quote:
Voetbal Internationalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef TLC het volgende:
arrgghh nee een programma met hippies na DWDD, ik ga kijken naar een andere zender
Mongolen die zich zelf in de prak rijden.quote:
Je hebt dus niet alles gezien.... gelukkig is er youtube.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef Stefan het volgende:
hele week is het al pet. alleen tv draait door is leuk.
Dat vraag ik me ook af. Echt om te lachen is het ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Stefan het volgende:
Wat is precies de bedoeling van dat Downesty?
Akoestische versie, nog mooier:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt dus niet alles gezien.... gelukkig is er youtube.
dat is echt al meer dan een jaar oud fragment, dat ze daar nog mee kunnen komen.quote:
Oh... sneu dan iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
dat is echt al meer dan een jaar oud fragment, dat ze daar nog mee kunnen komen.
Die gaan ik overslaan.quote:Komende uitzending
Te gast in de uitzending van maandag 17 januari zijn onder anderen: Harm Taselaar, Hans Laroes, Gerard Velde, Rintje Ritsma, Annamarie Thomas, Falko Zandstra. Muziek is er van De Staat en tafelheer is Jan Mulder.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
Alleen Downistie kan deze uitzending redding
Ja. Sport en politiekquote:
Daar hebben we godverdomme toch Studio Sport voor?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar hebben we godverdomme toch Studio Sport voor?
Welnee, gewoon kijken. Of wou je zeggen dat je wat beters te doen hebt?quote:
Hij kijkcijfert, vandaarquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
wat is er met die man aan de hand ? die heeft een aparte bril
Zo'n leesbril van de Blokker ter waarde van 2,30 euro.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Niet geschikt voor tv iig, kaatst aan alle kanten.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Geen ontspiegelde glazen, en waarschijnlijk een zware roker waardoor het glas vergeeld isquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef miieejj het volgende:
Onzin, het is een briljant programma.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef BobW het volgende:
Er is verder gewoon niks boeiend op zondagavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |