quote:
Voetbal Internationalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef TLC het volgende:
arrgghh nee een programma met hippies na DWDD, ik ga kijken naar een andere zender
Mongolen die zich zelf in de prak rijden.quote:
Je hebt dus niet alles gezien.... gelukkig is er youtube.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef Stefan het volgende:
hele week is het al pet. alleen tv draait door is leuk.
Dat vraag ik me ook af. Echt om te lachen is het ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Stefan het volgende:
Wat is precies de bedoeling van dat Downesty?
Akoestische versie, nog mooier:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt dus niet alles gezien.... gelukkig is er youtube.
dat is echt al meer dan een jaar oud fragment, dat ze daar nog mee kunnen komen.quote:
Oh... sneu dan iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
dat is echt al meer dan een jaar oud fragment, dat ze daar nog mee kunnen komen.
Die gaan ik overslaan.quote:Komende uitzending
Te gast in de uitzending van maandag 17 januari zijn onder anderen: Harm Taselaar, Hans Laroes, Gerard Velde, Rintje Ritsma, Annamarie Thomas, Falko Zandstra. Muziek is er van De Staat en tafelheer is Jan Mulder.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
Alleen Downistie kan deze uitzending redding
Ja. Sport en politiekquote:
Daar hebben we godverdomme toch Studio Sport voor?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar hebben we godverdomme toch Studio Sport voor?
Welnee, gewoon kijken. Of wou je zeggen dat je wat beters te doen hebt?quote:
Hij kijkcijfert, vandaarquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
wat is er met die man aan de hand ? die heeft een aparte bril
Zo'n leesbril van de Blokker ter waarde van 2,30 euro.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Niet geschikt voor tv iig, kaatst aan alle kanten.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Geen ontspiegelde glazen, en waarschijnlijk een zware roker waardoor het glas vergeeld isquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Onzin, het is een briljant programma.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef BobW het volgende:
Er is verder gewoon niks boeiend op zondagavond...
Snap ook niet wat er leuk is aan die man. Een niet grappuige dragqueen. Doe dan stukjes van Ricky Gervaisquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef k_man het volgende:
Eddie Izzard.
Zelfs Guido Weijers is grappiger.
Of VI Sport ofzo, maar dit kan ik lekker doorspoelen. Ik kijk DWDD sowieso vanaf de HD, dus meestal sla ik eerste blok al over. Jakhalzen meestal ook, en muziek altijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar hebben we godverdomme toch Studio Sport voor?
Downistie ga je niet doorspoelen hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of VI Sport ofzo, maar dit kan ik lekker doorspoelen. Ik kijk DWDD sowieso vanaf de HD, dus meestal sla ik eerste blok al over. Jakhalzen meestal ook, en muziek altijd.
Dat bestaat niet eensquote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of VI Sport ofzo, maar dit kan ik lekker doorspoelen. Ik kijk DWDD sowieso vanaf de HD, dus meestal sla ik eerste blok al over. Jakhalzen meestal ook, en muziek altijd.
Ik wacht op de speelfilm. De New Kids Turbo trok ook een miljoen bezoekersquote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Downistie ga je niet doorspoelen hoor
Als je erbij bent is het ook leuk om te zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef marcodej het volgende:
Crashed Ice is tof, maar volgens mij vonden de schaatsers het leuker dan het publiek.
Rintje, Falko en Van Velde zijn wel helden trouwens.
Maart 2011.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef arucard het volgende:
Klinkt wel tof, is dat 2e album al uit?
Die heb ik live gezien tijdens een van de fragmenten die nou net werden uitgezonden met die aluminium caravan.quote:
Ik vind zijn evil twin Roy Cakes beterquote:
Nergens!quote:
Hun voetbalprogramma is ook beter.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef marcodej het volgende:
RTL Nieuws is ook gewoon beter dan NOS Journaal de laatste jaren.
Wat dacht je van Mike Starink met de Dope Show op het eerste Call TVquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nergens!
Ray Cokes
Die maakte nog eens vernieuwende tv
Het was een butt-Lucky.quote:
Zappen naar RTL7quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hun voetbalprogramma is ook beter.
uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook maar eigenlijk wil ik Pierre Bokma ook zien.
Pierre Bokma gewoon terugkijken. Soort uitsmijtertje, niks mis mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook maar eigenlijk wil ik Pierre Bokma ook zien.
HD-TV-recorder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |