
De Slimste Mens Ter Wereld![]()
Thé klonk inderdaad goed.quote:
Arie is Jezus. let er maar eens op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
Arie wordt steeds gevatter. Zijn Wennemars-factor stijgt elke week.
Met poliep vond ik hem beter klinken.quote:
Zo iemand moet je gewoon de toncilitis toewensen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef borisz het volgende:
Sanne Hans moet gewoon altijd dr smoel houden.
Je kunt veel over Fokke&Sukke zeggen, maar niet dat het te lang duurt. Het is volgens mij nog geen minuut per avond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Blossom86 het volgende:
Als ze nou eens die stomme fokke en sukke uit het programma halen, daar is toch echt geen reet aan. Het duurt ook nog eens te lang.
Literatuur lezen vergroot je woordenschat, schrijfvaardigheid en kennis v/d wereld. De geschiedenis er van geeft een goed inzicht in de tijdsgeest. Natuurlijk hoeft dat je niet te interesseren, maar het is veel te makkelijk om het zo weg te zetten. Zelf heb ik nooit het praktisch nut van wiskunde, natuurkunde en scheikunde ontdekt na mijn examens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat je in de Tweede Fase wordt doodgegooid met Letterkunde/Literatuur.
Het gaat al over nul en niets, de vage termen en de geschiedenis ervan leren is nog sneuer...
Maar de wijze dames en heren uit Den Haag keuren dit allemaal goed...
Je mag er dan niet veel aan hebben, wiskunde, natuurkunde et al zijn wel de fundamentele wetenschappen waar je veel aan te danken hebt en waar wiskunde zelf al bijna heel het universum kan verklaren volgens wetmatigheden. Veel mensen zullen er niks aan hebben door hun levensindeling, maar ik ben blij dat het wordt gegeven op school zodat de echte slimmerds er hun voordeel mee kunnen doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:38 schreef superjojo het volgende:
[..]
Literatuur lezen vergroot je woordenschat, schrijfvaardigheid en kennis v/d wereld. De geschiedenis er van geeft een goed inzicht in de tijdsgeest. Natuurlijk hoeft dat je niet te interesseren, maar het is veel te makkelijk om het zo weg te zetten. Zelf heb ik nooit het praktisch nut van wiskunde, natuurkunde en scheikunde ontdekt na mijn examens.
Oh en Campert is een held.
Ik zie graag Letterkunde als onderdeel van Nederlands, niet als een aparte vak waarvoor je per se een voldoende moet halen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:38 schreef superjojo het volgende:
[..]
Literatuur lezen vergroot je woordenschat, schrijfvaardigheid en kennis v/d wereld. De geschiedenis er van geeft een goed inzicht in de tijdsgeest. Natuurlijk hoeft dat je niet te interesseren, maar het is veel te makkelijk om het zo weg te zetten.
Dat is weer de schuld van Den Haag: dezelfde wijze dames en heren schreeuwen om technici, maar zetten alles op alles om het diezelfde groep als autisten weg te zetten en deze zo kinderachtig mogelijk te behandelen.quote:Zelf heb ik nooit het praktisch nut van wiskunde, natuurkunde en scheikunde ontdekt na mijn examens.
Dat is het nu ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zie graag Letterkunde als onderdeel van Nederlands, niet als een aparte vak waarvoor je per se een voldoende moet halen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Supersoep het volgende:
Verschrikkelijke herrie. En een interview is met Tiesto is nooitinteressant. Gaap.
quote:
quote:- Muziek. In algemeen rock, metal. Specifiek: Prince, Metallica, Ozric Tentacles, Within Temptation, Nightwish.
Waarom dat de quote van mijn favo bands?quote:
Hij begint binnenkort weer met een nieuw programma op SBS: De wereld van Beau.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Wat doet Beau eigenlijk tegenwoordig?
Die heeft al een serie Beaus wereld ofzoiets opgenomen en Verlinde meldde dat hij Weekend Miljonairs gaat doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Wat doet Beau eigenlijk tegenwoordig?
Jij noemt dit herrie:quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom dat de quote van mijn favo bands?
Ja maar Slayer is ook herriequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij noemt dit herrie:
En luistert zelf dit:
Maargoed...
De energiemaatschappij-pooier.quote:
Nee, zie hem schrijven...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Stefan het volgende:
Vandaag weer Dijkshoorn met zn bandje zeker? Ben zo blij dat ik DWDD altijd opneem en dan lekker de 20 minuten versie kan kijken.
En niet voor Martin Gausquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben een dierenliefhebber, maar ik rem niet voor Maurice.
Ga je elke dag vertellen dat je het altijd opneemt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Stefan het volgende:
Vandaag weer Dijkshoorn met zn bandje zeker? Ben zo blij dat ik DWDD altijd opneem en dan lekker de 20 minuten versie kan kijken.
Ah, hier is je held.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat iedereen op FOK! een IQ van boven de 135 postte
Iemand die een HBO opleiding volgt en zich omringt met VMBO'ers?quote:
Ik had écht een IQ boven de 135.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat iedereen op FOK! een IQ van boven de 135 postte
Alleen op oneven dagen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je elke dag vertellen dat je het altijd opneemt?
Groter dan Kane is er haast niet.quote:
Nou dan is het slecht gesteld in Nederland.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Groter dan Kane is er haast niet.
Volgens Matthijs.
Het probleem is dan Dinand dit zelf ook gelooft.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Groter dan Kane is er haast niet.
Volgens Matthijs.
animalquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is het liedje van Miike Snow dat hij gedeeltelijk liet horen?
nopequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef MagicIsland1 het volgende:
Werkt de stream bij jullie?
http://dewerelddraaitdoor(...)liveplayer-dwdd.html
bij mij niet:( nu kan ik niet kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef MagicIsland1 het volgende:
Werkt de stream bij jullie?
http://dewerelddraaitdoor(...)liveplayer-dwdd.html
Ik durf dat: wat een rommel was datquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef jimjim1983 het volgende:
tering wat een lelijke shit liet tiesto horenen niemand die durft te zeggen dat het crap is.
"Ik vind dit niks dus dan is het niksquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef jimjim1983 het volgende:
tering wat een lelijke shit liet tiesto horenen niemand die durft te zeggen dat het crap is.
hou toch op. zogenaamd vernieuwendquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Ik vind dit niks dus dan is het niks"
Hij heeft een hoop goeds gedaan en is daar ZEER rijk mee geworden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Cesar Millan was alleen leuk in het tiende seizoen van South Park,
De eerste keer dat ik bij dwdd iets te zeggen heb zal ik het aanhalenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deed dat ventje nou een papegaai na
Ik dacht een geit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deed dat ventje nou een papegaai na
Het lijkt ook wel noodzaak., want het PGB is volgens hen niet voldoende voor professionele hulp.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef tdrone het volgende:
nee toch een papegaai
wel loffelijk van die ouders
Hij krijgt zelfs een koekjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef tdrone het volgende:
nee toch een papegaai
wel loffelijk van die ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |